Osmocote

91. Data: 2000-03-20 05:21:28

Temat: Odp: Zaawansowanie (Re: Osmocote)
Od: "Krzysztof Marusiński" <o...@t...jest.to> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Krzysztof Koterba" <k...@g...pl> napisał w wiadomości
news:38D3E603.7DF4B6BF@go2.pl...
.......................> Tylko jeszcze powiedz mi jak odroznisz po tych
narzedziach czy ich
> wlasciciel jest "milosnikiem narzedzi" czy "pasjonatem"?

Po ich doborze. Do poważnych zastosowań, jednak, nie będzie to mi potrzebne.

> I znowu dyskusja zbacza na milosnikow i pasjonatow a mialo byc o
> zaawansowaniu :-)))

Widać, zbacza na tematy które bardziej interesują dyskutujących. Na tym
polega, wspomniana, wolność (czego Ty, udawałeś. że nie rozumiesz).
Rozmawiamy, o
czym mamy przyjemność, a nie, do czego zmuszają nas inni.

--
:-) http://ogrod.to.jest.to

92. Data: 2000-03-20 06:21:07

Temat: Odp: Zaawansowanie (Re: juz nie o nawozach)
Od: "Krzysztof Marusiński" <o...@t...jest.to> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Piotr Siciarski" <s...@f...onet.pl> napisał w wiadomości

> Tu chyba masz Krzyśku na uwadze tzw. demokrację, kiedy głupsza większość
> rządzi mądrzejszą mniejszością.

Mam na uwadze to aby większość nie narzucała sposobu myślenia, tylko
dlatego, że jest w większości.
Chińskie przysłowie mówi: nie w większości, siła, lecz w prawdzie.

> kilka osób mówi, że białe jest białe - a Ty twierdzisz że czarne.

Powyższy tekst pozwala sądzić, że chyba jesteś stronniczy w tej sprawie.
Zgadnę. Jesteś po stronie tych którzy na białe mówią białe ?

> Dobrze będzie zrobić ankietę grupową, czy jeszcze ktoś prócz Ciebie mniej
> zwraca uwagę na efekty, a bardziej na drogę do ich osiągnięcia (w skrócie
> rzecz przedstawiając).

Jesteś już drugą osobą, która lepiej wie co ja chciałem powiedzieć, niż ja
sam :-).
Często, skraca się, aby nie ukazać całej prawdy.

Mój przykład o wędkarzach wyraźnie określał, że narzędzia nie muszą mieć
wpływu na wyniki ale mogą określać stopień zaawansowania w pasji
wędkarskiej.

> Postaram się coś zrobić w tym kierunku.
Desperacja?
--
:-) http://ogrod.to.jest.to

93. Data: 2000-03-20 06:30:39

Temat: Re: Osmocote
Od: "Jarek Grzelak" <g...@p...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Krzysztof Marusiński <o...@t...jest.to> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:8av55v$gdj$...@a...webcorp.com.pl...

> Użytkownik Jarek Grzelak <g...@p...com.pl> w wiadomości do grup
> dyskusyjnych napisał:017901bf8f2a$f02024a0$e...@p...com.pl.
..

> skrajnosci
>
> Nie rozumiem, co chcesz powiedzieć poza tym, że przesadzanie jest domeną
> ogrodników.
> Wytłumacz jaśniej albo przyjdź z matką :-)
> --
> :-) http://ogrod.to.jest.to
Wydaje mi sie, ze wyrazilem sie dosyc jasno. Jesli nie podlapales mojej
mysli to sprobuje wyklarowac :-))
Zacznijmy od tego, ze jesli kogos nie stac na super sprzet wedkarski, to
uwazam, ze mialby trudnosci z kupnem takiego, pomimo jego hobby (cz jak Wy
to nazywacie stopnia zaawansowania). Rolnik lowi albo dla przyjemnosci i
zaliczymy go do hobbystow, albo w celach zarobkowych (tez w szczegolnym
przypadku mozna polaczyc przyjemne z pozytecznym - podobnie jak u
ogrodnikow). Jezeli zatem rolnik, zarowno w jednym przypadku jak i w drugim,
jest posiadaczem patyka i sznurka (czy jak to tam bylo) to w sumie sprowadza
sie do braku srodkow na zakup dobrego sprzetu. Sprawa ma sie identycznie u
wedkarza pasjonata - albo kupuje sprzet renomowanych firm, albo idzie na
stadion i kupuje od "ruskich".
Wniosek:
Wiekszosc hobbystow w kazdej dziedzinie pragnie jak najlepszego sprzetu
(jezeli jego hobby tego wymaga), ale ograniczeniem sa srodki jakimi
dysponuje. Sam mam przyklad po sobie, jezeli potrzebuje cos do ogrodka to
wole odczekac i nazbierac, i kupic sobie lepszy sprzet lub nawoz (do
doniczkowych uzywam Biohumusa, ale czy Osmocote jest lepszy to mialbym pewne
watpliwosci) :-))

