Znowu o miesniaku

1. Data: 2002-06-20 20:30:06

Temat: Znowu o miesniaku
Od: "Mrowka" <m...@p...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Robilam gastroskopie i pan doktor napisal mi w wyniku ze mam prawdopodobnie
miesniaka.Gastrolog stwierdzil,ze trzeba to cos dokladnie przebadac aby sie
upewnic czy to aby na pewno miesniak.W jaki sposob mozna to stwierdzic?Czy
taki lekarz ktory wykonuje gastroskopie i zaglada do srodka jest malo
wiarygodny?Nie ukrywam ze gastrolog troche mnie przestraszyl...

Magda

2. Data: 2002-06-21 08:44:52

Temat: Re: Znowu o miesniaku
Od: suzuki nakai <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

In article <aete8e$pfl$1@news.onet.pl>, m...@p...wp.pl says...
> [...]
> upewnic czy to aby na pewno miesniak.W jaki sposob mozna to stwierdzic?Czy
> taki lekarz ktory wykonuje gastroskopie i zaglada do srodka jest malo

Trzeba pobrac wycinek i wyslac na badanie. To jedyna pewna metoda
diagnozowania takich rzeczy. NB gdzie ten miesniak ?
--
--------------
Krzysiek, EBP

3. Data: 2002-06-21 09:57:41

Temat: Odp: Znowu o miesniaku
Od: "Mrowka" <m...@p...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik suzuki nakai <k...@p...onet.pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:M...@n...cyf-kr.edu.p
l...

> Trzeba pobrac wycinek i wyslac na badanie. To jedyna pewna metoda
> diagnozowania takich rzeczy. NB gdzie ten miesniak ?

W przelyku ,przy dwunastnicy.

Magda

4. Data: 2002-06-21 10:34:48

Od: "Krzysztof Pujdak" <g...@C...pl> szukaj wiadomości tego autora

> W przelyku ,przy dwunastnicy.

Akurat to nie jest mozliwe. To tak, jakbys napisala: "w nodze, przy glowie".
Moze masz jakis wynik gastroskopii, ktory moglabys zacytowac?

pozdrawiam
Krzysztof

5. Data: 2002-06-21 10:36:04

Temat: Re: Odp: Znowu o miesniaku
Od: suzuki nakai <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> W przelyku ,przy dwunastnicy.

To w przelyku czy przy dwunastnicy? Moze dwa ?
Miesniak w przelyku to prawdopodobnie. Jesli gdzie indziej to znacznie
mniej. Dlatego pytam.
A i tak trzeba hist-patu by miec pewnosc.
--------------
Krzysiek, EBP

6. Data: 2002-06-21 16:21:45

Od: "Mrowka" <m...@p...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Krzysztof Pujdak <g...@C...pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:aeuvel$bl2$...@n...tpi.pl...

> Akurat to nie jest mozliwe. To tak, jakbys napisala: "w nodze, przy
glowie".
> Moze masz jakis wynik gastroskopii, ktory moglabys zacytowac?

Oczywiscie ze mam:
W czesci nadwpustowej przelyku ok.10mm powyzej linii Z od strony sciany
przedniej zoladka sprezysta,przesuwalna zmiana podnablonkowa o wym.
ok.2x4mm-prawdopodobnie miesniak gladkokomorkowy.

Pozdrawiam.Magda

7. Data: 2002-06-21 16:22:31

Temat: Odp: Odp: Znowu o miesniaku
Od: "Mrowka" <m...@p...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik suzuki nakai <k...@p...onet.pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:M...@n...cyf-kr.edu.p
l...

> A i tak trzeba hist-patu by miec pewnosc.

A co to takiego?

Pozdrawiam.Magda

8. Data: 2002-06-21 21:52:58

Od: "Krzysztof Pujdak" <g...@C...pl> szukaj wiadomości tego autora

wrote:

> A co to takiego?

Pobranie wycinka i jego ocena pod mikroskopem. To podstawa rozpoznania.

pozdrawiam
Krzysztof

9. Data: 2002-06-22 11:06:35

Od: "Mrowka" <m...@p...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Krzysztof Pujdak <g...@C...pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:af0767$m18$...@n...tpi.pl...

> Pobranie wycinka i jego ocena pod mikroskopem. To podstawa rozpoznania.

Hmm,a czy to boli?
A czy nie mozna wyciac tego domniemanego miesniaka w diably a nie wykanczac
go tak po kawalku ?:-)

Pozdrawiam.Magda

10. Data: 2002-06-22 11:47:21

Od: "Krzysztof Pujdak" <g...@C...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Hmm,a czy to boli?

Podobno (nigdy mi tego nie robili, ale bylem przy tego typu zabiegach) nie
boli, ale przyjemne tez nie jest. W kazdym razie nie ma sie czego bac.

> A czy nie mozna wyciac tego domniemanego miesniaka w
> diably a nie wykanczac go tak po kawalku ?:-)

Najpierw trzeba wiedziec na pewno, ze to jest miesniak. A nawet jesli jest,
to nie znaczy to, ze istnieja wskazania do jego usuniecia. Ale zakladam, ze
skoro mialas robiona gastroskopie, to byly ku temu przyczyny i ten miesniak
sprawia Ci jakies problemy.
pozdrawiam
Krzysztof

[spamik??] Krakow - kurs do specjalizacji - leki oczne
antyperspiranty raz jeszcze
Declaration of Helsinki 1996
Zmiana nicka
Zylaki - skleroterapia ???