xxx owieczki

1. Data: 2004-01-27 22:16:06

Temat: xxx owieczki
Od: "sea" <b...@e...pl> szukaj wiadomości tego autora

Od dluzszego czasu obserwuje grupe. Czasem korzystam z podawanych linkow, ale
do tej pory nie odzywalam sie. Od ostatnich wakacji jestem zapalona
szydelkowiczka. Ostatnio naogladalam sie wyszywanek xxx i chyba bedzie to
moje nastepne hobby. Poszukuje schematu do obrazka:
http://www.7ya.ru/photos/private.aspx?RubrID=7995&Ph
otoID=66099
Z gory dziekuje za pomoc
sea
archiwum i przeszukiwanie newsów
http://www.polnews.pl

1. Data: 2004-01-27 22:31:53

Temat: Odp: xxx owieczki
Od: "justycja" <j...@p...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik sea w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:0...@p...pl...

Owieczki pobeeeknęły na priv ;)

Pozdrawiam Justyna K. (Białystok)

1. Data: 2004-01-28 16:40:02

Temat: Re: Odp: xxx owieczki
Od: "sea" <b...@e...pl> szukaj wiadomości tego autora

>Wszystkie owieczki przechwyciłam, dziękuję i polecam się na przyszłość.
Pozdrowienia z Piły.
sea

1. Data: 2004-01-28 19:05:23

Temat: Re: xxx owieczki
Od: "honorek" <h...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

o rany: obiecalam sobie, ze nie bede juz zagladac w nowe linki do konca
sesji egz ale... czy ktos moze posiada schemacik do tego kotka na kompie ?

http://www.7ya.ru/photos/private-showphoto.aspx?Rubr
ID=7995&PhotoID=43540

Pliiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii izzz, to bylby super prezent dla mojej
Mamy, bo wlasnie tak zachowuje sie nasz Felek :]
Dobrej duszy goraco dziekuje z gory

Honorata Kulesza
h...@o...pl
gg 7307932