Wykres temperatury

11. Data: 2004-07-21 13:02:28

Temat: Re: Odp: Wykres temperatury
Od: Eulalia <e...@k...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Klapuch (www.klapuch.komrel.net) napisał:

> Widac, ze rozumiesz co czytasz...

Rozumie?
Toz to pikuś. Pytanie - jak tam sobie kartkę i
długopis wsadził?

Eulalka

12. Data: 2004-07-21 13:08:18

Od: "Margola Sularczyk" <margola@won_spamie.ruczaj.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Eulalia" <e...@k...pl> napisał w wiadomości

> Rozumie?
> Toz to pikuś. Pytanie - jak tam sobie kartkę i
> długopis wsadził?

Błagam, nie zabijcie mnie, ale wyobraziłam to sobie inaczej - posadził
kobietę na materii o strukturze odpowiedniej i przesuwając ją w odpowiednim
kierunku rysował wykres naturalną wydzieliną ;)

Margola A Fuj

13. Data: 2004-07-21 13:12:24

Od: Eulalia <e...@k...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Margola Sularczyk napisał:

> Błagam, nie zabijcie mnie, ale wyobraziłam to sobie inaczej - posadził
> kobietę na materii o strukturze odpowiedniej i przesuwając ją w odpowiednim
> kierunku rysował wykres naturalną wydzieliną ;)

Ufffff..... jest ktos kto równie chorą wyobraźnię ;)

Eulalka - w stadzie raźniej ;)

14. Data: 2004-07-21 19:08:01

Od: "Klapuch (www.klapuch.komrel.net)" <k...@g...-p-l> szukaj wiadomości tego autora

On Wed, 21 Jul 2004 15:02:28 +0200, Eulalia <e...@k...pl>
wrote:

Moze mial AREOBIC?

;-)))

Klapuch

15. Data: 2004-07-21 22:08:58

Temat: Re: Wykres temperatury
Od: Misia <m...@m...org> szukaj wiadomości tego autora

Margola Sularczyk napisał(a):

> Nie obraź sie, ale się niestety mylisz :) Własnej i owszem, ale raczej
> pachy.

Oj, chyba nie stosujesz tej metody. Wystarczy pierwszą lepszą książkę
dotyczącą takich metod zacząć czytać i jest tam wyraźnie napisane, w
którym miejscu najlepiej mierzyć temperaturę.

Nie napadajcie tak na chłopaka.

... a tak a propo skojarzeń...
"w którym miejscu najlepiej mierzyć temperaturę" ?

w ciepłym

to może siedząc na kaloryferze

Misia

16. Data: 2004-07-21 23:11:01

Od: "::: Solana :::" <s...@h...com> szukaj wiadomości tego autora

"Misia" <m...@m...org> skrev i meddelandet

> Oj, chyba nie stosujesz tej metody. Wystarczy pierwszą lepszą książkę
> dotyczącą takich metod zacząć czytać i jest tam wyraźnie napisane, w
> którym miejscu najlepiej mierzyć temperaturę.

Ale wykres temperatury mierzonej pod pacha jest taki sam jak w innych
miejscach.

magda

17. Data: 2004-07-22 06:11:59

Od: "Ag@a" <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Padla na nas wielka tragedia :-( mamy zamiar sie pobrac - nie, nie to
> jest tragedia :-) - ale to, ze musimy m.in. 'zdac egzamin' ze znajomosci
> tzw. NPR, czyli naturalnego planowania rodziny. Czasu nie mamy
> wiele, bo chcemy zakonczyc formalnosci w kosciele do konca lipca,
> wiec wiadomo, ze 'oryginalnego' wykresu nie dostarczymy ;-)
> Czy ktos nam moze pomoc? Jakis adres skad mozna sciagnac
> wykres..? A moze ktos po prostu moglby wyslac jakis skan..?
>
> wdzieczni za wszelka pomoc :-)
> Carloski

Tutaj są:
http://www.fertilityfriend.com/ChartGallery/
Jak chcesz wiecej to sie zaloguj.
Pozdraiwam!
Agata, której wystarczyl jeden wykres:)

18. Data: 2004-07-22 06:21:23

Od: "Ag@a" <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Tutaj są:
> http://www.fertilityfriend.com/ChartGallery/
> Jak chcesz wiecej to sie zaloguj.
> Pozdraiwam!
> Agata, której wystarczyl jeden wykres:)

e, bez zalogowania tez mozna przegladac.
Pozdr.

19. Data: 2004-07-22 06:24:37

Od: puchaty <p...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

Wygląda na to Margola Sularczyk, że szukając na pl.soc.rodzina wymówek
grasz tylko na zwłokę:

> Błagam, nie zabijcie mnie, ale wyobraziłam to sobie inaczej - posadził
> kobietę na materii o strukturze odpowiedniej i przesuwając ją w odpowiednim
> kierunku rysował wykres naturalną wydzieliną ;)

O jasna cholera!!!

puchaty

20. Data: 2004-07-23 09:09:18

Od: "Specyjal" <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

"::: Solana :::" <s...@h...com> wrote in message

> Ale wykres temperatury mierzonej pod pacha jest taki sam jak w
innych
> miejscach.
>
> magda

Nieprawda! Różnice w temperaturze między różnymi częściami ciała moga
dochodzić do kilku stopni.

Dwie bardzo ciekawe strony: testy osobowosci
Mycha.pl - Same Dobre Rady
matata-test-grupy - TEST
Co czuje dziesięcioletnie dzicko,porzucone przez matkę?
szukam rehabilitanta