komu kursik, komu ? :)

21. Data: 2007-01-23 08:07:05

Temat: Re: Odp: komu kursik, komu ? :)
Od: "Hania " <v...@g...SKASUJ-TO.pl> szukaj wiadomości tego autora

Sky <s...@o...pl> napisał(a):

> Tyle że zapał do żeniaczki by to mogło schłodzić coponiektórym na tyle że
> jeszcze okazałoby się społecznie szkodliwe...i co? ;)
> Kobiety za nic do takiego "uświadamiania frajerów" nie dopuszczą! ;)))

no zawsze możesz zaciągnąć do "ołtarza" bardziej "oswieconego" kolegę ;-)

h.

22. Data: 2007-01-23 14:19:03

Temat: Odp: Odp: komu kursik, komu ? :)
Od: "Sky" <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Hania <v...@g...SKASUJ-TO.pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:ep4fn9$5sq$...@i...gazeta.pl...

> no zawsze możesz zaciągnąć do "ołtarza" bardziej "oswieconego" kolegę ;-)

A fe!

Ciekawe że używacie tego słowa: "zaciągnąć" :o)

23. Data: 2007-01-23 14:34:15

Temat: Re: Odp: Odp: komu kursik, komu ? :)
Od: "Magdalena" <j...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Sky napisał(a):
> [...]
> że

> A fe!
>
> Ciekawe że używacie tego słowa: "zaciągnąć" :o)

Niektórzy, niestety, używają jeszcze słowa "zaciążyć", jako
poprzedzającego słowo "zaciągnąć" ;)

Pzdr.
Magda

24. Data: 2007-01-23 16:33:02

Temat: Odp: Odp: Odp: komu ku..sik, komu ? ;)
Od: "Sky" <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Magdalena <j...@i...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:1...@k...googleg
roups.com...

Sky napisał(a):
> [...]
> >
> A fe!
>
> Ciekawe że używacie tego słowa: "zaciągnąć" :o)

Niektórzy, niestety, używają jeszcze słowa "zaciążyć", jako

-Dlaczego Magduś "niestety"? :o)
Stety! Stety!
...to najbardziej naturalne rozwiązanie- Coś za Coś. ;o)
Oby sie tylko na jednorazowej wymianie nie kończyło...bo wymrzemy...

Poza tym przed "zaciążeniem" jest również często "zaciągnięcie" tyle że nie
"przed coś" ale "do czegoś"... ;oP

25. Data: 2007-01-23 20:49:20

Temat: Re: Odp: Odp: Odp: komu ku..sik, komu ? ;)
Od: "Magdalena" <j...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Sky napisał(a):
> Użytkownik Magdalena <j...@i...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
> napisał:1...@k...googleg
roups.com...

> [...]
> ...to najbardziej naturalne rozwiązanie- Coś za Coś. ;o)
> Oby sie tylko na jednorazowej wymianie nie kończyło...bo wymrzemy...

Nio :)

> Poza tym przed "zaciążeniem" jest również często "zaciągnięcie" tyle że nie
> "przed coś" ale "do czegoś"... ;oP

Prawdę prawisz, że "pojadę krową", brat ;)
Ale ja to bym wolała tak: najpierw "zaciągnięcie do czegoś", potem
"zaciągnięcie przed coś", a potem ewentualnie "zaciążenie" ;))
Chociaż tak szczerze, to te zwroty na "za..." nie brzmią
"za"chęcająco ;)

Po"za"drawiam ;)
Magda

26. Data: 2007-01-23 21:15:34

Temat: komu komu ? ;)
Od: "Sky" <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Sky napisał(a):
> Użytkownik Magdalena <j...@i...pl> w wiadomo?ci do grup
dyskusyjnych
> napisał:1...@k...googleg
roups.com...

;)))

> ;-)

> Niektórzy, niestety, używaj? jeszcze słowa "zaci?żyć", jako
> poprzedzaj?cego słowo "zaci?gn?ć" ;)
>
> -Dlaczego Magdu? "niestety"? :o)
> Stety! Stety!
> ...to najbardziej naturalne rozwi?zanie- Co? za Co?. ;o)
> Oby sie tylko na jednorazowej wymianie nie kończyło...bo wymrzemy...

Nio :)

> Poza tym przed "zaci?żeniem" jest również często "zaci?gnięcie" tyle że
nie
> "przed co?" ale "do czego?"... ;oP

Prawdę prawisz, że "pojadę krow?", brat ;)
Ale ja to bym wolała tak: najpierw "zaci?gnięcie do czego?", potem
"zaci?gnięcie przed co?", a potem ewentualnie "zaci?żenie" ;))
Chociaż tak szczerze, to te zwroty na "za..." nie brzmi?
"za"chęcaj?co ;)

Po"za"drawiam ;)
Magda

Ależ niepotrzebnie komplikujesz sobie wizję życia... ;)
Ja /gdybym miał jeszcze raz/poprzestawałbym na pierwszym etapie -a trzeci-
realizowałby się i tak... ;)

Posdraffiam... ;)

Psychopaci są wśród nas
litaeratura na temat przemocy w mediach
Antykonsumenckie zioła pożądane ;)
Petycja - pomocy!
Seks na lunch, czyli przedruk z prasy kobiecej...