Re: Odpornosc

From: "Adam 'aimsoft' Michalski" <a...@a...neostrada.pl>
Newsgroups: pl.sci.medycyna
Subject: Re: Odpornosc
Date: Thu, 16 Jun 2005 21:44:13 +0200

"Lela Seski" <y...@t...pbz> wrote in message
news:d8sjt4$o0m$1@nemesis.news.tpi.pl...

> Przez zupelny zbieg okolicznosci wlasnie ucze sie do egzaminu z
> mikrobiologii i dzis widzialem juz wiele razy tekst "nawracajace
> zapalenia". Wiec jednak proponuje lekarza.

I jakie są przyczyny? Nie wiem czy to są jakieś nawroty, moim zdaniem po
prostu łapię wirusy. Czy szczepionka na grypę by pomogła i jeśli tak, to czy
takie szczepionki można teraz wziąć w lato?

> Ale zeby nie bylo ze tak bez porady. Oto moja rada (jedyne co mi
> przychodzi do glowy ze srodkow naturalnych). Jesli sie odchudzasz
> zaprzestan, gdyz radykalne odchydzanie obniza odpornosc.

Ja waże niecałe 70 kilo i jestem bardzo szczupły. Nigdy się nie odchudzałem
i nie mam takiego zamiaru. Nie jem też za dużo, z powodu jakichś tam głupich
kompleksów. Jem tyle ile mi się chce i staram się normalne rzeczy -
pieczywo, mięso, ryż, ziemniaki, sałatki, itp.
Wiem też że od długotrwałego siedzenia przy komputerze pogarsza się
odporność ale takie mam studia i pracę. Dlatego też uprawiam sport
regularnie. Może jednak polecisz jakąś dietę? Mówiąc dieta miałem na myśli
jakie produkty są polecane na wzmocnienie odporności.

Pozdr., Adam