(zywo)plotek?

1. Data: 2000-03-27 09:44:41

Temat: (zywo)plotek?
Od: "majera" <m...@h...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam wszystkich bywalcow tej grupy.
Zostalam szczesliwa posiadaczka 6,5 tys. m2 ziemi na razie rolnej, potem
budowlanej. Co mozna posadzic na brzegach dzialki, zeby stworzyc cos w
rodzaju ogrodzenia? Nie chodzi o jakis super wielki mur, ale raczej o
zaakcentowanie, ze ta ziemia jest juz czyjas i ze cos na niej dzieje.
Zupelnie nie mam o tym pojecia (jeszcze!!), a to juz przeciez wiosna. Dzieki
bardzo
Pozdrawiam, Marta (m...@h...pl)

2. Data: 2000-03-27 17:23:59

Temat: Re: (zywo)plotek?
Od: pluton <n...@j...lodz.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam

> Zostalam szczesliwa posiadaczka 6,5 tys. m2 ziemi na razie rolnej,

Lucky you!

> Co mozna posadzic na brzegach dzialki, zeby stworzyc cos w
> rodzaju ogrodzenia?

WYŁACZNIE cis :-)
--
CUL
pluton

3. Data: 2000-03-27 20:00:32

Od: Krzysztof Koterba <k...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

pluton wrote:
> WYŁACZNIE cis :-)

Mysle, ze te, no ... modrzewie na pierwsza linie frontu a dopiero w
pewnej odleglosci za nimi cisy. Jak cisy osiagna te jakies 1,5 metra, to
wytniesz modrzewie i zbudujesz sobie z nich modrzewiowy dworek :-)

Pozdrawiam jak zwykle serdecznie po dniu spedzonym w ogrodku :-)
Krzysiek Koterba

4. Data: 2000-03-27 22:17:14

Od: "jerz" <j...@p...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Mysle, ze te, no ... modrzewie na pierwsza linie frontu
z klawiatury mi je wyjąłeś

a dopiero w
> pewnej odleglosci za nimi cisy. Jak cisy osiagna te jakies 1,5 metra, to
> wytniesz modrzewie i zbudujesz sobie z nich modrzewiowy dworek :-)
To też. Czytasz w moich myślach?
Ale cisy pomieszaj jeszcae z cyprysami i i Jałowcami kolumnowymi,
gdzieniegdzie płożące.
I złociste.

> [Pozdrawiam jak zwykle serdecznie po dniu spedzonym]
[] przy końputrze, jerz.

5. Data: 2000-03-28 06:46:57

Od: j...@e...opi.org.pl (Jerzy Kozlowski) szukaj wiadomości tego autora

>WYŁACZNIE cis :-)
>--
>CUL
>pluton
>n...@j...lodz.pl
>http://www.nabla.pl

Tak i po 15 latach mamy piekny krzew.

A moze by tak tarnine,i alycze(ta druga jest tania)
Juras

6. Data: 2000-03-28 10:16:15

Od: "majera" <m...@h...pl> szukaj wiadomości tego autora

Ze wzgledu na obwod dzialki (ok 500m) zmuszona jestem skorzystac z wariantu
taniego. Poza tym boje sie, ze ladne drzewka, szczegolnie iglaste moga
dostac nozek lub cos.. To jest zupelnie niepilnowane, 30 km od W-wy, ja
jestem tam tylko w weekendy. A poza tym czy cos urosnie na ziemi V i VI
klasy?
Co to jest to alycze?

pozdrawiam, Marta (m...@h...pl)

Jerzy Kozlowski <j...@e...opi.org.pl> wrote in message
l...

7. Data: 2000-03-28 10:26:11

Od: j...@e...opi.org.pl (Jerzy Kozlowski) szukaj wiadomości tego autora

>Co to jest to alycza?
Sliwka mirabelka
>pozdrawiam, Marta (m...@h...pl)
Nalezy strzyc ,zeby sie rozkrzewial,ma kolce czyli pelni funkcje obronna
(tyle o ile oczywiscie),nie jest bardzo wymagajaca.
ja kupowalem po 0.8 lub 1 zl krzaczek
Pozdrawiam
Juras

8. Data: 2000-03-28 11:48:41

Temat: Odp: (zywo)plotek?
Od: "basia" <b...@z...polsl.gliwice.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Jerzy Kozlowski <j...@e...opi.org.pl> w wiadomooci do grup
dyskusyjnych napisał:3...@e...opi.or
g.pl...
> Sliwka mirabelka

A ja mam wrazenie, ze owszem, z tej samej rodziny i bardzo podobne, ale to
jednak dwie rózne rosliny.

Pozdrawiam, Basia.

9. Data: 2000-03-28 11:57:52

Temat: Re: Odp: (zywo)plotek?
Od: j...@e...opi.org.pl (Jerzy Kozlowski) szukaj wiadomości tego autora

Basiu byc moze.
To co to jest alycza?
A co mirabelka?
Pozdrawiam
zgodny az do obrzydzenia Juras

10. Data: 2000-03-28 12:07:43

Temat: Odp: Odp: (zywo)plotek?
Od: "basia" <b...@z...polsl.gliwice.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Jerzy Kozlowski <j...@e...opi.org.pl> w wiadomooci do grup
> [...]

Jedno i drugie to cos z rodziny Prunus (mam nadzieje, ze sie nie myle).
Dzika sliwka nr 1 i nr 2. Z tym, ze (to juz powaznie) alycza jest stosowana
jako podkladka pod drzewa owocowe i w zwiazku z tym bedzie niewatpliwie
latwiej osiagalna w szkólkach. Sa tacy, co jeszcze jedza (np. konfitury) i
sobie chwala.

Uklony, reweranse,
Basia.

Wymiana roślin ozdobnych