Prosze i porade w sprawie amputacji...

1. Data: 2000-03-09 12:44:35

Temat: Prosze i porade w sprawie amputacji...
Od: "Pan Marek" <p...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

no wlasnie, chcialbym sobie zrobic zabieg amputacji jader. Prosze o opinie,
tzn. wady i zalety takiego rozwiazania.
Ja slyszalem jak na razie o samych zaletach i nie wiem dla czego jest to
przez wszystkich merzczyzn obracane w zart.
Ja naprawde chce sobie usunac jadra.
Moje pytanie:
1. Jakie wady?
2. Jakie zalety?
3. Gdzie w W-wie mozna sobie taki zabieg wykonac?
4 Jle kosztuje ta 'przyjemsnosc'?

z gory dziekuje za zrozumienie i odp. ,Pan Marek

2. Data: 2000-03-09 23:42:37

Temat: Odp: Prosze i porade w sprawie amputacji...
Od: "SG" <n...@f...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Pan Marek <p...@g...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:8a85vs$8ci$...@h...uw.edu.pl...
> [...]
> 3. Gdzie w W-wie mozna sobie taki zabieg wykonac?
> 4 Jle kosztuje ta 'przyjemsnosc'?
>
> z gory dziekuje za zrozumienie i odp. ,Pan Marek

Nikt ci tego na zyczenie nie zrobi, bo jest to prawnie zakazane.
PS. Moze usunalbys sobie przy okazji glowe ???? W twoim przypadku nie sluzy
najwyrazniej do niczego innego poza noszeniem. Po coz wiec taki zbedny
wysilek?
SG

3. Data: 2000-03-21 21:28:29

Temat: Re: Odp: Prosze i porade w sprawie amputacji...
Od: a...@a...com (Andkomor) szukaj wiadomości tego autora

>Subject: Odp: Prosze i porade w sprawie amputacji...

Slyszalem , ze posiadanie jader moze bys dla kogos nie tylko zbednym balastem
ale przyczyna pewnych cierpien.
Mowiono mi, ze pewien osbnik zdecydowal sie na usuniecie jader , poniewaw
ywolywaly one nieustanny bol glowy..

Kiedys juz po operacji poszedl do krawca obstalowac nowy garnitur. Krawie w
czasie pomiarow pyta go " przepraszam za nideskrecje ale, w ktorej nogawce
nosi pan swoj "interes" bo nie moge wyczuc?" Klient chcac zbagatelizowac
pytanie odpowiedzial bagatelizujaco " a czy to wazne w ktorej?" Krawiec
zachwujac uprzejmosc odpowiedzial , ze jest to istotne bo musi wiedziec , ktora
nogawke musi zrobic szersza. i dodal "w przeciwnym przypadku bedzie Pana bola
glowa" .

Andrzej

Hormony
Odp: szkodliwość komputera