Odpowiedzi

1. Data: 2000-06-29 13:01:34

Temat: Odpowiedzi
Od: "Filip" <j...@p...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Od jakiegoś czasu obserwuję tą grupę i stwierdzam że największy odzew
wywolują pytania dotyczące penisa pochwy stosunków nasienia itp.

2. Data: 2000-06-29 14:22:34

Temat: Odp: Odpowiedzi
Od: "Jacenty" <j...@r...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Filip <j...@p...wp.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:t...@g...icnet...
> Od jakiegoś czasu obserwuję tą grupę i stwierdzam że największy odzew
> wywolują pytania dotyczące p........

O przepraszam. A dieta optymalna to nie ???? :)))
Przy tym nie "zniesmacza" tak jak pytania o genitalia.
A tak poważnie, to pytania ostatnio postawione nie są wcale takie głupie
(na ogół). W końcu nic co ludzkie .... Za to odpowiedzi niestety są na ogół
infantylne. Z drugiej jednak strony, pożartować czasem można, ale z trzeciej
strony, pytają ludzie mający czasem poważne problemy i żarty są nie na
miejscu, z czwartej jednak strony, nikt nie musi tego czytać jak nie chce, z
piątej strony zaśmieca to jednak grupę z szóstej ..............
Jacenty

3. Data: 2000-06-29 14:23:38

Temat: Re: Odpowiedzi
Od: jaro pik <c...@p...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Filip" <j...@p...wp.pl> napisał / wrote:

> Od jakiegoś czasu obserwuję tą grupę i stwierdzam że największy odzew
> wywolują pytania dotyczące penisa pochwy stosunków nasienia itp.

Widocznie czytasz bardzo wybiorczo.
Mozesz zabrac glos np. w sprawie hemofilii.

Pozdr.
-----jaro pik--------

4. Data: 2000-06-29 14:43:41

Od: DrYazzgod <d...@i...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

Filip wrote:

> Od jakiegoś czasu obserwuję tą grupę i stwierdzam że największy odzew
> wywolują pytania dotyczące

> penisa

Fuj.

> pochwy

Mniam.

> stosunków

Ooo... Supermniam...

> nasienia itp.

Khe, khe...

--
Dariusz Laskowski
Gdansk Wrzeszcz Dzis jest czwartek, 29 czerwca, 181 dzien roku,

5. Data: 2000-06-29 17:23:06

Od: b...@k...net.pl (Monika Bujak) szukaj wiadomości tego autora

From: Filip <j...@p...wp.pl>

> Od jakiegoś czasu obserwuję tą grupę i stwierdzam że największy odzew
> wywolują pytania dotyczące penisa pochwy stosunków nasienia itp.

Bo do tego nie trzeba kończyć medycyny.

Monia

---
Sprzedasz to czego nie potrzebujesz, kupisz to co szukasz
na aukcji internetowej - bez oplat !!! http://www.interaukcja.pl

--
Archiwum listy dyskusyjnej pl-sci-medycyna
http://www.newsgate.pl/archiwum/pl-sci-medycyna/

6. Data: 2000-06-29 20:00:51

Od: b...@k...net.pl (Monika Bujak) szukaj wiadomości tego autora

From: DrYazzgod <d...@i...net.pl>

> Fuj.

> Mniam.

> Ooo... Supermniam...

> Khe, khe...

Zupełnie się z tobą nie zgadzam!!!
Penis - mniam
pochwa - fuj
co do stosunków to się zgadzam.

Monia

---

7. Data: 2000-06-29 20:03:26

Od: Iwa <i...@m...com> szukaj wiadomości tego autora

In article <t...@g...icnet>,
"Filip" <j...@p...wp.pl> wrote:
> Od jakiegoś czasu obserwuję tą grupę i stwierdzam że największy odzew
> wywolują pytania dotyczące penisa pochwy stosunków nasienia itp.

A ten "jakis czas" to ile? Bo ja tez czytam ja od jakiegos czasu i mam
troche inne wrazenia.
Z reszta, za to pytania nie na rozmowe przy obiedzie, a tak nie patrzac
nikomu w oczy mozna puscic wodze
Iwa

Sent via Deja.com http://www.deja.com/
Before you buy.

8. Data: 2000-07-02 21:23:20

Od: "Kazimierz" <L...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Przecież to są sprawy o których w cztery oczy nie zawsze byś podyskutował, a
nie znając się zawsze można
Pozdrawiam.

> [...]
> Od jakiegoś czasu obserwuję tą grupę i stwierdzam że największy odzew
> wywolują pytania dotyczące penisa pochwy stosunków nasienia itp.

Kardiolog dla dziecka poszukiwany
Rekrutacja na Akademie Medyczna w Warszawie
Zespol Co....
Demodex
Hemofilia - Czynnik 8