"bypassy"

41. Data: 2000-07-11 08:18:24

Temat: Re: "bypassy" - dłuuugie !
Od: "Gandalf" <a...@u...net> szukaj wiadomości tego autora

"Jacenty" <j...@r...pl> wrote in message
news:8kek0j$fov$1@aquarius.webcorp.com.pl...

[...]
> Poszukaj sobie w inecie o badaniach nad podobną dietą Atkinsa (choć nie
[...]

Ja znalazlem ciekawa wiadomosc na rec.food.veg. Oryginal
jest tu: news:q2gjmsod3lhq2mb9hmgd4dbmsq99b2hl1e@4ax.com

Autor (wegetarianin), twierdzi ze podczas calej swojej "kariery"
wegetarianina, najbardziej chory byl, kiedy jednoczesnie stosowal
diete Atkinsa. I ze w pare miesiecy pozniej dostal zawalu.

Pozdrawiam,
Gandalf

42. Data: 2000-07-11 09:58:43

Temat: Re: "bypassy"
Od: t...@a...gliwice.pl (Leszek A. Szczepanowski) szukaj wiadomości tego autora

On Tue, 11 Jul 2000 09:50:52 +0200, Jacenty wrote:

> Ja z niewielką 5 kg też stanąłem w miejscu i już się nią nie przejmuję.

Najlepszy "dowodem" na DO jest sam pan Kwasniewski, ktory do
najszczuplejszych nie nalezy :))
--
Leszek A. Szczepanowski
t...@a...gliwice.pl

43. Data: 2000-07-11 20:33:41

Temat: Odp: "bypassy"
Od: "Marek W" <z...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Leszek Serdyński <l...@p...wp.pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:TSsa5.40178$Q...@n...tpnet.pl...

> Użyłeś mocnego słowa. Tylko ani jednego dowodu na poparcie tego słowa.
> Może się sprężysz i napiszesz coś konkretnego?
> Inaczej to Ty wychodzisz na szarlatana.
>
> Leszek

duzo juz o tym napisali inni i jest to do znalezienia w kazdej bibliotece a
gratuluje jesli ty wierzysz w takie rewelacje
nie bede ci rowniez udowadnial ze nie pomagaja krople rosy ani oddechy
nietoperza
po prostu uwlaczaja mi takie dyskusje i wlaczylem sie w to z powodu irytacji
end

44. Data: 2000-07-12 11:53:05

Od: Leszek Serdyński <l...@p...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Leszek A. Szczepanowski <t...@a...gliwice.pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych
napisał:3...@n...ampr.gliwice.pl...

> Jesli chodzi o diete Kwasniewskiego to pol roku zarlem to co
> on zalecal, lacznie z robieniem sobie tego "chlebka" podobnego
> do nalesnikow. zadnych efektow. wniosek - do dupy.

Chciałeś schudnąć żrąc ile żołądek wytrzyma? Coś Ci się pomyliło. To nie jest d.o.
Na d.o. je się
mało.

> Jedynym kryterium jesli chce sie schudnac, jest ilosc jedzenia.
> mozna jesc co sie chce.

Masz rację W obozach koncentracyjnych chudli wszyscy, niezależnie od metabolizmu.

Leszek

45. Data: 2000-07-12 11:55:49

Od: Leszek Serdyński <l...@p...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
dyskusyjnych
napisał:3...@n...ampr.gliwice.pl...

> Najlepszy "dowodem" na DO jest sam pan Kwasniewski, ktory do

Zalałeś jak z cebra. Widziałem go niedawno. Jest szczupły i niewielkiego wzrostu.

Leszek

46. Data: 2000-07-12 12:02:38

Od: Leszek Serdyński <l...@p...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Marek W <z...@p...fm> w wiadomości do grup dyskusyjnych napisa
ł:FwLa5.44175$Q...@n...tpnet.pl...

> [...]
> >

> duzo juz o tym napisali inni i jest to do znalezienia w kazdej bibliotece a
> gratuluje jesli ty wierzysz w takie rewelacje

Napisałeś jak prawdziwy naukowiec.
Same konkrety.

> nie bede ci rowniez udowadnial ze nie pomagaja krople rosy ani oddechy
> nietoperza
> po prostu uwlaczaja mi takie dyskusje

Nie rozumiem jak dyskusja na tematy biochemiczne może komukolwiek uwłaczać.
Chyba, że nic na ten temat nie wiesz i nie chcesz się kompromitowć.
Może jednak spróbujesz chociaż jakiś jeden biochemiczny argumencik przeciwko
Kwaśniewskiemu?
Czekam i pozdrawiam
Leszek

i wlaczylem sie w to z powodu irytacji
> end

Czyli tylko rozładowanie frustracji.
A z czego ta frustracja?

