Wrażliwi proszę lepiej nie czytajcie.

1. Data: 2004-09-14 03:20:56

Temat: Wrażliwi proszę lepiej nie czytajcie.
Od: anicosc <a...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Ja niestety popełniłem ten błąd,a może to nie błąd,może
tak miało być... w każdym bądź razie jeśli mi serce nie padnie,
to będzie chyba cud.
Infibulacja - słowo które zamienia życie w niewyobrażalny
ból.Trzęsie mnie całego.Boże! Przecież tam jest kilka
tysięcy włókien nerwowych! Przepraszam,że to napisałem,ale
nie potrafię sam przez to przejść,musiałem z kimś się
tym podzielić.Zwykle radziłem sobie z problemami,ale to
mnie przerosło.Słabo mi się zrobiło,spać nie mogę,jeść mi
się nie chce,nie wiem co robić,jestem zrozpaczony,przerażony.
Niewinne istotki spotyka w życiu coś tak okrutnego.Nie daje rady,
wysiadam:(

1. Data: 2004-09-14 09:16:29

Temat: Re: Wrażliwi proszę lepiej nie czytajcie.
Od: "Szczesiu" <s...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Ale chyba ty nie byłeś poddany temu zabiegowi? :-O

1. Data: 2004-09-14 10:20:01

Od: "cbnet" <c...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

anicosc:
> ... Nie daje rady, wysiadam:(

Fakt, smutne, ale...

gdyby rozmnazali sie bez zadnych barier i opamietania,
to byloby wowczas 'lepiej' wg Ciebie?

--
Czarek

1. Data: 2004-09-14 10:54:35

Od: "select " <s...@g...SKASUJ-TO.pl> szukaj wiadomości tego autora

przeszedłeś ten zabieg, czy wykonałeś go? jak często wykonuje się takie
zabiegi w naszej kulturze/jakie są powody/wskazania?

select

1. Data: 2004-09-14 11:09:36

Od: zielsko <zielsko_p@_eat_me_tlen.pl> szukaj wiadomości tego autora

W odpowiedzi na pismo <ci6gju$bdl$1@news.onet.pl> z nia Tue, 14 Sep 2004
12:20:01 +0200 sygnowane cbnet:

[...]
> gdyby rozmnazali sie bez zadnych barier i opamietania, to byloby wowczas
> 'lepiej' wg Ciebie?

Jesteś jednak pierdolnięty.
--
Paweł Zioło powered by fortune-mod version 9708
One-Shot Case Study, n.:

1. Data: 2004-09-14 11:24:04

Od: "tren R" <t...@s...na.sojusze> szukaj wiadomości tego autora

takie litery jak w<news:pan.2004.09.14.11.09.36.391503@zielona> świadczą
kurna o <zielsko>, a tam między innymi:
> W odpowiedzi na pismo <ci6gju$bdl$1@news.onet.pl> z nia Tue, 14 Sep 2004
> 12:20:01 +0200 sygnowane cbnet:
>
> [...]
>
> Jesteś jednak pierdolnięty.

jesteś jednak człowiekiem
:))

--
Krowa biala wydaje dzwiek "Muuuuuuu"
Krowa czarna odzywa sie "Muuuuuu, man"

1. Data: 2004-09-14 11:29:20

Od: "tren R" <t...@s...na.sojusze> szukaj wiadomości tego autora

takie litery jak w<news:ci6gju$bdl$1@news.onet.pl> świadczą kurna o
<cbnet>, a tam między innymi:
> anicosc:
>
> Fakt, smutne, ale...
>
> gdyby rozmnazali sie bez zadnych barier i opamietania,
> to byloby wowczas 'lepiej' wg Ciebie?

szarańcza jedna, do pieca!

--
patrz pan co te psychologi wymyślają

http://psphome.dhtml.pl/

1. Data: 2004-09-14 11:42:57

Od: "Amnesiak" <a...@T...interia.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "anicosc" <a...@g...pl> napisał
w wiadomości news:ci5ok1$5c3$1@inews.gazeta.pl...

> Ja niestety popełniłem ten błąd,a może to nie błąd,może
> tak miało być... w każdym bądź razie jeśli mi serce nie padnie,
> to będzie chyba cud.

Był jakiś ważny powód?
Jesteś lekarzem?
Czy to jest legalne?

Amnesiak

1. Data: 2004-09-14 11:43:50

Od: "cbnet" <c...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

>szarańcza jedna, do pieca!

Za morde ich i do kosciula jak psa zaciagnac
przed wymalowane 'oblicze' "najswietszej"! :)))
Pozbawieni Czlowieczenstwa Barbarzyncy!!! ;DDDDD
Qrwa-Ich-Mac! :o

--
Czarek

archiwum i przeszukiwanie newsów