Re: Odp: "bypassy"

From: Marcin Barszczewski <m...@i...ibb.waw.pl>
Newsgroups: pl.sci.medycyna
Subject: Re: Odp: "bypassy"
Date: Fri, 07 Jul 2000 10:10:28 +0200

Jacenty wrote:

> Użytkownik Marcin Barszczewski <m...@i...ibb.waw.pl> w wiadomości do
> grup dyskusyjnych napisał:3...@i...ibb.waw.pl...

> A ja bym chciał wziąć udział w ekspedycji na Marsa. Niestety spełnienie
> naszych marzeń jest mało realne, choć moje jest realniejsze od Twojego :-))

Wiesz, mysle, ze kazdy lekarz w swojej praktyce ma takie dane swiadczace
o powodzeniu badz klesce jego teorii.
Jestem tego ciekaw i Twoje demagogiczne porownanie mojego
zainteresowania z wyprawa na Marsa jest dla mnie troche zaskakujace. Czy
ja, nie daj Boze, poruszylem temat tabu ? Nie. Zapytalem czy ktos
posiada konkretne dane nt. wynikow diety. I juz.
To symptomatyczne; ilekroc cos jest z pogranicza nauki i paranauki
argumenty zwolennikow takich metod staja sie, hm, malo powazne. To jest
linia typu: "Co z tego, ze nikotyna szkodzi, skoro moj dziadek palil 80
lat i zabil go woz z kapusta" ? Moze mial (kilka % ludzi pewnie ma ?)
bardzo wydajny system detoksykacyjny zwiazany bodajze z cytochromem 450
?
Ale jezeli masz dalej uzywac takich argumentow to daj sobie spokoj, bo
na to szkodz i Twojego czasu i miejsca na liscie.

Pozdrawiam,

Marcin