_(.)_ żródła Etyki

31. Data: 2007-01-21 12:28:27

Temat: Re: Odp: Odp: Odp: Odp: Odp: _(.)_ żródła Etyki
Od: "Hanka" <c...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

<oo>___ .~* napisał:

> Siostra, przede wszystkim jestem zazdrosny
> o to, że odpisujesz Sky'owi, mimo że ja pierwszy
> czekałem na odpowiedź...

1. Ojojoj, a odpowiedź do Ciebie zeżarła sieć, bo przez
wiatry wiatrowe zabrali mi prąd i półtora ekranu
poszło się...przejść. I się zeźliłam ;)

2. A ja jestem dobro ogólne, hehe, żadnych kolejności
ani preferencji ;)

> :o(

No uśmiechnij się już :) :o)

Hanka
:))

32. Data: 2007-01-21 12:31:25

Od: "<oo>___ .~*" <p...@h...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 21 Jan 2007 04:28:27 -0800, Hanka napisał(a):

> [...]
> wiatry wiatrowe zabrali mi prąd i półtora ekranu
> poszło się...przejść. I się zeźliłam ;)
>
> 2. A ja jestem dobro ogólne, hehe, żadnych kolejności

Czyli co, nie odpiowiesz mi na tamten post ?
A czy to ja jestem odpowiedzialny za te wiatry ?
Dlaczego więc mnie chcesz za wiatry pokarać ?

A w ogóle to może nie tak coś napisałaś
i stąd te wiatry, co, siostra ? :o)

> Hanka
> :))

Haumawarka
... muu...

<oo>___ .~*
( _ ) .__)
jazdamazda
--
Etyka nie istnieje bez marzeń...,
w czym jest bardzo podobna do religii...

33. Data: 2007-01-21 12:39:29

Od: "Hanka" <c...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

<oo>___ .~* napisał:

> Czyli co, nie odpiowiesz mi na tamten post ?
> A czy to ja jestem odpowiedzialny za te wiatry ?
> Dlaczego więc mnie chcesz za wiatry pokarać ?

Odpiszę,odpiszę,tylko muszę jakiś obiad spichcić:)

> A w ogóle to może nie tak coś napisałaś
> i stąd te wiatry, co, siostra ? :o)

Nieee, chyba że to Twoja złość i zazdrość się
zmaterializowały i zamieniły w Cyryla ;)

Hanka
;)

34. Data: 2007-01-21 12:45:14

Od: "<oo>___ .~*" <p...@h...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 21 Jan 2007 04:39:29 -0800, Hanka napisał(a):

> Odpiszę,odpiszę,tylko muszę jakiś obiad spichcić:)

Tylko sie zza bardzo nie spiesz,
bo coś jeszcze popsujesz...

> Nieee, chyba że to Twoja złość i zazdrość się
> zmaterializowały i zamieniły w Cyryla ;)

Jakiego znowu Cyryla ?
I co to za dziwne metody rozmowy,
co, siostra ? :o)

> Hanka
> ;)

... muu...

<oo>___ .~*
( _ ) .__)
jazdamazda

35. Data: 2007-01-21 12:53:02

Od: "Hanka" <c...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

<oo>___ .~* napisał:

> Jakiego znowu Cyryla ?

Orkan Cyryl albo inaczej Kyril.

> I co to za dziwne metody rozmowy,
> co, siostra ? :o)

Co znowu???
Jestem grzeczna przecież!!!

> Etyka nie istnieje bez marzeń...,

Ok - zanim coś uwarzę,proszsz się zastanowić,
czy marzenia mogą istnieć bez etyki :)

Hanka
;)

36. Data: 2007-01-21 12:56:40

Temat: Re: _(.)_ żródła Etyki
Od: "<oo>___ .~*" <p...@h...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sat, 20 Jan 2007 13:36:46 +1100, Aspar napisał(a):

> Witam,
>
> Etyka jest raczej kodem postepowania dla jednostki w grupie spolecznej w
> celach zachowawczych tejze. Powstala bez watpienia w Paleolicie

Naprawdę, bez wątpienia ?
Czykli co, trza to przyjąć na wiarę ?
Ok., a skad to wiemy, od lokalnego proboszcza nauki i wiedzy ?
Dohtor to czy profesor Kajfasz ?

>i dotyczyla
> malych grup lowiecko-zbierackich. W neolicie zostala zmodyfikowana na
> potrzeby wiekszych populacjach i skupiskach ludzkich. Warto zwrocic uwage,
> ze biblijne 10 przykazan obowiazywalo w stosunku do Izraelitow ale nie w
> stosunku do innych.

Ok., ale co, przed paleolitem ludzie nie mieli żadnych tabu ?
Niczego sie nie obawiali, za niczym nie tęsknili ?
Czyli żyli jak zombi ?
A więc śmieło można nazwac wszystko,
co było przed paleolitem,
epoką zombich ? :o)

No dobrze, a co właściwie spowodowało
tę przemianę maupowatych z zombie w homo sapiens sapiens ?

> cheers
>

> Aspar

... muu...

<oo>___ .~*
( _ ) .__)
jazdamazda

37. Data: 2007-01-21 12:58:51

Od: "<oo>___ .~*" <p...@h...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 21 Jan 2007 04:53:02 -0800, Hanka napisał(a):

> Orkan Cyryl albo inaczej Kyril.

> Co znowu???
> Jestem grzeczna przecież!!!

Ok., chciałem nawiązać do Metodego,
ale wuidać mamy inny zbiór skojarzeń...
Kto to ten Kiryl ?

> Ok - zanim coś uwarzę,proszsz się zastanowić,
> czy marzenia mogą istnieć bez etyki :)

Spokojnie mogą, jeśli ktoś marzy o tym,
żeby dzisiaj kogoś zamordować i podnieść
swój poziom adrenaliny choć na chwilę, tak :o)

> Hanka
> ;)

... muu...

<oo>___ .~*
( _ ) .__)
jazdamazda

38. Data: 2007-01-21 13:01:46

Od: "Hanka" <c...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

<oo>___ .~* napisał

> Kto to ten Kiryl ?

Orkan czyli wiatr który nęka nas ostatnio.
Tak go nazwano.

Mam nadzieję, że nie mówisz o sobie;)

Hanka
?...

39. Data: 2007-01-21 13:04:34

Od: "<oo>___ .~*" <p...@h...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 21 Jan 2007 05:01:46 -0800, Hanka napisał(a):

> <oo>___ .~* napisał

> Orkan czyli wiatr który nęka nas ostatnio.
> Tak go nazwano.

Orkan, w Polszcze ?
Coś zalewasz, siostra...

> Mam nadzieję, że nie mówisz o sobie;)

To bez znaczenia, szukamy przeciez źródeł etyki, tak ?
No to sie nie rozpraszaj, siostra, ok ? :o)
A więc marzenia mogą istnieć bez etyki, tak ?
Jestem gotów uznać, że koty potrafia marzyć...
o zamordowaniu myszy :o(

> Hanka
> ?...

... muu...

<oo>___ .~*
( _ ) .__)
jazdamazda

40. Data: 2007-01-21 19:19:24

Temat: Odp: Odp: Odp: Odp: Odp: _(.)_ żródła Etyki
Od: "Sky" <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik <oo>___ .~* <p...@h...pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:kfzj7fo5v59z.lq93bxjb4867$....@4...net...

..

> Zapewne to, co istnieje w środku rozpalonej gwizdy :o)

Ale

Babcia jest OK
muzyka która koi nerwy
zle mi