pytania bardzo początkującej

31. Data: 2003-07-27 20:49:07

Temat: Re: pytania bardzo poczštkujšcej
Od: Grzegorz Sapijaszko <g...@s...net> szukaj wiadomości tego autora

"Cyranka" <c...@t...pl> writes:

> Przyglądając się powoli ogródkowi swemu stuka do Was nieśmiało
> dziewczę skromne i niedoświadczone o radę ,,starszyznę" :) pytając i
> oto jak jest traktowane ...:(

Jak to jak? Zacnie. Ty się żartami starych koni nie przejmuj, oni już
tacy są... :->

Pozdrawiam,
Grzesiek

32. Data: 2003-07-27 20:51:01

Temat: Re: Odp: pytania bardzo poczštkujšcej
Od: Grzegorz Sapijaszko <g...@s...net> szukaj wiadomości tego autora

"Janusz Czapski" <j...@t...pl> writes:

> No widzisz Grzegorzu?

No co Ty, Janusz, myślisz, że Wszystkie oglądają Twoją stronę? :)

> Gdybyś Cyranko jeszcze Grzegorza zobaczyła to wyłącznie winorośla
> bys uprawiała. :-)))))

Hmmm... A o którego Grzegorza chodzi? :->

Pozdrawiam,
Grzegorz
--
Tak chudą była panienka z Wikliszek,
że na jej widok brał ludzi skręt kiszek.

33. Data: 2003-07-27 21:07:14

Temat: Re: pytania bardzo początkującej
Od: w...@p...onet.pl szukaj wiadomości tego autora

>       Jasne,że wlewanie betonu do pnia jest beeeee.
>       Widziałem trzy wiekowe dęby(pomniki przyrody)
>       tak urządzone i żyją nadal.Jednak nie upieram
>       się przy betonie.Oby tylko ten lackbalsam
>       nie raził w oczy.
>
>            Pozdrawia boletus

Oczywiście że wlewanie betonu jest beeeee.
ja też widziałem wiekowy dąb rowniutko zamurowany cegełkami - pomnik przyrody a
jakże ( Mieszko - Nowoursynowska , Wawa ) i ten beton działał dobrze jako
balast ale pomiędzy betonem a żywą tkanką działo się niedobrze i dąb z roku na
rok wygladał gorzej. W koncu znalazły się pieniądze i dąb woczyszcono i
wzmocniono wg nowych prawideł chirurgii drzew...
a Lackbalsam nie razi w oczy bardziej niż beton...;)

Pozdro
Jack

34. Data: 2003-07-27 22:37:17

Od: "Marta Góra" <m...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "boletus" <b...@o...pl> napisał w wiadomości

> Moja jabłonka jest już prababką:))

Licytować się nie będę, moje sadził dziadek, a właśnie w tym roku mija
30-sta rocznica jego śmierci.
Jabłonie prawie wszystkie owocują jak wściekłe do dzisiaj...

Marta

35. Data: 2003-07-28 05:41:34

Od: "Rene" <r...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

> A nie mówiłem:)
>
> boletus
Pewnie że fajnie - tu każdego początkującego traktują ludziki jak fachowca w
innej dziedzinie:):):)
Pozdrav.Rene

36. Data: 2003-07-28 05:47:44

Od: "Rene" <r...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> jakże ( Mieszko - Nowoursynowska , Wawa ) i ten beton działał dobrze jako
> balast ale pomiędzy betonem a żywą tkanką działo się niedobrze i dąb z
A w który mmiejscu Nowoursynowskiej jest takie cudo?
Pytam bo spędziłam tam 5 lat (SGGW się kłania:))
Pozdrav.Rene

37. Data: 2003-07-28 05:53:17

Od: "boletus" <b...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Pytam bo spędziłam tam 5 lat (SGGW się kłania:))
> Pozdrav.Rene

Króciuteńko,
współczuję:((

Pozdrawia boletus

38. Data: 2003-07-28 07:32:18

Od: "Cyranka" <c...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Pewnie że fajnie - tu każdego początkującego traktują ludziki jak fachowca
> innej dziedzinie:):):)
> Pozdrav.Rene

taa :)) ja to zauważyła, ale w moim przypadku jest to uzasadnione.. :))
Jeśli chodzi o moją ,,fachowość,, w innych dziedzinach to służę pomocą w
tematach plastycznych :)
Cyranka

39. Data: 2003-07-28 07:46:02

Od: "Cyranka" <c...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Zawsze pnącze można jakieś puścić i się chwalić, że jabłonka latem kwitnie
> np. na lazurowo:-)
>
> Pozdrawiam, Basia.

Basiu, super pomysł, dzięki serdeczne :))
Cyranka

40. Data: 2003-07-28 07:55:18

Od: "boletus" <b...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> taa :)) ja to zauważyła, ale w moim przypadku jest to uzasadnione.. :))
> Jeśli chodzi o moją ,,fachowość,, w innych dziedzinach to służę pomocą w
> tematach plastycznych :)
> Cyranka

Ooooo! To coś dla mnie:)

Pozdrawia boletus

Benjamin zolknace liscie i jakies malutkie robaczki
Dalej mszyce - do Dirka .
robaki
Pustkowie
KAWA