Poradnia leczenia migreny

11. Data: 2003-12-17 10:39:44

Temat: Re: Odp: Odp: Poradnia leczenia migreny
Od: Marek Bieniek <a...@s...re.invalid> szukaj wiadomości tego autora

On Wed, 17 Dec 2003 10:24:47 +0100, Krystyna*Opty* wrote:

> Jakoś nikomu z odpowiedzialnych za stan zdrowia społeczeństwa,
> nie przyjdzie do głowy zacząć kampanię preciwsłodyczową właśnie... 8(

Jak to nie?:)
Promuje się jedzenie 5 razy dziennie warzyw i owoców, odradza się
jedzenie wysoko przetworzonych cukrów, a promuje węglowodany złożone. Do
dobrego tonu wręcz należy niejedzenie słodyczy:)

m.
Marek Bieniek (mbieniek na onet pl)

12. Data: 2003-12-17 10:48:55

Od: "Krystyna*Opty*" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> jedzenie wysoko przetworzonych cukrów, a promuje węglowodany złożone. Do
> dobrego tonu wręcz należy niejedzenie słodyczy:)

Czytanie "między wierszami" w kampanii proowocowowarzywnej, to nie to samo,
co kampania przeciwsłodyczowa.
A czasem w mediach można przeczytać, że czekolada ma dobry wpływ na zdrowie.

--
Krystyna*Opty* [na DO od 06.1998 r.]

Słodkie życie słono kosztuje. Józef Bułatowicz

13. Data: 2003-12-17 11:04:21

Od: "Joanna Duszczyńska" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Krystyna*Opty*" <k...@p...onet.pl> napisał w
wiadomości news:brpcan$aie$1@news.onet.pl...
> A czasem w mediach można przeczytać, że czekolada ma dobry wpływ na
zdrowie.

Jadłaś kiedyś czekoladę Lindta 99% kakao?
--
Joanna
http://jduszczynska.republika.pl

14. Data: 2003-12-17 14:29:52

Od: "Krystyna*Opty*" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Joanna Duszczyńska" <j...@p...onet.pl> napisał w
wiadomości news:brpd3g$mm$1@news.onet.pl...

> Użytkownik "Krystyna*Opty*" <k...@p...onet.pl> napisał w
> wiadomości news:brpcan$aie$1@news.onet.pl...
> zdrowie.
>
> Jadłaś kiedyś czekoladę Lindta 99% kakao?

NIe jadłam. A czemu pytasz?

Krystyna

15. Data: 2003-12-18 21:23:39

Od: "Joanna Duszczyńska" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Krystyna*Opty*" <k...@p...onet.pl> napisał w
wiadomości news:brpp8v$8cl$1@news.onet.pl...

> Użytkownik "Joanna Duszczyńska" <j...@p...onet.pl> napisał w
> wiadomości news:brpd3g$mm$1@news.onet.pl...

> NIe jadłam. A czemu pytasz?

Bo miałam wrażenie, że sugerujesz, że czekolada to słodycze...
--
Joanna
http://jduszczynska.republika.pl

Novynette a krwawienia