Szkółkarze to jakaś dziwna kasta

31. Data: 2004-07-08 22:02:15

Temat: Re: Odp: Szkółkarze to jakaś dziwna kasta - DŁUGIE
Od: "Katarzyna Tkaczyk" <k...@e...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "AnnaMaja Walczakiewicz" <a...@s...pl> napisał w wiadomości
news:40EDB67B.489EAB07@senmayi.pl...

> Ja chcialam wszystko za jednym zamachem poprostu a nie po jednej roslince
> jednym gospodarstwie.
> Teraz potrzebuję dużo różnych, cudaków będę szukała później.

Kobieto nie przesadzaj, nie jest fizycznie możliwe, żeby jakaś szkółka miała
wszystkie byliny, które mogą rosnąć w Polskim klimacie. Kazdy potrzebuje
czegoś innego, ja swoje byliny z wielu, wielu miejsc pozyskiwałam i w sumie
cieszę sie, z tego mam satysfakcję, nie chciałbym mieć podanego wszystkiego
na tacy. Pokaż mi zreszta szkółke na zachodzie, gdzie można dostać wszystko.
To nie jest polskie nieopłaca sie, to Ty jesteś polsknie narzekanie,
wszystko źle i nie tak.

> Kiedy ja dopiero zaczynam. Co mam wymienić?
> Nic nie mam jeszcze.

Więc na razie kupuj, rozmnóż potem się wymienisz.

> i co mam mu powiedzieć ?:-) Temu Kotu...;-)

Na pewno nie rozmawiaj z nim o klejnotach itp. o roślinki się pytaj :)) Pan
Kot to z pewnością poważny kolekcjoner ..nie wypada

> Kto to jest Radziul? To imię, nazwisko czy ksywka?
> I gdzie ten Radziul jest?

Eugeniusz Radziul, największy kolekcjoner bylin w Polsce, napisał trzy
wspaniałe książki o skalniakach i bylinach, mieszka niedaleko Gorzowa, ma
swoja strone w necie itd. itd.Rafał dopowie więcej

Pozdrawiam
Kaśka

32. Data: 2004-07-08 22:16:26

Temat: Re: Szkółkarze to jakaś dziwna kasta
Od: "boletus" <b...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Dirko" <d...@w...pl> napisał w wiadomości
> W wiadomości news:0390.0000073a.40edb6ec@newsgate.onet.pl mirzan

> Hejka. Znacie taki kawał? Matka, soliłaś kartofle? Soliłam.
> Maryśka, soliłaś kartofle? Soliłam. Zośka, soliłaś kartofle? Soliłam.
> To i ja posolę i jedzta je sobie same.
> Śmieszne, nie? :-) Bo krótkie. :-)
> Pozdrawiam oddolnie Ja...cki

Dirko ! Tnij posty Ty draniu !;-)

Pozdrawia zabójczo boletus

33. Data: 2004-07-08 22:20:39

Od: "boletus" <b...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> To nie jest polskie nieopłaca sie, to Ty jesteś polsknie narzekanie,
> wszystko źle i nie tak.

> Pozdrawiam
> Kaśka

A jak, tak tak;-)

Pozdrawia beznadziejnie zadowolony boletus

34. Data: 2004-07-08 22:40:57

Od: AnnaMaja Walczakiewicz <a...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Kobieto nie przesadzaj, nie jest fizycznie możliwe, żeby jakaś szkółka miała
> wszystkie byliny, które mogą rosnąć w Polskim klimacie.

Droga Katarzyno, ja naprawdę nie chce narazie wszystkich. Chcę tylko te co nie
rosną wyżej niż 20cm,
z małymi wyjątkami.
Chcę hurtem- bo na włości mam kawałek drogi i jezdze tam w weekendy. Sadzić też
wolę wieksza ilość
i to od razu. To chyba jest jasne.

> (ciach) nie chciałbym mieć podanego wszystkiego
> na tacy.

A z którego fragmentu mojego postu to wynika, ze ja chcę?

> (ciach) To nie jest polskie nieopłaca sie, to Ty jesteś polsknie narzekanie,
> wszystko źle i nie tak.

No wybacz.... ale nie wszystko.
A to, ze strony szkółkarskie są fatalne i nie mam dostępu do informacji-to jest
nieprawda?
To chyba wolny kraj i mogę mieć swoje zdanie.... czy nie?

> Więc na razie kupuj, rozmnóż potem się wymienisz.

Usiłuję właśnie.

> Na pewno nie rozmawiaj z nim o klejnotach itp.

Nie będę :-)

> o roślinki się pytaj :))

Będę :-)

> Pan
> Kot to z pewnością poważny kolekcjoner ..nie wypada

Nie wypada :-(

> Eugeniusz Radziul, największy kolekcjoner bylin w Polsce, napisał trzy
> wspaniałe książki o skalniakach i bylinach, mieszka niedaleko Gorzowa, ma
> swoja strone w necie itd. itd.Rafał dopowie więcej

Jutro znajdę

> Pozdrawiam
> Kaśka

pozdrawiam i ja
amw

35. Data: 2004-07-08 22:43:04

Temat: Re: Odp: Szkółkarze to jakaś - NIE NA TEMAT
Od: "Rafal Wolski" <rafal.wolski@_nie_spamowi_hoga.pl> szukaj wiadomości tego autora

Przemyślenia dotyczące wiary w moc Internetu...

