nawadnianie pomidorów w szklarni.

1. Data: 2003-02-22 11:20:10

Temat: nawadnianie pomidorów w szklarni.
Od: "hajotek" <h...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Mam na ogrodzie niewielką szklarnię.
Chcę w niej posadzić (oczywiście wiosną) pomidory.
Czy ktoś mi może poradzić jakiś prosty i funkcjonalny oraz oczywiście
niedrogi system nawadniania.
W ubiegłym sezonie miałem na podwyższeniu beczkę z podłączonym do niej wężem
ogrodowym i wywierconymi w tym wężu małymi dziurkami.
Na początku system się sprawdzał - woda się powoli sączyła. Jednak po jakimś
czasie otworki w wężu się zapychały i zaczął się robić problem.
Czy ktoś może ma na to jakiś inny pomysł.

--
h...@p...onet.pl

begin 666 Henryk Janiszewski.vcf
M0D5'24XZ5D-!4D0-"E9%4E-)3TXZ,BXQ#0I..DIA;FES>F5W<VM
I.TAE;G)Y
M:PT*1DXZ2&5N<GEK($IA;FES>F5W<VMI#0I.24-+3D%-13I(84I
O=&5K#0I%
M34%)3#M04D5&.TE.5$523D54.DAE;G)Y:RY*86YI<WIE=W-K:4!
L+71O=7(N
I8V]M+G!L#0I2158Z,C P,S R,C)4,3$R,#$P6@T*14Y$.E9#05)$#0H`
`
end

2. Data: 2003-02-22 11:51:03

Temat: Odp: nawadnianie pomidorów w szklarni.
Od: "Katarzyna Tkaczyk" <k...@e...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik hajotek <h...@p...onet.pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:b37mdp$5lf$...@n...onet.pl...
> [...]
jakimś
> czasie otworki w wężu się zapychały i zaczął się robić problem.
> Czy ktoś może ma na to jakiś inny pomysł.

My, podczas sadzenia pomidorów w szklarni, wkopujemy obok doniczkę poj ok 1l
i podlewamy rośliny nalewając do doniczek wodę. Pozwala to zaoszczędzić
trochę wody no i oczywiście nie moczymy całych roślin ( o ile wiem pomidory
tego nie lubią).
Kaśka

3. Data: 2003-02-22 16:31:49

Temat: Re: Odp: nawadnianie pomidorów w szklarni.
Od: zdzislaw kmito <3...@t...de> szukaj wiadomości tego autora

Zastosujcie powierzchniowy system nawadniania Do kranu z woda
podlanczamy urzadzenie sterujace pobor wody,oraz troche cienkich
przewodow plastikowych.Pozdrawiam Zdzichu Kmito

4. Data: 2003-02-22 17:01:27

Od: "1stgreen" <1...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Racja. Wejdz na strone: www.tanake.com.pl - dzial nawodnien. PP.

Uzytkownik "zdzislaw kmito" <3...@t...de> napisal w wiadomosci

5. Data: 2003-02-23 09:58:23

Temat: Re: nawadnianie pomidorów w szklarni.
Od: "hajotek" <h...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Katarzyna Tkaczyk" <k...@e...com.pl> napisał w wiadomości

> [...]
> i podlewamy rośliny nalewając do doniczek wodę. Pozwala to zaoszczędzić
> trochę wody no i oczywiście nie moczymy całych roślin ( o ile wiem

Rozumiem, że te doniczki muszą być ceramiczne.

H...@l...com.pl

6. Data: 2003-02-23 10:01:39

Od: "hajotek" <h...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> podlanczamy urzadzenie sterujace pobor wody,oraz troche cienkich
> przewodow plastikowych.Pozdrawiam Zdzichu Kmito

Czy móglbym prosic o wiecej szczegulów???

--
H...@l...com.pl

7. Data: 2003-02-23 10:02:23

Od: "hajotek" <h...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "1stgreen" <1...@w...pl> napisał w wiadomości
> Racja. Wejdz na strone: www.tanake.com.pl - dzial nawodnien. PP.

Ta strona "nie działa"
H...@l...com.pl

8. Data: 2003-02-23 10:32:16

Od: "1stgreen" <1...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

To serwer u nich to wyczynia. Zobacz w dni robocze. Jak ja Ci pisałem to
wtedy było OK. PP.

9. Data: 2003-02-23 11:13:07

Od: "Dirko" <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

W wiadomości news:b37mdp$5lf$1@news.onet.pl hajotek
<h...@p...onet.pl> napisał(a):

> Na początku system się sprawdzał - woda się powoli sączyła. Jednak po
> jakimś czasie otworki w wężu się zapychały i zaczął się robić problem.
> Czy ktoś może ma na to jakiś inny pomysł.

Hejka. Myslę, że najprościej i stosunkowo tanio by było zainstalować
magnetyzer w rurze doprowadzajacej wodę do szklarni.
Pozdrawiam już słonecznie Ja...cki 1026 hPa

10. Data: 2003-02-23 15:19:11

Od: "Michal Misiurewicz" <m...@i...rr.com> szukaj wiadomości tego autora

"Dirko" <d...@w...pl> wrote in message

> Hejka. Myslę, że najprościej i stosunkowo tanio by było zainstalować
> magnetyzer w rurze doprowadzajacej wodę do szklarni.

To albo dziala, albo nie. To znaczy, sa tacy ludzie, co twierdza, ze
dziala, ale wyjasnic dlaczego nikt nie umie. A wiele eksperymentow
daje wyniki negatywne (nie dziala).

Pozdrowienia,
Michal

--