Re: Odp: Sekty-pranie mózgu

1. Data: 2000-03-16 13:55:08

Temat: Re: Odp: Sekty-pranie mózgu
Od: R...@e...co.za (Roman Koryl) szukaj wiadomości tego autora

>>> n...@p...ninka.net 03/16/00 12:02PM >>>

>...Widzisz, zasadniczo nas system prawny sie opiera (no, w teorii
>przynajmniej) na zalozeniu ze chcacemu nie dzieje sie krzywda.
>Czyli - ktos sie chce upic i skuc ryja - jego sprawa....

Jedna z zasad prawnych, na ktorych bazuje prawo karne, nie konieczne nasze jest .."
to co nie jest zabronione ,jest dozwolone"
Skoro wiec dozwolona jest sprzedaz alkoholu, to dozwolone jest jego konsumpcja ( z
pewnymi ograniczeniami, ktorych nie wszyscy potrafia przestrzegac ). Ale jezeli
ktos "przebral miarke" i dokonuje pewnych kosmetycznych zmian twarzy innej osoby,to
tego typu operacje plastyczne sa zabronione.

BTW cale to "nasze" prawo karne to jedna lipa , bo jest zle zbudowane-:) Przepisy sa
kostruowane ( zaczynaja sie od, KTO np zabija czlowieka... a powinno byc KOGO
ZLAPIA.....-:)

>ktos sie chce zabic - czy mamy zakazac zabijania sie a karac
>niedoszlych samobojcow?

Hm, Z pewnoscia jak ktos po cichutku sie powiesi na strychu.
Ale jezeli wybierze sobie bardziej wybuchowa smierc i tak to cale przedsiewziecie
spartaczy, ze jemu sie nic nie stanie, a pol bloku wyleci w powietrze i zasypie
dzieci bawiace sie w piaskownicy i zakurzy pol ulicy, to chyba nie kwalifikuje sie
do odznaczenia.

>ktos chce sie zalapac do sekty - czy mamy zakazac mozliwosci
>organizowania sie ludzi, zakladania roznych zwiazkow, >towarzystw itp?

Jezeli to ma na celu obalenie, wladz, systemu, godzi w porzadek publiczny czy
obalenie ustroju :-))) ( skad ja to pamietam ), to zabronoine tez jest w
demokratycznych krajach. W RP zabroniona jest nadal przynaleznosc do organizacji
np. faszystowskich i terorystycznych .

>Ja uwazam, ze robienie roznych rzeczy odgornie przez zakazy ma >swoje granice.

I tutaj chwala Ci za to !!!

Pozdrawiam
Roman

kliknij tutaj : http://users.iafrica.com/m/mu/mudthang/

"Water is composed of two gins. Oxygin and hydrogin.
Oxygin is pure gin. Hydrogin is gin and water" :)))

--
Internetowe Forum Dyskusyjne - http://www.newsgate.pl