Odpocznijmy od tematu wojny.

1. Data: 2022-03-30 13:14:06

Temat: Odpocznijmy od tematu wojny.
Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Czym jest aborcja? (stary temat wart odświeżenia)

Święty Jan Paweł II nie miał co do tego wątpliwości. W Encyklice Evangelium
Vitae papież pisze o aborcji: "Tym, kto zostaje zabity, jest istota ludzka
u progu życia, a więc istota najbardziej niewinna...". Papież Franciszek
porównał aborcję do wynajęcia płatnego zabójcy.

Trybunał Konstytucyjny, zarówno w roku 1997, jak i w roku 2020, nie miał w
tej kwestii żadnych wątpliwości - potwierdził, że dziecko w łonie matki
jest człowiekiem. Ten człowiek przed aborcją jest żywy, a po aborcji
martwy.

Jednak zdaniem sądów w Oleśnicy i we Wrocławiu, ktore ostatnio wydały
wyroki skazujące dla założycieli i członków fundacji PRO-PRAWO DO ŻYCIA,
nie wolno publicznie mówić, że aborcja to zabicie dziecka, bo komuś z tego
powodu może się zrobić przykro. W szczególności ludziom, którzy są
odpowiedzialni za ten proceder lub osobiście w nim uczestniczą.

--
POLSKI LWÓW FOREVER!

2. Data: 2022-03-30 14:45:10

Temat: Re: Odpocznijmy od tematu wojny.
Od: Kviat <k...@n...dla.spamu.pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 30.03.2022 o 13:14, XL pisze:
> Czym jest aborcja? (stary temat wart odświeżenia)
>
> Święty Jan Paweł II nie miał co do tego wątpliwości.

Nic nowego.
Religianci już tak mają, że to co budzi u normalnych ludzi wątpliwości u
nich nie budzi, a wręcz przeciwnie.
Nie miał również wątpliwości co do pedofilów w swoich szeregach.

> [...]
> u progu życia, a więc istota najbardziej niewinna...". Papież Franciszek
> porównał aborcję do wynajęcia płatnego zabójcy.

A tych, którzy zmuszają kobiety do rodzenia płodów bez mózgu jak nazywasz?

Ostatnio płakałaś, że to wina lekarzy, bo odpowiednio wcześnie nie
zareagowali.

I szkoda, że z równą gorliwością nie potępia płatnych rosyjskich
zabójców. Czyżby miał wątpliwości?

> Trybunał Konstytucyjny, zarówno w roku 1997, jak i w roku 2020, nie miał w
> tej kwestii żadnych wątpliwości

No. A jak właścicielem państwa jest sekta religijna, to nie tylko takie
wątpliwości znikają. Tak to się kończy, gdy prawo próbują stanowić
fanatycy religijni, którzy nie mają wątpliwości, bo nie mają pojęcia o
czym mówią.

> [...]
> nie wolno publicznie mówić, że aborcja to zabicie dziecka, bo komuś z tego

Jak zwykle kłamiesz.

https://olesnicainfo.pl/wydarzenia/ordynator-wygral-
z-fundacja-nie-mozna-bezkarnie-oskarzac-lekarza-o-mo
rderstwo/154334/

Idź w chuj fiutinowska onuco. I nie wracaj.
Piotr

3. Data: 2022-03-30 15:37:58

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Kviat <k...@n...dla.spamu.pl> wrote:

> A tych, którzy zmuszają kobiety do rodzenia płodów bez mózgu jak nazywasz?
>
> Ostatnio płakałaś, że to wina lekarzy, bo odpowiednio wcześnie nie
> zareagowali.

,,Płakałam", gdy nie zareagowali, aby ratować ZDROWE DZIECKO. To dziecko
było absolutnie zdrowe, z prawidłowej ciąży - lecz niespodziewanie
nastąpiło zbyt wczesne odejście wód płodowych w końcowym okresie ciąży, co
się dosyć często zdarza. Taki stan wymaga NATYCHMIASTOWEGO ROZWIĄZANIA
CIĄŻY, co jest z powodzeniem od przynajmniej kilkudziesieciu lat stosowane
w takich sytuacjach i dzieci są w efekcie ratowane.

