Odporność

1. Data: 2002-11-11 18:22:22

Temat: Odporność
Od: "Anna" <a...@f...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Co poradzić dorosłej kobiecie, któa nie ma w ogóle odporności, w kółko
choruje na zapalenie oskrzeli, płuc, wychodzi z jednego wchodzi w drugie,
ostatnio lekarz zalecił Bronchovaxom, po zażyciu 6 tabletki choruje na
zapalenie oskrzeli, co z tym fantem zrobić?

2. Data: 2002-11-11 19:31:28

Temat: Re: Odpornoś
Od: "Kropelka*" <k...@u...niewinne.serwery.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Anna" <a...@f...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
> ostatnio lekarz zalecił Bronchovaxom, po zażyciu 6 tabletki choruje na
> zapalenie oskrzeli, co z tym fantem zrobić?

Nie jestem lekarzem wiec porada nie jest fachowa.Ja tez strasznie czesto
chorowalam za to na zatoki/grypy/itp
I tez wystarczylo lekkie "zawianie" i konczylo sie w lozku.
Wydaje mi sie ze pomoglo mi zazywanie kropelek citrosept, chociaz tez
zazywam suplementy typu centrum(1 tabletka dziennie,raz na jakis czas 2).
I jak narazie (odpukac) rekordowo dlugo jestem zdrowa:-)
kropelka

3. Data: 2002-11-11 21:26:29

Temat: Re: Odporność
Od: dradam <d...@p...org> szukaj wiadomości tego autora

On Mon, 11 Nov 2002 19:22:22 +0100, "Anna" <a...@f...onet.pl>
wrote:

>Co poradziae doros?ej kobiecie, któa nie ma w ogóle odporno?ci, w kó?ko
>choruje na zapalenie oskrzeli, p?uc, wychodzi z jednego wchodzi w drugie,
>ostatnio lekarz zaleci? Bronchovaxom, po za?yciu 6 tabletki choruje na
>zapalenie oskrzeli, co z tym fantem zrobiae?

Ile wynosi poziom IgA ? Mam podobnego pacjenta.

Pozdrawiam

dradam

4. Data: 2002-11-11 22:54:07

Od: "Anna" <a...@f...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Uzytkownik "dradam" <d...@p...org> napisal w wiadomosci

> Ile wynosi poziom IgA ? Mam podobnego pacjenta.
>
> Pozdrawiam
>
> dradam

Sorki nie wiem co to za badanie?

5. Data: 2002-11-11 22:58:21

Od: "Anna" <a...@f...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> ostatnio lekarz zalecił Bronchovaxom, po zażyciu 6 tabletki choruje na
> zapalenie oskrzeli, co z tym fantem zrobić?

Czyżby mogło to być alergiczne???

6. Data: 2002-11-12 00:02:49

Od: dradam <d...@p...org> szukaj wiadomości tego autora

On Mon, 11 Nov 2002 23:54:07 +0100, "Anna" <a...@f...onet.pl>
wrote:

>Sorki nie wiem co to za badanie?

Podstawowe w tym przypadku. Elektroforeza bialek odpornosciowych.
Nie wspominam o "bronchial washing" - bo i to moze byc potrzebne.
A pacjentka pali papieroski ?

Pozdrawiam

dradam

7. Data: 2002-11-12 00:04:21

Od: "Anna" <a...@f...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Podstawowe w tym przypadku. Elektroforeza bialek odpornosciowych.
> Nie wspominam o "bronchial washing" - bo i to moze byc potrzebne.
> [...]
Juz nie ale kiedys podpalala tak okolo 5-7 dziennie

8. Data: 2002-11-12 00:08:09

Od: "Anna" <a...@f...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
>
> Podstawowe w tym przypadku. Elektroforeza bialek odpornosciowych.
> Nie wspominam o "bronchial washing" - bo i to moze byc potrzebne.

Maz pali w domu, jak sobie pomóc z ta odpornoscia?
Jem dobrze warzywa owoce itp.Brac leki odczulajace?
Mam równiez chyba nadwrazliwosc oskrzeli?czy tez astme oskrzelowa?bo jak
mnie zlapie kaszel po chorobie to trzyma do nastepnej choroby duszacy
wstretny kaszel

9. Data: 2002-11-12 02:31:08

Temat: Re: Odpornosc- skutki palenia
Od: dradam <d...@p...org> szukaj wiadomości tego autora

On Tue, 12 Nov 2002 01:08:09 +0100, "Anna" <a...@f...onet.pl>
wrote:

>drugie,

>Maz pali w domu, jak sobie pomóc z ta odpornoscia?

Nie da rady, trzeba bedzie sprawdzic, czy w gre nie wchodzi nowotwor.
Brzmi to okrutnie, ale takie sa reguly postepowania. Bo pacjentka jest
w grupie "podniesionego ryzyka".

> [...]
>Mam równiez chyba nadwrazliwosc oskrzeli?czy tez astme oskrzelowa?bo jak
>mnie zlapie kaszel po chorobie to trzyma do nastepnej choroby duszacy

Przestac wdychac dym papierosowy. To po pierwsze. A reszta - do
uznania lekarza domowego (po zrobieniu standartowych testow, z
wlaczeniem "pulmonary function testing " = sorry nie wiem jak to po
polsku).

Pozdrawiam

dradam

10. Data: 2002-11-12 07:18:25

Od: "Anna" <a...@f...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Nie da rady, trzeba bedzie sprawdzic, czy w gre nie wchodzi nowotwor.
> Brzmi to okrutnie, ale takie sa reguly postepowania. Bo pacjentka jest
> [...]
Jakie badania trzeba koniecznie zrobic, by potwierdzic lub wykluczyc te
okrutna diagnoze?
Bo lekarz do którego chodze trzeba mu wszystko podpowiadac
Ostatnio stwierdzili torbiele w nerkach a "specjalista" do którego trafilam,
rzekl ze to nic ze kazdy takie ma itd.
Co robic????
Dziekuje za odp.
Zrobic to badanie IgA?

Marskosc watroby
Kalafonia a skóra...
Pytania przygotowawcze na studia pielęgniarskie
globulki i krem plemnikobójczy
przepuklina