Odsłoniete szyjki zebów

1. Data: 2007-02-02 14:23:19

Temat: Odsłoniete szyjki zebów
Od: "Damian" <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Na dolnej szczece mam odslonietych kilka szyjek zebnych , czy sa jakies
pasty ktore moga to jeszcze troche cofnac albo jakies sposoby ?? (mam 17
lat)

2. Data: 2007-02-02 14:30:38

Temat: Re: Odsłoniete szyjki zebów
Od: Radosław Rossa <r...@N...SPAM.gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Na dolnej szczece mam odslonietych kilka szyjek zebnych , czy sa jakies pasty
> ktore moga to jeszcze troche cofnac albo jakies sposoby ?? (mam 17 lat)

Cofnąć tego ot tak sobie nie można (jedynie chirurgia).
Na własną rękę (jeżeli istnieje taka konieczność) możesz jedynie stosować
pasty/żele/płukanki do zębów (nad)wrażliwych.
Pzdr.
RR :-)

---
Baza sygnatur wirusow (VPS): 000709-2, 2007-02-01
Przetestowano na: 2007-02-02 15:30:46

3. Data: 2007-02-02 14:33:45

Od: Radosław Rossa <r...@N...SPAM.gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Cofnąć tego ot tak sobie nie można (jedynie chirurgia).
> Na własną rękę (jeżeli istnieje taka konieczność) możesz jedynie stosować
> pasty/żele/płukanki do zębów (nad)wrażliwych.

P.S. A poza tym (żeby nie pogarszać sytuacji) będziesz najprawdopodobniej musiał
zmienić technikę szczotkowania i kupić miękką szczoteczkę.

---
Baza sygnatur wirusow (VPS): 000709-2, 2007-02-01
Przetestowano na: 2007-02-02 15:33:53

4. Data: 2007-02-02 15:11:36

Od: "Iwon\(k\)a" <i...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Damian" <m...@w...pl> wrote in message
> Na dolnej szczece mam odslonietych kilka szyjek zebnych , czy sa jakies
> pasty ktore moga to jeszcze troche cofnac albo jakies sposoby ?? (mam 17
> lat)

trzeba sprawdzic zgryz (moze masz stloczone zeby np?), przyjrzec sie
przyzebiu (szczegolnie uwzglednic ile masz dziasla tzw przyrosnietego),
przyjzec sie metodzie w jaki sposob szczotkujesz zeby, czy nie masz jakis
nawykow (obgryznie paznokci, zgrzytanie). pozniej mozna sie zastownowic
co zrobic- czy obserwowac (ew jesli masz nadwrazliwosc to zajac sie tym)
i jesli bedzie sie powiekszac, zabrac sie za to chirurgicznie.

iwon(K)a

[Tarczyca] prosba o interpretacje wynikow
temperatura 37-37.2 od 2 miesięcy
Portale medyczne dla praktykow i pacjentow
Lamblie
doxycyclinum na toxoplazmozę?