monarda

71. Data: 2004-12-14 06:42:00

Temat: Re: Odp: Odp: monarda
Od: "Ewa Szczęśniak" <e...@b...uni.wroc.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Wiesia Karpowicz" <w...@p...pl> wrote in
news:cpkq2r$hal$1@atlantis.news.tpi.pl:

> Wiesia Karpowicz <w...@p...pl> w >

> Widocznie moze :-)

Przypuszczam, ze ma deko za sucho, tak jak pisala Basia.. Ale pozostałe
rosna w podobnych warunkach i sobie radza. Moze to jakis francuski piesek,
ja wiem? Wiosna grzadka przechowalniana idzie do przerobki, to on tez
gdzies pojdzie, gorzej chyba juz mu nie bedzie :-)
Btw. na ile zmienia sie kolor kwiatow liliowcow w zaleznosci od stopnia
naslonecznienia?
Pozdrowienia - Ewa Sz.

72. Data: 2004-12-14 09:40:50

Od: "Basia Kulesz" <b...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Ewa Szczęœniak" <e...@b...uni.wroc.pl> napisał w wiadomości
8...

> Btw. na ile zmienia sie kolor kwiatow liliowcow w zaleznosci od stopnia
> naslonecznienia?

Dużo:-) I w zależności od ilości deszczu też;-)

Pozdrawiam, Basia.

73. Data: 2004-12-14 09:50:20

Temat: Re: Odp: monarda - wysępię różne
Od: "Basia Kulesz" <b...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Miłka" <m...@t...pl> napisał w wiadomości

> O, to jest to, bo Basia swoje bylinowe daje innym a mnie nie !!!

No no, pierwszy raz się zdarza, żeby ktoś na mnie narzekał:-D

Nie chcę udawać Dyskryminatora parszywego, ale te wszystkie funkie, które
miałaś zabrać dla siebie i Jacka, udały się w kierunku przeciwpołożnym, bo
nie dojechałaś na spotkanie;-)

Pozdrawiam, Basia.

P.S. A w ogóle to powojnik bylinowy mam jeden i pewnie będę sępić, ma ktoś
jakieś łatwe w uprawie i ciekawe?

74. Data: 2004-12-14 09:55:18

Od: "Ewa Szczęśniak" <e...@b...uni.wroc.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Basia Kulesz" <b...@i...pl> wrote in

> Dużo:-) I w zależności od ilości deszczu też;-)

Aha :-)
To więcej pytań w tym temacie nie mam :-)
Pozdrowienia - Ewa Sz.

75. Data: 2004-12-14 10:03:17

Temat: Odp: Odp: Odp: monarda
Od: "Janusz Czapski" <j...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik T.W. <t...@w...pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:cpmdkk$c8k$...@n...news.tpi.pl...

> I jeszcze od rodzaju użytego nawozu.

Mogłabyś coś więcej powiedziec na ten temat?
Pozdrawiam ;-)
Janusz

76. Data: 2004-12-14 10:10:49

Od: "T.W." <t...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Dużo:-) I w zależności od ilości deszczu też;-)

I jeszcze od rodzaju użytego nawozu.

Pozdrawiam
Ewa

77. Data: 2004-12-14 10:32:24

Od: "T.W." <t...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Janusz Czapski" <j...@t...pl> napisał w
wiadomości news:cpmdqj$mou$1@atlantis.news.tpi.pl...

> Mogłabyś coś więcej powiedziec na ten temat?

Ano po nawożeniu Osmocote odcień odmiany "Pink Solace" (nie wiem co to
jest naprawdę, bo takiej nazwy w necie nie znalazłam) zmienił się z
łososiowego na cieplejszy prawie pomarańczowy. Zmiana była na tyle
intensywna, że zestawienie kolorów w tym miejscu trochę mi wzięło w
łeb.

Nie wiem, czy inne odmiany też tak reagują, czy tylko ta jedna, mam
deczko za mały materiał porównawczy ;-)

Pozdrawiam
Ewa

78. Data: 2004-12-14 12:41:25

Od: "Ela" <e...@a...net> szukaj wiadomości tego autora

> A ja też mogę dostać kępkę błękitnego kupidynka ???
> Proszę :-D
>
> Serdecznie Miłka
>
> PS.: Poszukiwałam go do suchych bukietów których jestem fanką !!!

Mam więcej białego, ale zobaczymy wiosną.
Pozdrawiam
Ela Łuczyńska

79. Data: 2004-12-14 12:43:38

Od: "Ela" <e...@a...net> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "TeresaR" <t...@o...pl> napisał w wiadomości

> Chętnie piszę się na białego Kupidynka ,jeżeli mogę,mam niebieskiego:-}
> Elu, wcześniej w poście wymieniałam co mogę zaoferować w zamian :-}
>
> Pozdrawiam z gościnnego komputera TeresaR

A co masz ciekawego?
Nie miałam czasu na szukanie.....
Pozdrawiam
Ela Łuczyńska

80. Data: 2004-12-14 14:35:01

Od: "TeresaR" <t...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> A co masz ciekawego?
> Nie miałam czasu na szukanie.....
> Pozdrawiam
> Ela Łuczyńska
>
>Trudno tak wszystko wymieniać.mam ponasadzane w doniczkach.trawkę
bulwkową.ciemierniki,przetaczniki, kopytniki,lilie św.Józefa,kukliki,
przewrotniki,itd,co tylko mam w nadmiarze wsadzam w doniczki szkoda na
kompost:-}
Napisz lepiej czego szukasz, jak sępić to sępić:-}

Pozdrawiam TeresaR

sasanka alpejska
europalety i kompostownik
ustawodawca nie przewidział