prawidlowa waga

1. Data: 2000-03-25 00:05:37

Temat: prawidlowa waga
Od: Griffin <g...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam

Chcialbym sie dowiedziec czy ktos z grupowiczow zna jakis adres na
ktorym sa podane jaka powinna byc waga ciala do odpowiedniego wzrostu,
ilosc kalorii zawartych w roznych produktach itp.
Ja ma 173cm wzrostu i wage 70kg, czy miesci sie ona w granicach
rozsadku?

Pozdrawiam

Griffin

2. Data: 2000-03-25 11:53:01

Temat: Re: prawidlowa waga
Od: Justyna Boczar <t...@p...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam!
Waga 70 kg zdecydowanie jest w miare normalna. Nie mniej jednak jest to wszystko
uzaleznione od masy miesni i ukldu kostnego jak rowniez sylwetki. Jezeli masz
jakiekolwiek obawy co do swojego wygladu radze raz w tygodniu jesc jedynie warzywa i
owoce a samopoczucie sie poprawi. Wazne jest dac organizmowi duza dawke witami co
jakis czas, jezeli nie dostaje tego codzennie.

3. Data: 2000-03-25 14:32:18

Od: "P(r)zemo" <p...@a...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

Griffin wrote in message <3...@p...onet.pl>...
>Ja ma 173cm wzrostu i wage 70kg, czy miesci sie ona w granicach
>rozsadku?
>
>Pozdrawiam
>Griffin

jest bardzo prawidlowa!

**********P(r)zemo**********
p...@p...onet.pl

4. Data: 2000-03-27 06:26:39

Temat: Odp: prawidlowa waga
Od: "* piotr'ek *" <p...@g...top.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Ja ma 173cm wzrostu i wage 70kg, czy miesci sie ona w granicach
> rozsadku?

Zależy w jakiej postaci waga ta występuje... bo jeśli w postaci mięśnia
piwnego to nie jest dobrze... nie jest dobrze.

--
Umrzyj młodo! Zostaw atrakcyjne zwłoki.
Inż nauk medycznych Piotr'ek N. - Volna Republika Olkusz

5. Data: 2000-03-27 14:10:50

Od: "Jacenty" <j...@r...pl> szukaj wiadomości tego autora

Griffin napisał(a) w wiadomości: <3...@p...onet.pl>...
>Witam
>
>Chcialbym sie dowiedziec czy ktos z grupowiczow zna jakis adres na
>ilosc kalorii zawartych w roznych produktach itp.

Polecam strone: http://friko2.onet.pl/szc/ikoiko/tabele.htm
Nie zrazaj sie tym, ze to strona optymalnych. Wartosci w tabelach sa jak
najbardziej oficjalne i zgodne z ogólnie przyjetymi.
Jacenty

6. Data: 2000-03-27 14:45:14

Temat: Re: Odp: prawidlowa waga
Od: a...@a...com (Andkomor) szukaj wiadomości tego autora

> Ja ma 173cm wzrostu i wage 70kg, czy miesci sie ona w granicach

Prawidlowa wage podaje mi. US.Department Of Health and Human Sevices pod
agresem
http://www.vh.org/
Tam jest tablica ze spisem tresci. Jedz wdol do pozycji :
Preventive Servicxe Handbook Weight Control
W tym podrodziale nacisnij Chapter 29. Body Measurement. W trsci jest Talble
29.1 ktora po nacisnieciu wyswietli ci kilka tablic. Jedna z nich jest
nastepujaca:Table 29.2. Healthy Weight Ranges for
Adult Men and Women (Dorosli mezczyzni i kobiety)
Height* Weight in Pounds**

5' 5"= 165.1cm
114-150

5' 6"=167.6
118-155

5' 7"= 170.2cm
121-160

5' 8"=172.7cm to jest twoj wzrost
125-164 = 56.7 do 74.4 to jest twoja waga
( jeden funt = 0.4536 kg)
5' 9"= 175.3cm
129-169

5' 10"
132-174

Czyli twoja waga &0 kg miesci sie w granicach normy jesli masz budowe bardziej
grubokoscista niz delikatna.

Ale jest jeszcze inna metoda okreslania prawidlowej wagi ciala uwzgledniajaca
wiek, podam ci to jutro.
Andrzej

Do ginekologa lub dermatologa
powiklania pogrypowe ?
AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA AAAAAAAAAAAAAAA
ciąża a praca przy komputerze
Re: migrena szukam specjalisty-neurologa