Matki nie bedziemy w to wciagac, ze wzgledu na to, ze moglaby miec inny
poglad na sprawe niz ja. I co ja bym wtedy zrobil :-)))))
pozdrowka
Jarek
P.S. nie lap mnie, prosze, za slowka typu: domena ogrodnika jest
przesadzanie, bo znajac zycie i tu cos znajdziesz i nie wykrecaj sie tym
razem brakiem zrozumienia ;-)))

94. Data: 2000-03-21 06:27:19

Temat: Odp: Osmocote
Od: "Krzysztof Marusiński" <o...@t...jest.to> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Jarek Grzelak" <g...@p...com.pl> napisał w wiadomości
> Wydaje mi sie, ze wyrazilem sie dosyc jasno. Jesli nie podlapales mojej
> mysli to sprobuje wyklarowac :-))

...i bardzo jestem Ci za to wdzięczny. Mi też wydaje się że piszę jasno a
wiem że tak nie jest.

(do
> doniczkowych używam Biohumusa, ale czy Osmocote jest lepszy to mialbym
pewne
> watpliwosci) :-))

I słusznie, że je masz. Biohumus jest nawozem organicznym i jako taki
przebija wszystkie nawozy sztuczne, oczywiście w określonych zastosowaniach.

> Matki nie bedziemy w to wciagac, ze wzgledu na to, ze moglaby miec inny
> poglad na sprawe niz ja. I co ja bym wtedy zrobil :-)))))

Zdanie o matce nawiązywało do powiedzenia "przyjdź z matką bo cię nie
rozumiem".
Nie myślałem tutaj o Twojej Mamie która na pewno ma dobry pogląd na
wszystkie sprawy.

Co do sedna sprawy: nie znajduję niczego z czym nie mógłbym się zgodzić.
Chyba że czegoś tu nie zrozumiałem ? :-)
--
:-) http://ogrod.to.jest.to

95. Data: 2000-03-21 13:55:32

Temat: Re: Odp: Zaawansowanie (Re: Osmocote)
Od: Krzysztof Koterba <k...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Krzysztof Marusiński wrote:
> .......................> Tylko jeszcze powiedz mi jak odroznisz po tych
> narzedziach czy ich
> Po ich doborze. Do poważnych zastosowań, jednak, nie będzie to mi potrzebne.

Czy chcesz przez to powiedziec, ze milosnik narzedzi bedzie mial inne
narzedzia, a pasjonat inne? Bo z przykladu o wedkarzu i rolniku jakos mi
wychodzilo, ze moga miec takie same. Dlatego to moje pytanie o
rozroznienie jednego od drugiego na podstawie tychze narzedzi.

> [...] (czego Ty, udawałeœ. że nie rozumiesz).

Znowu nie rozumiem. Kiedy udawalem? A moze teraz udaje ... ide do zony
niech mnie zbada :-(

Pozdrawiam
Krzysztof R. Koterba

96. Data: 2000-03-23 05:10:33

Temat: Odp: Odp: Zaawansowanie (Re: Osmocote)
Od: "Krzysztof Marusiński" <o...@t...jest.to> szukaj wiadomości tego autora

> Czy chcesz przez to powiedziec, ze milosnik narzedzi bedzie mial inne
> narzedzia, a pasjonat inne?

Na początku, będą podobne. Z czasem, w miarę rozwoju zainteresowań, te
róznice stają sie corasz bardziej widoczne.
Założyłem, że "docelowo", miłośnik narzędzi zna się na narzędziach a
miłośnik ogrodów
zna się na zastosowaniu tych narzędzi.
Stąd mogą wynikać różnice w posiadanym zestawie narzędzi.

>Bo z przykladu o wedkarzu i rolniku jakos mi
> wychodzilo, ze moga miec takie same.

A ja chciałem powiedzieć (wybacz, że mi się to nie udało) że wędkarz
hobbysta ma dużo narzędzi a rolnik ma tylko haczyk, kawałek żyłki i kij z
leszczyny.

> Znowu nie rozumiem. Kiedy udawalem? A moze teraz udaje ... ide do zony
> niech mnie zbada :-(

Często się bawicie w chorego i doktora? :-).

Wybacz, że Cię tak skołowałem :-). Pisząc "udawałeś", chciałem być uprzejmy.
Znów mi coś nie wyszło.
Kończymy wątek?
--
:-) http://ogrod.to.jest.to

97. Data: 2000-03-23 06:26:47

Temat: Re: Odp: Odp: Zaawansowanie (Re: Osmocote)
Od: Krzysztof Koterba <k...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Krzysztof Marusiński" wrote:
> Kończymy wątek?

Slonce tak pieknie swieci, blekitne niebo, ciepelko, wiosna ...
TAAAAAAK :-)

--
Pozdrawiam serdecznie :-)
Krzysztof Koterba e-mail: k...@r...pl

Gałczyński & Slaski- oferta Wiosna 2000
stare wisnie
stare wisnie
nowosci w Polskim Ogrodzie Internetowym
Odp: nowosci w Polskim Ogrodzie Internetowym