monarda

91. Data: 2004-12-14 21:25:55

Temat: Re: Odp: monarda - wysępię różne
Od: "Basia Kulesz" <b...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

news:20f6.00000610.41bf5485@newsgate.onet.pl...

| Dopiero nasiona zamówiłem, czy wygląda ciekawie?

Takie maleństwo? trochę jak jaskierek;-) Myślałam raczej tak o 50-80 cm
roślince:-D

Pozdrawiam, Basia.

92. Data: 2004-12-14 21:53:00

Od: "boletus" <b...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Ciebie też nie było, cichorium jedno! Funkie pojechały do Lędzin;-)
>
> Pozdrawiam, Basia.

Do Lędzin ?!! Do takiej oszkliwej dziury !!!

Pozdrawia boletus

93. Data: 2004-12-14 22:34:47

Od: "Maria Maciąg" <m...@N...pl> szukaj wiadomości tego autora

> P.S. A w ogóle to powojnik bylinowy mam jeden i pewnie będę sępić, ma ktoś
> jakieś łatwe w uprawie i ciekawe?

Może 'Alionushka' ? Dla mnie rewelacja. Nie jest zbyt rozrośnięty, ale może
da się coś uskubnąć.

Z pozdrowieniami, Maria

94. Data: 2004-12-15 11:15:55

Temat: Re: Odp: monarda
Od: "Zbigniew Mazur" <f...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Janusz Czapski zapytał:

Marta Góra odpisała:

Dirko dorzucił od siebie:

Maria Maciąg dopisała:

Wiesia Karpowicz pobiła wszystkich: ;-)

> Moje najbielsze to: Joan Senior, Gentle Shepherd, White Tie Affair, Arcitc
> Snow, White Perfection, Nordic Mist, Key Lime Ice, White Dragon - zdjecia
> beda w przyszlym roku :-)

U mnie wszystkie białe sa jasnożółte lub lekko beżowe.
Mam:
`Gentle Shepherd` - wg mnie najbielszy
`Joan Senior` tego sfotografował Grzegorz:
http://www.sapijaszko.net/zbyszek/28.html
`Light the Way`
`Serene Madonna`
`White Formal´ - ten jeszcze nie kwitł.

Biała Monarda `Schneewitchen` jest u mnie dla każdego chętnego sępa,
najlepiej przy okazji spotkania grupowego.

Pozdrawiam systematyzująco i podzielnie, :-)
Zbyszek

95. Data: 2004-12-15 11:23:43

Od: Marta Góra <m...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 15 Dec 2004 12:15:55 +0100, Zbigniew Mazur napisał(a):

> Biała Monarda `Schneewitchen` jest u mnie dla każdego chętnego sępa,
> najlepiej przy okazji spotkania grupowego.

To ja się ustawiam w kolejce jeśli można;)

Pozdrawiam
Marta

96. Data: 2004-12-15 13:24:23

Temat: Odp: Odp: monarda
Od: "Janusz Czapski" <j...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Marta Góra <m...@m...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:1...@4...net..
.

> To ja się ustawiam w kolejce jeśli można;)

Ja też. :-)
Pozdrawiam ;-)
Janusz

97. Data: 2004-12-15 16:21:40

Od: "Dirko" <d...@5...pl> szukaj wiadomości tego autora

W wiadomości news:cppe60$sih$1@nemesis.news.tpi.pl Janusz Czapski
.

> Ja też. :-)
> ;-)

Hejka. Obserwując zintensyfikowaną krzątaninę Komendata wokół
nowych roślinek do pozyskiwania dochodzę do wniosku, że udało Ci się
wreszcie złamać upór sasiada i zwiększyć areały. :-)
Małe pytanko: za euro czy dolary? :-D
Pozdrawiam merkantylnie Ja...cki

98. Data: 2004-12-15 16:31:47

Od: "Maria Maciąg" <m...@N...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Zbigniew Mazur" <f...@t...pl> napisał w
wiadomości news:20f6.000007a8.41c01cea@newsgate.onet.pl...
[...]
> Biała Monarda `Schneewitchen` jest u mnie dla każdego chętnego sępa,
> najlepiej przy okazji spotkania grupowego.

No tak. Przy takich 'hurtownikach', to pozostali nie mają szans na wymianę.
Ja się poddaję :-).

Z pozdrowieniami, Maria

99. Data: 2004-12-15 17:00:20

Od: "Janusz Czapski" <j...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Dirko <d...@5...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:cppobm$8uh$...@a...news.tpi.pl...

> Hejka. Obserwując zintensyfikowaną krzątaninę Komendata wokół
> nowych roślinek do pozyskiwania dochodzę do wniosku, że udało Ci się
> wreszcie złamać upór sasiada i zwiększyć areały. :-)

:-)))))))))
A gdzież tam. Trawnik zmniejszam. Pod winorośla głównie, ale i trochę
miejsca na nowe cfiety też wygospodarowałem.
A moje sępienie ogrnicza się póki co do 3-4 roślin.
Pozdrawiam ;-)
Janusz

100. Data: 2004-12-30 23:09:38

Od: "Kronopio" <c...@g...katowice.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]

> Biała Monarda `Schneewitchen` jest u mnie dla każdego chętnego sępa,
> najlepiej przy okazji spotkania grupowego.

To i ja zapisuję się w kolejce :-)

Pozdrawiam z 2000. postów do przeczytania
Teresa

sasanka alpejska
europalety i kompostownik
ustawodawca nie przewidział