Ustalenia końcowe (było: Pornografia)

31. Data: 2003-03-20 09:58:54

Temat: Re: Ustalenia końcowe (było: Pornografia)
Od: "Ijon" <i...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

"::: Solana :::" <s...@h...com> wrote in message
news:b5a590$r4s$1@news.onet.pl...

> A widziales kiedys pedofila, ktory publicznie dokonywalby czynow
> zboczonych na dzieciach, wiedzac, ze obserwuja go jego rodzice,
> policja itp?

Ok - skoro tak Ci zalezy - zmieniam pedofila na ekshibicjoniste ... ;-)

32. Data: 2003-03-20 10:09:57

Od: Nela Mlynarska <n...@n...security.pl> szukaj wiadomości tego autora

Ijon napisał(a):
> "::: Solana :::" <s...@h...com> wrote in message

> Ok - skoro tak Ci zalezy - zmieniam pedofila na ekshibicjoniste ... ;-)

Wiesz ... z tym też nic pewnego. Sądzę, że przed znajomymi i bliskimi
ekshibicjonista nie oobnosi się ze swoimi skłonnościami. Robi to też
poniekąd w ukryciu. Ale to tylko moje domniemania. Nie znam żadnego
ekshibicjonisty ;-).

Pozdrawiam,
Nela

33. Data: 2003-03-20 10:10:28

Od: "AsiaS" <a...@n...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Nela Mlynarska" <
> Wiesz ... z tym też nic pewnego. Sądzę, że przed znajomymi i bliskimi
> ekshibicjonista nie oobnosi się ze swoimi skłonnościami.
Jesli to akceptują to raczej nie ;-)
Asia

34. Data: 2003-03-20 15:33:03

Temat: Odp: Ustalenia końcowe (było: Pornografia)
Od: "boniedydy" <b...@z...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Nela Mlynarska <n...@n...security.pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:

> [...]
> ekshibicjonista nie oobnosi się ze swoimi skłonnościami. Robi to też
> poniekąd w ukryciu. Ale to tylko moje domniemania. Nie znam żadnego

A skąd wiesz? ;)

boniedydy

35. Data: 2003-03-20 19:57:44

Temat: Re: Odp: Ustalenia końcowe (było: Pornografia)
Od: Nela Mlynarska <n...@n...security.pl> szukaj wiadomości tego autora

boniedydy napisał(a):

> A skąd wiesz? ;)

Jako rzekłam - to tylko moje domniemania ;)

Pozdrawiam,
Nela

Wagina
domowe smuteczki