Życzenia NOWOROCZNE

1. Data: 2003-12-31 13:31:47

Temat: Życzenia NOWOROCZNE
Od: "Monika z Rybnika" <m.m.markowskaUSUŃ TO@poczta.fm> szukaj wiadomości tego autora

http://www.ewa.bicom.pl/zyczenia/nr3.htm

dla wszystkich grupowiczek Monika z Rybnika

P.S. Udanej zabawy sylwestrowej i do DOSIEGO ROKU wszystkim z
pl.rec.robótki-ręczne

1. Data: 2003-12-31 15:09:29

Temat: Odp: Życzenia NOWOROCZNE
Od: "bozena" <b...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Monika z Rybnika <m.m.markowskaUSUŃ TO@poczta.fm> w wiadomości do
grup dyskusyjnych napisał:bsuj0j$cta$...@n...onet.pl...
> [...]
> pl.rec.robótki-ręczne
>
> Przyłączam się do życzeń -dużo zdrowia Kochani !
Bożena z Mławy

1. Data: 2003-12-31 15:56:40

Temat: Re: Odp: Życzenia NOWOROCZNE
Od: a&e <a...@w...op.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Bożena z Mławy

Szalejcie, szalejcie, bawcie sie pieknie...
Zdrowia, wiader i wanien czasu, no i troche pieniazkow na hobby
tego w nadchodzacym stanowczo za szybko Nowym Roku
zycze wszystkim zagladajacym na te grupe
Ewa

1. Data: 2003-12-31 16:38:28

Temat: Re: Życzenia NOWOROCZNE
Od: "Krystyna z Rybnika" <f...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Użytkownik Monika z Rybnika <m.m.markowskaUSUŃ TO@poczta.fm> w wiadomości do
> grup dyskusyjnych napisał:bsuj0j$cta$...@n...onet.pl...

> Bożena z Mławy
>
> Przyłaczam sie też do życzen - duzo zdrowia życze
Krystyna z Rybnika

1. Data: 2003-12-31 16:42:04

Temat: Re: Odp: Zyczenia NOWOROCZNE
Od: "mamadodo" <d...@S...JEST.BE.skowron.net> szukaj wiadomości tego autora

Uzytkownik "a&e" <a...@w...op.pl> napisal w wiadomosci

> Szalejcie, szalejcie, bawcie sie pieknie...
> Zdrowia, wiader i wanien czasu, no i troche pieniazkow na hobby
> tego w nadchodzacym stanowczo za szybko Nowym Roku
> zycze wszystkim zagladajacym na te grupe

Ja tez sie podlaczam do zyczen. Wszystkiego naj, naj, naj. I duzo
przepieknych robótek w Nowym Roku. Samych obnizek cen w pasmanteriach i
innych interesujacych nas sklepach. Zeby sie Meilaodiy i 7ya.ru rozrastaly.
I wszystkiego czego tylko sobie zazyczycie. Ja zabieram sie za trzeciego
kota xxx.

Dodo (Kraków)

1. Data: 2003-12-31 17:19:40

Od: a&e <a...@w...op.pl> szukaj wiadomości tego autora

mamadodo wrote:
> [...]
> I wszystkiego czego tylko sobie zazyczycie. Ja zabieram sie za trzeciego

Dodo a kinderbal juz byl???????
Ewa

1. Data: 2003-12-31 17:25:32

Od: "mamadodo" <d...@S...JEST.BE.skowron.net> szukaj wiadomości tego autora

> Dodo a kinderbal juz byl???????

Bierzemy kinder na bal, mam nadzieje ze bedzie grzecznie spal przynajmniej
przez pól nocy ;-)
Bal jest kameralno-domowy. Lózeczko juz podobno przygotowane. Flaszka mleka
spakowana.

Dodo

1. Data: 2003-12-31 17:38:27

Od: a&e <a...@w...op.pl> szukaj wiadomości tego autora

mamadodo wrote:
> [...]
> przez pól nocy ;-)
> Bal jest kameralno-domowy. Lózeczko juz podobno przygotowane. Flaszka mleka

no to zycze wyluzowanej zabawy i oby dziecie spalo albo przylaczylo sie
do rodzicieli...
:-)
pozdrawiam
Ewa

1. Data: 2003-12-31 18:55:49

Od: "irena " <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

1. Data: 2003-12-31 20:35:57

Od: Drozdzoweczka <d...@N...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Wed, 31 Dec 2003 14:31:47 +0100, na pl.rec.robotki-reczne, Monika z Rybnika
napisał(a):

> http://www.ewa.bicom.pl/zyczenia/nr3.htm
>
> dla wszystkich grupowiczek Monika z Rybnika
>
> P.S. Udanej zabawy sylwestrowej i do DOSIEGO ROKU wszystkim z
> pl.rec.robótki-ręczne

Uff... Udalo mi sie dorwac do komputera i korzystam z okazji, by rowniez
zlozyc zyczenia noworoczne.
Zycze Wam zatem spelnienia marzen. Kazda/y z nas wie, czego pragnie
najbardziej i wlasnie spelnienia tych najglebiej skrywanych pragnien Wam
zycze.

Drożdżóweczka (Kraków)

Hmmmmm
[OT] W końcu będę miała!!!