Tym razem jednak było inaczej - rozjuszeni lekarze działając na zimno i z
rozmysłem zachowali biernośc, doprowadzając do sepsy i śmierci obojga -
tylko i wyłącznie po to, aby nagłośnić sprawę wg nich błędnej ustawy
antyaborcyjnej. Zrobili to świadomie i z wyrachowaniem, kosztem życia DWÓCH
ISTOT LUDZKICH, które dla nich nie znaczyły ABSOLUTNIE NIC.
Oto prawdziwy obraz zgrai rzeźników, nie zasługujących na miano lekarza.

Reszta twoich wypocin nie jest warta nawet splunięcia.

--
POLSKI LWÓW FOREVER!

4. Data: 2022-03-30 17:16:47

Od: Kviat <k...@n...dla.spamu.pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 30.03.2022 o 15:37, XL pisze:
> [...]

Chyba ci umknęło.
To jak ich nazywasz?

> ,,Płakałam", gdy nie zareagowali, aby ratować ZDROWE DZIECKO. To dziecko
> było absolutnie zdrowe, z prawidłowej ciąży

Masz inną definicję prawidłowej ciąży niż normalni ludzie. Pewnie od
twojego papieża.

https://www.polityka.pl/tygodnikpolityka/spoleczenst
wo/2152254,1,w-polsce-bez-zmian-agnieszka-zmarla-bo-
lekarze-czekali-az-plod-obumrze.read

"Była w bliźniaczej ciąży. 23 grudnia 2021 r. zmarł pierwszy z
bliźniaków, ale nie pozwolono na usunięcie martwego płodu, ponieważ
prawo tego zabrania."

> [...]
> ISTOT LUDZKICH, które dla nich nie znaczyły ABSOLUTNIE NIC.
> Oto prawdziwy obraz zgrai rzeźników, nie zasługujących na miano lekarza.

Kłamiesz.

Twój papież zabrania.

"Resort zdrowia w komunikacie po śmierci Izabeli z Pszczyny na początku
podkreślił, że ,,najważniejsze jest zdrowie i życie kobiety", ale już
następne punkty pokazują, że ważniejszy jest płód, nawet jeśli ma małe
rokowania. Tymczasem potrzeba oddzielnej procedury w szpitalach,
wnioskują o to sami lekarze. Uniwersytecki Szpital Kliniczny w
Białymstoku 6 grudnia 2021 r. wystąpił do konsultanta wojewódzkiego ds.
położnictwa i ginekologii z prośbą o wytyczne, jakie przesłanki po
wyroku mogą uzasadniać przerwanie ciąży. Nie dostał jej. Posłanki Lewicy
o to samo poprosiły krajowego konsultanta ds. położnictwa i ginekologii.
Bez odpowiedzi."

Najpierw trzeba zrobić niereligijne wytyczne dla lekarzy, zgodne z
naukową wiedzą, a potem wypierdolić na pysk lekarzy-fanatyków
religijnych, którzy tych wytycznych nie będą przestrzegać, bo wolą
świadomie i z wyrachowaniem słuchać wytycznych papieża. Tacy nie
zasługują na miano lekarza.

Więc w zasadzie nie wiem kogo się tak czepiasz. Papieża, czy lekarzy,
którzy postępują zgodnie z jego zaleceniami, przekazanymi im za
pośrednictwem religijnych urzędników?

5. Data: 2022-03-30 17:44:36

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Kviat <k...@n...dla.spamu.pl> wrote:

> [...]
>
> "Była w bliźniaczej ciąży. 23 grudnia 2021 r. zmarł pierwszy z
> bliźniaków, ale nie pozwolono na usunięcie martwego płodu, ponieważ

Zacytuj, tuskopiesku, konkretny wyjątek z tego ,,prawa", który zabrania
usunięcia MARTWEGO płodu.

--
POLSKI LWÓW FOREVER!

6. Data: 2022-04-28 11:48:37

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Kviat <k...@n...dla.spamu.pl> wrote:

> [...]
> Piotr

Zacytuj, tuskopiesku, konkretny wyjątek z tego ,,prawa", który zabrania

NADAL CZEKAM. Dawaj!

--
POLSKI LWÓW FOREVER!

Wielki powrót do Azji.