rywalizacja

1. Data: 2002-02-21 10:31:21

Temat: rywalizacja
Od: "BigGonzo" <B...@m...com> szukaj wiadomości tego autora

Ja i mój partner borykamy się z kilkoma problemami, jednym z nich jest
rywalizacja. Obydwoje zauważyliśmy, że wzajemnie ze sobą rywalizujemy. Czy
ktoś z grupowiczów miał podobne doświadczenia? I jak poradzić sobie z takim
problemem?
Nicola

1. Data: 2002-02-21 14:38:30

Temat: Re: rywalizacja
Od: "Aedrin" <m...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> rywalizacja. Obydwoje zauważyliśmy, że wzajemnie ze sobą rywalizujemy. Czy
> ktoś z grupowiczów miał podobne doświadczenia? I jak poradzić sobie z

jesli sprawia to wam przyjemnosc tzw zdrowa rywalizacja, ktora prowadzi do
osiagania jakis lepszych efektow , udoskonalania siebie ,ogolnie do rozwoju
to jest ok
natomist jezeli ktos z was czuje sie w zwiazku coraz gorzej i gorzej ,coraz
bardziej niedowartosciowany i ciagle zmuszony do walki aby stac sie lepszym
czy dorownac partnerowi to jest ot rywalizacja dolujaca i w sumie niszczaca
jezeli piszesz slowo problem to widocznie w pewnym momencie zaczelo Ci to
przeszkadzac , moze trzeba szukac wspolnych rozwiazan , raz Ty mu przyznaj
racje raz On Tobie podobnie raz Ty badz w czyms lepsza innym razem On
to moze wymagac troche pracy nad , soba , moze rezygnacji z czesci dumy czy
potrzeby bycia doskonalym ale na dluzsza mete moze sie oplacic

--
Pozdrawiam :)
Aedrin

....zycie to ciagla walka aby stac sie lepszym.....

1. Data: 2002-02-21 18:14:17

Od: "Duch" <a...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

> natomist jezeli ktos z was czuje sie w zwiazku coraz gorzej i gorzej
,coraz
> bardziej niedowartosciowany i ciagle zmuszony do walki aby stac sie
lepszym

O to chodzi, prawdopodobnie to tylko jedna z tych
osob "nosi" w sobie poczucie "gorszego",
a druga tylko dala sie wkrecic.
Ktora z osob?
A moze ta druga, podswiadomie daje do zrozumienia
ze ten drugi jest nic nie warty? I dlatego "ten drugi"
musi rywalizowac?

1. Data: 2002-02-21 21:28:36

Od: "Nicola" <n...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Nieznając mojej zawikłanej sytuacji trafiłeś w sedno :-)
Czyżbyś miał coś wspólnego z psychoterapią?
Jeżeli zaistniała juz taka nieszczęsna sytuacja, to co robić dalej?
Ja i mój partner jesteś my ze sobą już 3 lata, wspólnie mieszkamy, a nasz
związek przeżywa ogromy kryzys.
Obydwoje jesteśmy pełni chęci, ale na razie nie wpadliśmy na to jak żyć ze
sobą w zgodzie. Oprócz rywalizacji jest u nas drugi problem, ściśle łączący
się z tym 1. Zazdrość. Ja uważam, że on stanowczo za mało interesuje się mną
jako kobietą i jestem zazdrosna o jego wszelkie kontakty z kobietami. On
zazdrosny jest o pewne wydarzenia z mojej przeszłości. Co robić? :-(
Nicola

1. Data: 2002-02-22 00:05:55

Temat: Odp: rywalizacja
Od: "tren R" <t...@2...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Nicola <n...@p...onet.pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:a53ope$2ab$...@n...tpi.pl...
> [...]
> jako kobietą i jestem zazdrosna o jego wszelkie kontakty z kobietami. On
> zazdrosny jest o pewne wydarzenia z mojej przeszłości. Co robić? :-(

pokochać to

1. Data: 2002-02-22 00:13:30

Temat: Re: Odp: rywalizacja
Od: chomique <c...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

tren R wrote:

> [...]
> dyskusyjnych napisał:a53ope$2ab$...@n...tpi.pl...
Zazdrość. Ja uważam, że on stanowczo za mało interesuje się

A powiesz jeszcze,jak to zrobic?

--
Tib

"mamo pomurz chomik uciekl"

"Welcome to Rivendell, mister Anderson."

ICQ 86181173
GG 1287619

1. Data: 2002-02-22 17:38:35

Od: "Dziki" <d...@s...com> szukaj wiadomości tego autora