P I T A

1. Data: 2002-06-06 16:50:09

Temat: P I T A
Od: "L F 0" <l...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

witam
czy moze ktos uraczyc mnie przepisem na pite? jaiei tam surowki sie wklada?
slyszalem ze sekret tkwi w sosie, ktorym sie ową polewa (yogurtowo -
czosnkowym).
marcin '75

1. Data: 2002-06-06 17:25:23

Temat: Odp: P I T A
Od: "Cherokee gd" <c...@t...skasujCalyTenNapis.pl> szukaj wiadomości tego autora

Najlepsze pity sa na Dworcu Głównym we Wrocławiu.

Wszyscy uwielbiaja je przez okragły rok.

cena- pita z warzywami - 3 zeta/sztuka

pite podgrzać, otworzyć -jesli nie nacieta, odciąć mały półksiężyc, żeby
otworzyc "kieszonkę"

w środku od dołu;

sos serowo-majonezowo-jogurtowy (wymieszane składniki 1:1:1)
kukurydza
kapusta czerwone nie solona poszatkowana
plasterki ogóra
sos
kukurydza
ósemki pomidorka
liść sałaty
cebulka
duzo kukurydzy na wierzch
sosik

ew. starty żółty ser

smacznego

cherokee

1. Data: 2002-06-06 18:37:38

Temat: Re: P I T A
Od: "Sorfi" <a...@u...home.se> szukaj wiadomości tego autora

chodzi mi dokladnie o sos serowo majonezowo jogurtowy...jak ma wygladac ten
skladnik "serowy" potarty ser wymieszany z jogurtem i majonezem?

1. Data: 2002-06-06 18:49:24

Od: waldemar z domu <w...@t...de> szukaj wiadomości tego autora

Sorfi wrote:

> chodzi mi dokladnie o sos serowo majonezowo jogurtowy...jak ma wygladac
> ten skladnik "serowy" potarty ser wymieszany z jogurtem i majonezem?

ja biorę sos chili i do tego jogurt turecki. Ser żółty starty do tego luzem.
Żadnego majonezu.

Waldek

1. Data: 2002-06-06 19:20:11

Od: "Rena" <r...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Najlepsze pity sa na Dworcu Głównym we Wrocławiu.
> Wszyscy uwielbiaja je przez okragły rok.

ja najlepsza jadlam w mielnie. dlaczego w wwie nie ma pity z warzywkami i
pysznym sosikiem???? a moze jest, a ja o tym nie wiem??? buuuuuuuuuuuuuu

1. Data: 2002-06-06 20:02:45

Od: "Cherokee gd" <c...@t...skasujCalyTenNapis.pl> szukaj wiadomości tego autora

> ja biorę sos chili i do tego jogurt turecki. Ser żółty starty do tego
luzem.
> Żadnego majonezu.

no wiesz, rozumiem, ze na charlottenburgu jest pewnie taka jak trzeba ta
pita.

ale sos chili? nie zepsuje smaku? bo niektórzy profanują keczupem, a fe!

pozdr

cherokee

1. Data: 2002-06-06 20:20:07

Temat: Re: Odp: P I T A
Od: waldemar z domu <w...@t...de> szukaj wiadomości tego autora

> luzem.
>
> no wiesz, rozumiem, ze na charlottenburgu jest pewnie taka jak trzeba ta
> pita.
nie panimaju. Pitę kupuję u Kaisersa w Zehlendorf. Do tego sos chili,
najlepiej taki z farfoclami, jak do taco. Casa Mexicana Hot chili sauce
jest ok.

> ale sos chili? nie zepsuje smaku? bo niektórzy profanują keczupem, a fe!

Każdemu wg potrzeb i możliwości. JAk ktoś lubi z dżemem truskawkowym, to
czemu nie?

Waldek

1. Data: 2002-06-06 20:44:57

Od: "Anna Wojciechowska" <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Helo,
A gdzie w Krakowie kupie PITE ?
A moze trzeba to ciasto zrobic samemu ???
POzdroionka
Ania Wojciechowska

1. Data: 2002-06-06 21:14:55

Od: Krysia Thompson <K...@h...fsnet.co.uk> szukaj wiadomości tego autora

>Ka?demu wg potrzeb i mo?liwo?ci. JAk kto? lubi z d?emem truskawkowym, to
>czemu nie?
>
>Waldek

Waldek - ostatnie Twoje stwierdzenie powinno isc jako motto.
wielu rzeczy, m.in. kuchni, naszego FAQu etc etc

wdzieczna Krysia
K.T. - starannie opakowana

1. Data: 2002-06-06 21:27:23

Od: Lukasz Madeksza <m...@g...de> szukaj wiadomości tego autora

> Każdemu wg potrzeb i możliwości. JAk ktoś lubi z dżemem truskawkowym, to
> czemu nie?

Tu mi sie kojarza obozy harcerskie, gdzie trzeba bylo mozliwie szybko
jak najwiecej na chleb naladowac (bo po 30 sek. nic nie bylo :-) - i
powstawaly potworki ser zolty + dzem + ogorek kiszony :-))

Lukasz Madeksza
Department of Computer Sciences
Technische Universitaet Berlin

Botwinka