jakiej lodówki nie kupować?

1. Data: 2003-03-02 13:35:47

Temat: jakiej lodówki nie kupować?
Od: "Aga" <a...@w...-------pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam serdecznie!
Nosimy się z zamiarem kupna lodówki.

Zależy nam na:
- min. 3 szufladach w zamrażarce.
- min. 4 półkach w chłodziarce.
- wys około 170 -180 cm
- cena: do 1500

Znalazłam w Internecie interesujące modele:
- WHIRLPOLL ART 668
- WHIRLPOOL ART 653
- AMICA ACZ3203P
- INDESIT C133L
- ARDO CO 27 BA-2

A może poradzicie mi jakiej nie kupować?
Dziękuję za ew. podpowiedzi!
Agata

1. Data: 2003-03-02 14:06:55

Temat: Odp: jakiej lodówki nie kupować?
Od: "Robert" <r...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Pamiętaj o klasie "A"

1. Data: 2003-03-02 14:51:58

Od: "Aga" <a...@w...-------pl> szukaj wiadomości tego autora

> Pamiętaj o klasie "A"

Tak, tak... te wszystkie ktore wymienilam (oprócz INDESIT) mają A.
Zwracam uwagę na to, tabelkę w exelu zrobiłam, teraz tylko KTÓRA!!!
Pozdrawiam
Agata

1. Data: 2003-03-02 15:00:18

Temat: Re: jakiej lodówki nie kupować?
Od: "rena" <r...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Aga" <a...@w...-------pl> napisał w wiadomości
> Witam serdecznie!
> Nosimy się z zamiarem kupna lodówki.
>
> Zależy nam na:
> - min. 3 szufladach w zamrażarce.
> - min. 4 półkach w chłodziarce.
> - wys około 170 -180 cm
> - cena: do 1500

wiesz, co? po tym jak sparzylam sie na sprzecie whirpoola, to juz nic nie
kupie tej marki. natomiast nic mi sie jeszcze electroluxa nie zepsulo i
kazdy nowy sprzet kupuje tej marki, aczkolwiek 1500 zl chyba to bedzie
troche za malo...

1. Data: 2003-03-02 15:09:40

Od: "Aga" <a...@w...-------pl> szukaj wiadomości tego autora

> wiesz, co? po tym jak sparzylam sie na sprzecie whirpoola, to juz nic nie
> kupie tej marki.

A mogłabyś coś więcej powiedzieć na temat Twoich uprzedzeń do Wirlpoola?

Pozdr.
Agata

1. Data: 2003-03-02 15:53:07

Od: "Marta Trzaska" <m...@m...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "rena" <r...@p...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> kupie tej marki. natomiast nic mi sie jeszcze electroluxa nie zepsulo i
> kazdy nowy sprzet kupuje tej marki, aczkolwiek 1500 zl chyba to bedzie

Mamy od 6 lat zmywarke whirpool, sasiedzi od 7, i jeszzce inszy sprzet tej
firmy (rodzinka ma pralke i lodowke), odpukac w niemalowane, ale spisuja sie
znakomicie.

Marta

1. Data: 2003-03-02 15:57:26

Od: "rena" <r...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

> A mogłabyś coś więcej powiedzieć na temat Twoich uprzedzeń do Wirlpoola?

tak - kupilam pralke ladowana od gory. w pol roku gorna pokrywa zardzewiala
i tuz potem zepsul sie program do delikatnych tkanin. po 5 latach zepsula
sie w niej czesc, ktora kosztuje prawie tyle, co cala pralka.

dodam, ze nie pralam duzo. 1-2 prania w tygodniu, czesto z funkcja "polowa
prania".

electroluxa mam pralke i lodowke i jestem ZACHWYCONA. nic sie z nimi nie
dzieje, a przede wszystkim maja swietne funkcje i sa bardzo wygodne w
uzyciu.

1. Data: 2003-03-02 16:06:10

Od: "n...@w...pl" <n...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

Firma godna naprawde zaufania to LIEBHERR, mają znakomite wyroby w klasie A
. Polecam wedlug mojej oceny nie ma lepszych urzadzen na naszym rynku.
PP

1. Data: 2003-03-02 16:12:10

Od: "rena" <r...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "n...@w...pl" <n...@c...pl> napisał w wiadomości

> Firma godna naprawde zaufania to LIEBHERR, mają znakomite wyroby w klasie
> . Polecam wedlug mojej oceny nie ma lepszych urzadzen na naszym rynku.

tak, tylko nie wiem, czy doczytales, ze budzet na te lodowke wynosi 1500
zl:)

1. Data: 2003-03-02 16:40:13

Od: a...@p...onet.pl szukaj wiadomości tego autora

Ja posiadam lodowke Amica od okolo 5 lat i generalnie jest w porzadku, do tej
pory nie bylo awarii. Jedyny mankament to wypadajace drzwiczki od gornego
pojemnika w zamrazalniku (dwa pozostale to szuflady), ale moze cos sie ulamalo
albo co. Znajomi tez taka maja i rowniez sa zadowoleni.

Pozdrawiam,
AniaR

Pizza
czemu to mięcho było twarde?