Terminy ciecia zywoplotow

1. Data: 2003-07-14 21:30:52

Temat: Terminy ciecia zywoplotow
Od: "Janek" <j...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Na ktorejs z witryn ogladalem i skopiowalem tabele z ww. terminami. Tabele
mi wcielo i teraz nie moge jej odnalezc powtornie. Moglby mi ktos pomoc?
Janek

2. Data: 2003-07-14 21:33:15

Temat: Odp: Terminy ciecia zywoplotow
Od: "Janusz Czapski" <j...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Janek <j...@o...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:bev70d$20c$...@a...news.tpi.pl...
> Na ktorejs z witryn ogladalem i skopiowalem tabele z ww. terminami. Tabele
> mi wcielo i teraz nie moge jej odnalezc powtornie. Moglby mi ktos pomoc?

Do cięcia żywopłotów nie są potrzebne tabele, a raczej nożyce... :-)
pozdrawiam :-)
Janusz

3. Data: 2003-07-14 21:52:33

Temat: Re: Odp: Terminy ciecia zywoplotow
Od: "Jerzy Nowak" <w...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Janusz Czapski <j...@t...pl> napisał(a):

> Do cięcia żywopłotów nie są potrzebne tabele, a raczej nożyce... :-)
> pozdrawiam :-)
> Janusz

Ani tabele ani nożyce na nic się zdadzą jak brak wiedzy co i jak ciąć.
;-)))
A w pierwszym terminie to lepszy jest sekator.

http://www.dor-rol.com.pl/dir-arch/2002/03/0302-7-3.
htm

Pozdr. Jerzy

4. Data: 2003-07-16 14:51:27

Od: "Jacek" <j...@0...pl> szukaj wiadomości tego autora

Hi,
Tnę, kiedy źle wygląda, parę razy w roku i jest OK
CU
JT

Uroczyście ogłaszam
Bylem na wycieczce..