poszukuje

1. Data: 2005-11-27 19:09:58

Temat: poszukuje
Od: "news.tpi.pl" <irc XXX@XXX cenet XXX.XXX pl> szukaj wiadomości tego autora

witam
poszukuję dobrego specjalisty od zmian skórnych - trądzik i blizny po nim
pozostałe - dermatologa.
najlepiej na podkarpaciu lub małopolsce.
dziękuje
Pz.

2. Data: 2005-11-28 12:36:36

Temat: Odp: poszukuje
Od: "nasze zdrowie" <n...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Wskazane dokładne oczyszczenie organizmu met. naturalnymi np. metody
Malachowa a potem kosmetyka tlenowa na twarz.
NLD
Użytkownik news.tpi.pl <irc XXX@XXX cenet XXX.XXX pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:dmd0af$hvh$...@a...news.tpi.pl...

3. Data: 2005-11-28 12:54:35

Temat: Re: Odp: poszukuje
Od: Emi <e...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

nasze zdrowie napisał(a):
> Wskazane dokładne oczyszczenie organizmu met. naturalnymi np. metody
> Malachowa a potem kosmetyka tlenowa na twarz.
> [...]

odpowiadaj POD postem <netykieta>

--
E_m_i_

"Ci co poznali mrok, światło kochają,
Oczekują świtu, nocy się lękając" D.R.Koontz

4. Data: 2005-11-28 13:05:34

Temat: Re: poszukuje
Od: "news.tpi.pl" <irc XXX@XXX cenet XXX.XXX pl> szukaj wiadomości tego autora

. metody
> Malachowa

co to jest ??

jeśli ma to cos w spólnego z głodówka - oczyszczaniem organizmu to
przeszedłem to miesiąc temu - całe 10 dni bez jedzenia i płynów z wyjątkiem
wody.

jest lepiej ale problem jest nadal, bardzo ciężko sie tego pozbyć.

maska tlenowa ??
napisz kilka słów na ten temat.

Dziekuje

zapalenie nerwu trójdzielnego twarzy operacja żuchwy i co dalej???
Nocne poty
Amitryptylina
neuralgia twarzy? czy są doświadczenia??
Biopsja piersi