[origami]szukam wzoru tulipana

1. Data: 2004-04-16 17:23:38

Temat: [origami]szukam wzoru tulipana
Od: "Orka" <o...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dziewczyny, pomóżcie! Otworzyłam chyba ze 100 stron o origami i nie mogę
znaleźć. Chodzi mi o takiego tulipana przestrzennego, ale zamkniętego od
góry taką kopułką na kształt ostrosłupa. W zeszłym roku jeden z wychowanków
na obozie robił takie (te większe, z szarego papieru nosiliśmy jak kapelusze
na głowę), a ja się głupia nie nauczyłam. Teraz chciałam zrobić z dziećmi na
Dzień Matki - więc jedynie w waszych zasobach nadzieja :)

P.S. Witam ponownie po baaaardzo długiej przerwie :)

Pozdrawiam
Ola - przedszkolanka
Gdańsk

1. Data: 2004-04-16 17:37:35

Temat: Odp: [origami]szukam wzoru tulipana
Od: "Pusia" <p...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Chociaz origami to nie moja specjalnosc pracowalam w zeszlym roku z
kolezanka po wszelkich kursach origami i mam kikanascie takich tulipanow.Jak
nie znajdziesz wzorku inna droga to napisz na priva i po prostu wysle ci
kwiata w kopercie babelkowej i sobie go rozpracujesz :))

Pozdrawiam

Pusia(rowniez przedszkolanka)
(Strasbourg a czasami Bialystok)

**
http://www.7ya.ru/photos/private.aspx?login=Beata&Ru
brID=9926
**
FAQ pl.rec.robotki-reczne
**
GG1324004 Yahoo Messenger login pusiaaa

1. Data: 2004-04-16 17:50:00

Od: "Pusia" <p...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Zeskanowalam i wrzucilam do swego albumiku,zobacz czy o te Ci chodzi:

http://www.7ya.ru/photos/private-showphoto.aspx?Rubr
ID=18682&PhotoID=323137

http://www.7ya.ru/photos/private-showphoto.aspx?Rubr
ID=18682&PhotoID=323141

Pusia

1. Data: 2004-04-16 18:02:27

Temat: Re: [origami]szukam wzoru tulipana
Od: "Monika Biermann" <m...@g...de> szukaj wiadomości tego autora

popatrz tu: http://dev.origami.com/diagram.cfm?CurrentPage=1, moze cos
zanjadziesz

Monika (Hannover)

1. Data: 2004-04-16 18:39:25

Od: Ewa Dacko <e...@k...pl> szukaj wiadomości tego autora

Orka:

> Dziewczyny, pomóżcie! Otworzyłam chyba ze 100 stron o origami i nie mogę
> znaleźć. Chodzi mi o takiego tulipana przestrzennego, ale zamkniętego od
> góry taką kopułką na kształt ostrosłupa.

Może to ten: http://s89015200.onlinehome.us/thepaperfold/thaituli
p.htm ?

Evva

1. Data: 2004-04-16 19:08:57

Od: "Orka" <o...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dziękuję bardzo! Na oko wygląda, że to ten, a ja się tyle naszukałam!
Pusiu- pisałam Ci na priv, no ale to już nieaktualne, skoro Evva przysłała
instrukcję!
(a ja utknęłam w punkcie 6 i nie wiem, co dalej )

Jeszcze raz dzięki
Ola

1. Data: 2004-04-16 19:41:01

Od: "Pusia" <p...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> instrukcję!
> (a ja utknęłam w punkcie 6 i nie wiem, co dalej

Nie chce sie wtracac jako nie-specjalistka ale przyjrzyj sie dobrze,ta
instrukcja jest zla !!!!
Pusia

1. Data: 2004-04-16 20:16:32

Od: "Orka" <o...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Pusiu, ja na origami wcale się nie znam, nigdy nie składałam! Dlaczego jest
zła? W którym punkcie? :(
Ola
gg 2376755

1. Data: 2004-04-16 20:30:36

Od: "Pusia" <p...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dlaczego jest
> zła? W którym punkcie? :(

No w tym punkcie kiedy nie mozesz przeskoczyc dalej...:))))
Pusia

1. Data: 2004-04-16 20:50:04

Temat: Re: Odp: [origami]szukam wzoru tulipana
Od: Ewa Dacko <e...@k...pl> szukaj wiadomości tego autora

Pusia:
> Dlaczego jest
>
> No w tym punkcie kiedy nie mozesz przeskoczyc dalej...:))))
> Pusia

No jest niejasne na początku, nie sprawdziłam, przepraszam :(
Ale pokombinowałam i ułożyłam - właśnie rysuję, jak, i zaraz zeskanuję
i się podzielę.

Pozdrawiam,

Evva, która właściwie wcale się nie zna na origami :)

Szydełkowane "dzieło sztuki" ;-))
Re: [szydełko] napinanie serwetki ?
Re: I ja też się pochwalę:)
Re: [szydełko] napinanie serwetki ?