47. Data: 2000-07-12 15:24:09

Temat: Re: Odp: "bypassy"
Od: Marcin Barszczewski <m...@i...ibb.waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

Leszek Serdyński wrote:

> Masz rację W obozach koncentracyjnych chudli wszyscy, niezależnie od metabolizmu.

?!!!!!!??!!!!!!!

Czy wiesz, co napisales ? Spojrz na ten tekst, pomysl, wstan i wyjdz.

Takim argumentem posluguja sie ludzie,
chociaz nie, ludzie ludzie sie takim argumentem nie posluza.

Szkoda slow.

Marcin

48. Data: 2000-07-12 19:36:26

Temat: Odp: Odp: "bypassy"
Od: Leszek Serdyński <l...@p...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Marcin Barszczewski <m...@i...ibb.waw.pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych
napisał:3...@i...ibb.waw.pl...

> ?!!!!!!??!!!!!!!
>
> Czy wiesz, co napisales ? Spojrz na ten tekst, pomysl, wstan i wyjdz.

Pomyślałem zanim napisałem. Nie jestem żadnym zwolennikiem obozów, czy coś w tym
rodzaju.
Istnieje pogląd, że niektórzy ludzie mają taki metabolizm, że żadne ograniczanie
kalorii ich tuszy
nie rusza. Dając za przykład obozy konc. chciałem pokazać, że ograniczanie żarcia
ruszy każde sadło.

To na tyle.

Pozdrawiam
Leszek

49. Data: 2000-07-12 21:26:51

Temat: Re: Odp: Odp: "bypassy" - dłuuugie !
Od: Mariusz Krawiec <k...@c...edu> szukaj wiadomości tego autora

Jacenty wrote:

> Użytkownik Mariusz Krawiec <k...@c...edu> w wiadomości do grup
> dyskusyjnych

> Jest to pole elektromagnetyczne o określonych parametrach. Jakich nie
> pamiętam, ale to nie jest w tym momencie ważne.

moim zdaniem to jest najwazniejsze; nie oczekuje od ciebie odpowiedzi,
ale kluczowa rzecza jest charakterystyka tych pradow, bo tylko wtedy
mozna byloby wytlumaczyc dlaczego mialyby oddzialywac w taki czy w inny sposob.

> Istotne jest oddziaływanie.
> Są 2 rodzaje prądów, w zależnoości od natężenia działają na układ
> sympatyczny lub parasympatyczny.

dlaczego tylko 2 rodzaje ? a nie np. 5 ?
dlaczego roznice w natezeniu maja powodowac
roznice w oddzialywaniu na rozne czesci ukladu nerwowego ?

> Jak wiadomo, te układy muszą być w
> równowadze. Zachwianie tej równowagi jest przyczyną wielu chorób.

mimo wszystko, wydaje sie byc niezwykle malo prawdopodobne, by
jakakolwiek metoda byla w stanie leczyc wszystkie choroby swiata;
takie zalozenie jest po prostu nie racjonalne.

> Zabiegi są
> po parędziesiąt zł.,tak że seria kosztuje 100 - 200 zł. w przybliżeniu.

> Ja tego tak nie widzę. Tam podane są przecież suche fakty, a że w
> większości wyniki pozytywne, no cóż niektórzy pewnie chcieli by przeczytać o
> wysokim procencie umieralności (nie mam Ciebie na myśli), to wtedy było by
> to dla nich wiarygodne.
> Jacenty

ja nie podwazam wiarygodnosci pozytywnych wynikow, tzn. tego, ze wielu ludzi
czulo sie lepiej po wizycie u tej pani; chodzi mi o to, ze to nie sa
rygorystyczne
badania naukowe, ktore moga dowiesc badz zaprzeczyc skutecznosci tej terapii,
a wiele osob moze je w ten sposob odebrac.
Niestety coraz czesciej to sie obserwuje w wielu dziedzinach, ze jakas
informacja
jest interpretowana i podawana w mediach w taki sposob by wzbudzic jak
najwieksza
sensacje; mniejsza o prawde i zdrowy rozsadek.

Mariusz

Pani chematolog z Radomia olewa pacjentów
Tabletki Minulet
Re: aa
korki z fizjo?
niskie ciśnienie