Ptaki ze spotkania u Boguslawa

31. Data: 2003-06-02 11:18:42

Temat: Re: Odp: Ptaki ze spotkania u Boguslawa
Od: Gamon' <r...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Czesc!

Tadeusz Smal wrote:
> jesienia zabierzemy sie za struganie krasnali
A moze cos nowego? Czy ktos widzial np. wystruganego z drewna
ogrodowego, takiego swojskiego miluskiego robala (wezmy np. takiego
przedziora w skali 1:1 - w tym przypadku odchodzi problme ze zdobyciem
materialu, byle drzazga wystarczy) :)))))))))))))

> a w innym watku grupa w olbrzymiej wiekszosci przyznala
> ze jest przeciwko gipsowym

No wiesz....drewno w ogrodzie jest na ogol juz - tak to ujme - samo z
siebie, a gips to ludziska nanosza.

Pozdrawiam,
robal.

32. Data: 2003-06-02 11:19:38

Od: Gamon' <r...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Czesc!

b...@o...pl wrote:
> [...]

Nie moga cieszyc plci obojga, bop tyleczek samczy a samiczy to jednak
duza roznica... :)

Pozdrawiam,
robal.

33. Data: 2003-06-02 19:56:13

Od: s...@s...pl (Tadeusz Smal) szukaj wiadomości tego autora

34. Data: 2003-06-02 22:36:27

Od: s...@s...pl (Tadeusz Smal) szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> przedziora w skali 1:1 - w tym przypadku odchodzi problme ze zdobyciem
> materialu, byle drzazga wystarczy) :)))))))))))))
:)
byla juz kiedys o tym mowa
gdy kiedys osiade na swojej panderozie
to zamierzam w siebie w sadzie miec wlasnie taka galerie ogrodowych robali
ale w skali odpowiedniej do ogrodowych przestrzeni

> No wiesz....drewno w ogrodzie jest na ogol juz - tak to ujme - samo z
> siebie, a gips to ludziska nanosza.
:)
jak ten gips nazwiesz "alabastrem" to bedzie juz inaczej brzmialo
:)

35. Data: 2003-06-09 12:10:26

Od: Gamon' <r...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Czesc!

Tadeusz Smal wrote:
> byla juz kiedys o tym mowa
> gdy kiedys osiade na swojej panderozie
> to zamierzam w siebie w sadzie miec wlasnie taka galerie ogrodowych robali
> ale w skali odpowiedniej do ogrodowych przestrzeni
EEeeee...to nie to samo, jednak skala 1:1 jest najlepsza.

> jak ten gips nazwiesz "alabastrem" to bedzie juz inaczej brzmialo

Akurat bedzie dla mnie brzmialo tak samo, jak gips :) Drewno w
ogrodzie tak, przyniesione z pola kamienie - tak.

Pozdrawiam,
robal.

36. Data: 2003-06-09 12:13:17

Od: Gamon' <r...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Czesc!

Tadeusz Smal wrote:
> kolejny raz sie potwierdza
> ze kazda zmora
> znajdzie swego amatora
Nie widze w tym nic zlego, ze jest sie malym robalem - zmory to homo
sapiens :P

> a w kontekscie powyzszych wyznan
> pniak potrzebny Tobie dla termita
> ?
To chyba tak oczywisteee....

> [...]
> po troche kamyczkow do strumienia...
> hehe
> najwieksze nieroby i lenie same z siebie rzucily sie jej pomoc

1. nie jestem laska
2. nie jestem laska w mini
3. nie jestem laska w mini, ktora znizalaby sie do zalatwiania
czegokolwiek przy pomocy wystawionych na warunki atmosferyczne posladkow
tudziez innych takich kawalkow miesa :P

Pozdrawiam,
robal.

37. Data: 2003-06-09 12:25:28

Od: "Dirko" <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

W wiadomosci news:3EE479DD.5050905@gazeta.pl Gamon' <r...@g...pl>
napisal(a):

> [...]
> 3. nie jestem laska w mini, ktora znizalaby sie do zalatwiania
> czegokolwiek przy pomocy wystawionych na warunki atmosferyczne

Hejka. No body's perfect! :-)
Pozdrawiam skromnie Ja...cki

38. Data: 2003-06-09 12:58:50

Temat: Odp: Odp: Ptaki ze spotkania u Boguslawa
Od: "Janusz Czapski" <j...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Gamon' <r...@g...pl> w wiadomooci do grup dyskusyjnych
napisał:3...@g...pl...
> [...]
> 3. nie jestem laska w mini, ktora znizalaby sie do zalatwiania
> czegokolwiek przy pomocy wystawionych na warunki atmosferyczne posladkow >

Przepraszam, ze pytam. Jezeli juz wiesz na pewno kim nie jestes to moze
napisz kim jestes?
Pozdrawiam :-)
Janusz
PS
A tzw. mini na niektorych damach to nie jest ta z najmniej estetycznych mód.
J.

39. Data: 2003-06-10 11:43:47

Temat: Re: Odp: Odp: Ptaki ze spotkania u Boguslawa
Od: Gamon' <r...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Czesc!

Janusz Czapski wrote:
> Przepraszam, ze pytam. Jezeli juz wiesz na pewno kim nie jestes to moze
> napisz kim jestes?
Robalem, to sie wie, takim bardzo robalowym...O! :]

> A tzw. mini na niektorych damach to nie jest ta z najmniej estetycznych mód.
Ale trzeba wiedziec, co sie lubi i przede wszystkim: co mozna. Nie
sadzisz, ze czesto mozna sie usmiac z braku samokrytyki? Jasne, ze nie
nalzey sie tez tego zbyt mocno trzymac - jak jest taki upal, jak dzis,
to nie razi mnie, ze osoba H=150 cm i m=150 kg chodzi w krotkich
spodenkach, nawet jesli przez krotkie rozumiemy cos, co przykrywa
dokladnie tyle, ze nie byc na golasa.
Pozatym zawsze razilo mnie, gdy ktos mowil: ubierz sie tak, jak to
potrafisz, to zalatwisz to czy tamto z tym swoim usmiechem bez
problemu.... Wrrrr....

Pozdrawiam,
robal.

40. Data: 2003-06-10 12:09:00

Temat: Odp: Odp: Odp: Ptaki ze spotkania u Boguslawa
Od: "Janusz Czapski" <j...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Gamon' <r...@g...pl> w wiadomooci do grup dyskusyjnych
napisał:3...@g...pl...

> Robalem, to sie wie, takim bardzo robalowym...O! :]

Zawsze uwazalem samoswiadomosc za bezcenna ;-)

> Ale trzeba wiedziec, co sie lubi i przede wszystkim: co mozna. Nie
> sadzisz, ze czesto mozna sie usmiac z braku samokrytyki?
Sadze! I ten smiech mnie przy zyciu trzyma ;-)))
Pozdrawiam ;-)
Janusz

azalia pontyjska - jak rozmnożyć??
cieniste zacisze