co się stało z ....

1. Data: 2013-02-27 18:29:39

Temat: co się stało z ....
Od: Krycha_net <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

... Ikselką??
W nowym roku nie odezwała się.

Krycha

2. Data: 2013-02-27 18:42:08

Temat: Re: co się stało z ....
Od: skryba <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu środa, 27 lutego 2013 19:29:39 UTC+1 użytkownik Krycha napisał:
> ... Ikselką??
>
> W nowym roku nie odezwała się.

Niedźwiedzice jeszcze śpią?

Pozdrawiam
skryba

3. Data: 2013-02-27 18:45:23

Temat: Odp: co się stało z ....
Od: "Johnny" <j...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

> ... Ikselką??
> W nowym roku nie odezwała się.

Wiesz jak to jest z postanowieniami noworocznymi; człowiek się odchudza, nie
wie kiedy skończyć... Podobno już podpisuje się Emka, a to dopiero początek.
Targetem jest Ikseska;-)

Pozdrawiam Johnny

4. Data: 2013-03-10 21:57:05

Temat: Re: Odp: co się stało z ....
Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Wed, 27 Feb 2013 19:45:23 +0100, Johnny napisał(a):

> Wiesz jak to jest z postanowieniami noworocznymi; człowiek się odchudza, nie
> wie kiedy skończyć... Podobno już podpisuje się Emka, a to dopiero początek.
> Targetem jest Ikseska;-)

Sugerujesz, że umarłam? - ta Ikseska to raczej po śmierci...
333-)

--
XL żyję

5. Data: 2013-03-11 12:08:35

Od: Krycha_net <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2013-03-10 22:57, Ikselka pisze:

> Sugerujesz, że umarłam? - ta Ikseska to raczej po śmierci...
> 333-)

Jesteś, to dobrze, bo już się obawiałam, że dopadła Cię niechęć do grup
dyskusyjnych.

Pozdrawiam Krycha.

6. Data: 2013-03-11 12:16:52

Od: Crimi <r...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

On 2013-03-10 22:57, Ikselka wrote:

> Sugerujesz, że umarłam? - ta Ikseska to raczej po śmierci...
> 333-)

Pisz Iksa pisz.
Pamiętam jak kiedyś bezinteresownie wysłaś mi bulwy topinabura.
Pamiętam jak dziś ;)
Dzięki.

7. Data: 2013-03-11 13:31:11

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Mon, 11 Mar 2013 13:08:35 +0100, Krycha_net napisał(a):

> Jesteś, to dobrze, bo już się obawiałam, że dopadła Cię niechęć do grup
> dyskusyjnych.

No, dopadła. Jednak jak widać chęć jest u mnie silniejsza od nie-chęci ;-)

> Pozdrawiam Krycha.

Dzięki za pamięć, też Cię pozdrawiam :-)
--
XL

8. Data: 2013-03-11 13:36:45

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Mon, 11 Mar 2013 13:16:52 +0100, Crimi napisał(a):

> Pisz Iksa pisz.

Dzięki za miłe słowo, trochę jeszcze popiszę :-)

> Pamiętam jak kiedyś bezinteresownie wysłaś mi bulwy topinabura.
> Pamiętam jak dziś ;)
> Dzięki.

Albo mam zaćmienie pamięci (zdarza mi się coraz częściej, więc jeśli, to
wybacz), albo może od Panslava miałeś/aś te bulwy?
Mój topinambur, od Pansli zresztą dostany, już padł był, jakieś niedobitki
się pojawiają, ładne kwiatki ma, do zimy prawie :-)
--
XL

9. Data: 2013-03-11 14:07:49

Od: Crimi <r...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

On 2013-03-11 14:36, Ikselka wrote:

> [...]
> Mój topinambur, od Pansli zresztą dostany, już padł był, jakieś niedobitki
> się pojawiają, ładne kwiatki ma, do zimy prawie :-)

Ja też już stary jestem i nie pamiętam.
Ale Ciebie i Panslavistę pamiętam. I będę.
Pisz, Ikselka. Proszę.

10. Data: 2013-03-11 17:01:25

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Mon, 11 Mar 2013 15:07:49 +0100, Crimi napisał(a):

> Ja też już stary jestem i nie pamiętam.
> Ale Ciebie i Panslavistę pamiętam. I będę.
> Pisz, Ikselka. Proszę.

Chyba się wzruszyłam, dzięki :-)
--
XL będę