Roze- pytanie

1. Data: 2000-01-26 16:50:34

Temat: Roze- pytanie
Od: s...@k...net.pl (Sunnie) szukaj wiadomości tego autora

Witam!

Obserwuje tak dyskusje Wiesi i Agnieszki o rozach i mnie taka zazdrosc
bierze ;-), zawsze marzylam o ogrodzie rozanym, ale mieszkam teraz w
kamienicy wiec narazie nici, a u rodzicow na dzilace gleba klasy 6z i
nic rosnac nie chce a poza tym nie ma kto sie tymi roslinami porzadnie
zajac :-(.
W zwiazku z tym mam pytanie. Czy istnieje mozliwosc hodowli roz w donicy
na balkonie? Moze jest dla mnie jakas nadzieja....

Pozdrawiam,
Anka

--
CZY CHCESZ WYGRAC 2000 PLN ? http://www.empik.com/ft2k.htm
Milenijna Loteria Promocyjna tylko do 31 stycznia w EMPiK.com

--
Newsy przez www ? Sprawdz http://www.newsgate.pl

1. Data: 2000-01-28 18:52:49

Temat: Re: Roze- pytanie
Od: d...@n...gov.pl (Dorota Nowicka) szukaj wiadomości tego autora

Aha, przypomnialo mi sie, ze roze wcale nie potrzebuja takiej swietnej
gleby, lubia gliniasto-piaszczysta, mozna spokojnie poprobowac na
dzialce, zaprawiajac dolek pod roze kompostem i obornikiem. potem nawozi
sie mineralnie, alibo i organicznie. radze sprobowac.
Dorota

1. Data: 2000-01-29 04:31:41

Temat: Odp: Roze- pytanie
Od: "Krzysztof Marusiński" <o...@t...jest.to> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Dorota Nowicka <d...@n...gov.pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:9...@g...newsgate.pl...
> Aha, przypomnialo mi sie, ze roze wcale nie potrzebuja takiej swietnej
> gleby,
A jak jest u Ciebie z mrozoodpornością. Czy masz znaczące wypady po zimie?
Czy okrywanie róż traktujesz poważnie i w jakim regionie mieszkasz?
--
:-) http://ogrod.to.jest.to

1. Data: 2000-01-29 17:48:18

Od: w...@p...onet.pl (Wiesia Karpowicz) szukaj wiadomości tego autora

Czesc Dorota. A nie moglabys zrobic strony o rozach? Troche to nie na
temat ale chyba Krzysztof nie bedzie mial do mnie pretensji. Opisala
bys tam swoje roze, te co masz, te co bys chciala, jak je uprawiasz,
co polecasz, co radzisz. Nie ma jeszcze w Polsce strony o rozach -
jest tylko strona szkolki Rafala. Moze odezwali by sie ludzie ktorzy
hoduja jeszcze takie odmiany, ktorych Ty poszukujesz Mam swietny
pomysl na taka strone, jezeli sie zdecydujesz napisze Ci na priva..
Pozdrowienia Wiesia.On Sat, 29 Jan 2000 05:31:41 +0100, "Krzysztof
Marusiński" <o...@t...jest.to> wrote:

> [...]
>A jak jest u Ciebie z mrozoodpornością. Czy masz znaczące wypady po zimie?
>Czy okrywanie róż traktujesz poważnie i w jakim regionie mieszkasz?

Wiesia Karpowicz

e-mail:w...@p...onet.pl
http://friko.onet.pl/ko/wukar

1. Data: 2000-01-30 18:11:23

Od: Misiek <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Wiesia Karpowicz napisał:

> Czesc Dorota. A nie moglabys zrobic strony o rozach? Troche to nie na
> temat ale chyba Krzysztof nie bedzie mial do mnie pretensji.

?????????????????
Misiek

1. Data: 2000-01-30 18:57:47

Od: s...@k...net.pl (Sunnie) szukaj wiadomości tego autora

Dorota Nowicka wrote:

> [...]
> dzialce, zaprawiajac dolek pod roze kompostem i obornikiem. potem nawozi
> sie mineralnie, alibo i organicznie. radze sprobowac.

Na pewno sprobuje. Pare sztuk juz rosnie :-). Nie wiem jak one sie
nazywaja (jaka odmiana itp) babcia mowila na nie 'roze cukrowe" i robila
z nich swietna knfiture. Poza tym mamy 3 krzaczki innych, tez nie wiem
jaka odmiana. Moze uda mi sie namowic mame na jakies pnace. Chcialabym,
ze by pachnialy, roze ktore nie pachna to nie sa wedlug mnie roze :-).
Moglybyscie moze zasugerowac jakas odmiane? Bede bardzo wdzieczna.

Pozdrowienia,
Anka

1. Data: 2000-01-31 12:06:29

Temat: Re: Odp: Roze- pytanie
Od: d...@n...gov.pl (Dorota Nowicka) szukaj wiadomości tego autora

Mrozoodpornosc u mnie w porzadku. jak dotad nie stracilam zadnej z
powodu mrozow. inne przyczyny sie zdarzaly. okrywam zwykle bardzo
starannie, w tym roku nieco pokpilam sprawe, Sympathy nie okrylam wcale,
ale rosnie przy domku, mam nadzieje, ze jej to pomoze. Dzialke mam pod
warszawa, niestety w nieciekawym miejscu, od zachodniej strony jest
wydma i zimne powietrze od wschodu zatrzymuje sie akurat w ogrodach
dzialkowych. mimo to zagladalam pod okrycie i jak dotad moja Hebe
andersonii jest zywa. oby tak dalej

1. Data: 2000-01-31 12:27:48

Od: d...@n...gov.pl (Dorota Nowicka) szukaj wiadomości tego autora

Nie mam pojecia jak sie robi strony webowe. nie wiem poza tym, czy
trzydziesci kilka odmian jakie mam w ogrodku wystarczy na zalozenie
ciekawej strony...napisz jaki konkretnie masz pomysl, i co ja bym
ewentualnie miala zrobic.
Dorota

--
Newsy przez www ? Sprawdz http://www.newsgate.pl

1. Data: 2000-01-31 14:24:54

Od: "Joanna" <j...@G...PL> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Sunnie <s...@k...net.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych na
pisał:9...@g...newsgate.pl...
> Moglybyscie moze zasugerowac jakas odmiane? Bede bardzo wdzieczna.

Jeśli można się wtrącić to mnie interesuje jakaś odmiana najmniej podatna
na choroby. Też bardzo lubię róże, ale we wszystkich publikacjach
straszą, że trzeba je bez przerwy czymś pryskać, że dużo chorują.
Czy jest w ogóle taka odporna odmiana?
Pozdrowienia. Joanna

1. Data: 2000-01-31 16:29:47

Od: Misiek <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Joanna napisał:

> Użytkownik Sunnie <s...@k...net.pl> w wiadomoœci do grup dyskusyjnych na
> pisał:9...@g...newsgate.pl...
>
> Jeœli można się wtršcić to mnie interesuje jakaœ odmiana najmniej podatna
> na choroby. Też bardzo lubię róże, ale we wszystkich publikacjach
> straszš, że trzeba je bez przerwy czymœ pryskać, że dużo chorujš.
> Czy jest w ogóle taka odporna odmiana?

Tak.Roza dzika.
Misiek

RE: Pasja - to brzmi dumnie !?