Zdaje się, że są wśród nas ludzie, którzy zapomnieli, że żeby zjeść chleb
trzeba było kiedyś iść do piekarni. To oczywiście przenośnia, tylko, że
młodzież, z którą mam do czynienia nie pamięta, że w Polsce nie było
McDonalda. Wcale bym się nie zdziwił, gdyby uznali hamburgera za tradycyjnie
polską kanapkę :-)
Z internetem jest podobnie. Ja osobiście nie byłem już dawno w tradycyjnej
księgarni. Bo i po co. W sieci kupuje się szybciej i wygodniej, a przede
wszystkim jest tam niemal każdy tytuł.
Tylko rośliny to coś zupełnie innego. To żywe organizmy, które nie poddają
się tak łatwo naszemu konsumpcyjnemu trybowi życia. Ania, nie chcę Cię
urazić, ale prawda jest taka, że według mnie to nie szkółkarze stanowią
dziwną kastę ale twoje wymagania sprowadzają się do wymagań klienta
fastfooda. Zrobiłaś listę i chcesz mieć od razu wszystkie rośliny nie
wychodząc z domu. Najlepiej, żeby przysłano je pocztą kurierską, bo to
szybciej i wygodniej. Tylko, że zgromadziłaś listę roślin w wielu momentach
kolekcjonerskich. Ci kolekcjonerzy, których ja znam wiele czasu poświęcili
na sprowadzanie i wyszukiwanie kolejnych taksonów.
Może warto czasami napisać zwykły list, żeby zdobyć coś ciekawego do ogrodu?

--
Pozdrawiam, Rafał Wolski
http://www.wolski.com.pl/sklep/ - z wrzosami

36. Data: 2004-07-08 22:50:52

Temat: Re: Szkółkarze to jakaś NIE NA TEMAT
Od: "Rafal Wolski" <rafal.wolski@_nie_spamowi_hoga.pl> szukaj wiadomości tego autora

> "Uwaga, kasa! Klient zwraca zupe!"
> A dopelniacz od "post" to jednak chyba "postu".
> Sa to oczywiscie drobiazgi, tekst jest przejrzyscie napisany i powinien
niektorym
> pomoc.
>
> Pozdrowienia,
> Michal

:-))))

W rzeczy samej język nasz codzienny dziwnym się staje :-)

37. Data: 2004-07-08 22:53:57

Temat: Re: Szkółkarze REKORD DŁUGOŚCI
Od: "Rafal Wolski" <rafal.wolski@_nie_spamowi_hoga.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "boletus" <b...@o...pl> napisał w wiadomości

> Użytkownik "Dirko" <d...@w...pl> napisał w wiadomości

> Dirko ! Tnij posty Ty draniu !;-)
>
> Pozdrawia zabójczo boletus

Ooo tu możemy próbować bić rekord :-)

38. Data: 2004-07-08 22:57:54

Od: AnnaMaja Walczakiewicz <a...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> urazić, ale prawda jest taka, że według mnie to nie szkółkarze stanowią
> dziwną kastę ale twoje wymagania sprowadzają się do wymagań klienta

Ciepło piszesz tu do mnie Rafale, dziekuję.
Fakt, interek jest dla mnie podstawowym źródłem informacji ostatnio,
bo jakoś tak się ułożyło i jest to bardzo wygodne.
Jest jak mówisz. Chcialabym kurierem do domu i szybko.
Na swoje usprawiedliwienie dodam, ze nie mialam pojęcia, ze te rośliny są takie

rzadkie i tak ich mało. Wybaczam sobie, bo jestem poczatkującym ogrodnikiem
a szczególnej estymy pewnie z czasem nabędę.
Pozdrawiam cieplutko.
amw

39. Data: 2004-07-08 22:58:34

Od: "Michal Misiurewicz" <m...@i...rr.com> szukaj wiadomości tego autora

"Rafal Wolski" <rafal.wolski@_nie_spamowi_hoga.pl> wrote in message
> Użytkownik "boletus" <b...@o...pl> napisał w wiadomości

> [...]

Ano, mozemy i tu.

Pozdrowienia,
Michal

--
Michal Misiurewicz
m...@m...iupui.edu

40. Data: 2004-07-08 23:02:28

Od: "Rafal Wolski" <rafal.wolski@_nie_spamowi_hoga.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> wspaniałe książki o skalniakach i bylinach, mieszka niedaleko Gorzowa, ma
> swoja strone w necie itd. itd.Rafał dopowie więcej

Ano, ma gdzieś tę stronę, ale ja jej wyszukać nie umiem. Próbowałem ale jak
w googlach wpisze się Radziul, to tylko jego książki w księgarniach się
wyświetlają.

--
Pozdrawiam, Rafał Wolski
http://www.wolski.com.pl/sklep/ - z wrzosami

Za miesiąc mam kupić działkę - jaka umowa?
Korespondence z webu
Nadal po czesku
Ficus Retusa albo Mirt !
Jak przerobić trawę na kompost ?