Rafale! ratuj!!! Wrzosy a trawa.

1. Data: 2000-05-21 19:50:03

Temat: Rafale! ratuj!!! Wrzosy a trawa.
Od: "Jerzy" <j...@p...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Rafale, w moim ukochanym wrzosowisku [niestety] po przesadzeniu jednego z
wrzosów, okazało się, że przerosła go trawa taka typowa dla lasów, rosnąca
szczególnie pod sosnami.
Próbowałem usunąć ją mechanicznie, wyrywając kłącza, ale dało to efekt
odwrotny do zamierzonego, rozrosła się jeszcze bardziej. Jak się tej cholery
pozbyć?
Pozdrawiam Jerzy
PS
Podobne pytanie, mój wspaniały miskantus japoński przerasta w trawnik! Jak
go załatwić?

2. Data: 2000-05-21 22:31:58

Temat: Odp: Rafale! ratuj!!! Wrzosy a trawa.
Od: "Rafal Wolski" <r...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

Najlepiej "mazaczem". Chwasty mazesz specjalnym mazaczem, ktory naprowadza
na rosline roundup. Mozna w ten sposob selektywnie pozbywac sie chwastow.

--
Pozdrawiam.
Rafal Wolski

3. Data: 2000-05-22 07:04:38

Temat: Re: Odp: Rafale! ratuj!!! Wrzosy a trawa.
Od: j...@e...opi.org.pl (Jerzy Kozłowski) szukaj wiadomości tego autora

At 22:31 00-05-21 GMT, you wrote:
> [...]
>na rosline roundup. Mozna w ten sposob selektywnie pozbywac sie chwastow.

Z mazaczem mam negatywne doswiadczenia.
Wydaj mi sie ze ten plyn jest za gesty i nie "wychodzi przez sznur.
Moze cos zle zrobilem,ma ktos inne doswiadczenia?
Pozdrawiam
Juras

4. Data: 2000-05-22 07:09:05

Temat: Re: Rafale! ratuj!!! Wrzosy a trawa.
Od: "Jerzy" <j...@p...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Najlepiej "mazaczem". Chwasty mazesz specjalnym mazaczem, ktory naprowadza
> na rosline roundup. Mozna w ten sposob selektywnie pozbywac sie chwastow.
miałem nadzieję na inną podpowiedź, bo ta trawka cieniutka jak nić i boję
się o wrzosy ale mówi się trudno, spróbuję.
Dziękuję i pozdrawiam Jerzy

5. Data: 2000-05-22 07:31:00

Temat: Miskant
Od: j...@e...opi.org.pl (Jerzy Kozłowski) szukaj wiadomości tego autora

Jerzu napisz jakia wysokosc ma teraz Twoj miskant.
Chce porownac moj-Twoj ma ok 10-15 cm i pojedyncze zdzbla.
Pozdrawiam Juras

6. Data: 2000-05-22 08:07:06

Temat: Re: Miskant
Od: "Jerzy" <j...@p...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Jerzu napisz jakia wysokosc ma teraz Twoj miskant.
> Chce porownac moj-Twoj ma ok 10-15 cm i pojedyncze zdzbla.
wlasnie wczoraj z nim walczylem, puscil korzenie w glab nawet na 20 cm,
jakby cos przeczuwal. A w zeszlym roku szedl tuz pod powierzchnia gleby.
Dlugosc ok. 80-100 cm i gesty, za bardzo. Ale b. ladny.
Pozdrawiam Jerzy

7. Data: 2000-05-22 08:22:28

Od: j...@e...opi.org.pl (Jerzy Kozłowski) szukaj wiadomości tego autora

Ale na wierzchu jaki wysoki?
Juras

8. Data: 2000-05-22 09:04:15

Od: Krzysztof Wilk <w...@m...agh.edu.pl> szukaj wiadomości tego autora

Jerzy napisał:

> miałem nadzieję na inną podpowiedź, bo ta trawka cieniutka jak nić i boję
> się o wrzosy ale mówi się trudno, spróbuję.
A musisz koniecznie pozbyć się tej trawy?
U mnie ze dwa lata temu po posmarowaniu maliny wrosłej we wrzosa
krzaczek o mało się nie wykończył. Pewnie przez korzenie dostał
jakąs dawkę. I do tej pory wrzos nie przyszedł całkiem do siebie,
wyróżnia się gorszym wzrostem i słabszą kondycją.
Krzysztof

9. Data: 2000-05-22 09:19:45

Od: "Jerzy" <j...@p...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

to pod i moze byc dlugie chyba w nieskonczonosc.

to nad czyli zielone, jak chcesz to jeszcze jest do wziecia, duzo tego, za
duzo!
Pozdrawiam Jerzy

10. Data: 2000-05-22 09:25:40

Od: j...@e...opi.org.pl (Jerzy Kozłowski) szukaj wiadomości tego autora

Jerzu napisz jakie jest wysokie teraz.
Chodzi mi o to cy te moje rosna wlasciwie i kiedy beda mialy obiecane
poltora metra.
Pozdrawiam Juras
At 11:19 00-05-22 +0200, you wrote:

>to pod i moze byc dlugie chyba w nieskonczonosc.

>to nad czyli zielone, jak chcesz to jeszcze jest do wziecia, duzo tego, za
>duzo!
>Pozdrawiam Jerzy

ogrod Krystyny
kosiarka poduszkowa
Problem z szkodnikami
Co przyciaga przedziry (poza sloncem oczywiscie)
Jak rozgalezaic winobluszcz (a przynajmniej cos, co go przypomina)?