Odwieczny problem - trądzik

11. Data: 2005-10-14 08:38:36

Temat: Re: Odwieczny problem - trądzik
Od: Hektor <m...@N...alternatywa.net> szukaj wiadomości tego autora

Trapez <t...@p...wp.pl> napisał(a)
wnews:1ubfxfvu3xrkw.zryxl1c8u7v9$.dlg@40tude.net:

> Nic dziwnego. Młodzież odżywia się bardzo nieprawidłowo i
> zanieczyszczenia przez to powstające wydostają się między innymi przez
> skórę tworząc trądzik. Dermatolog może jedynie chwilowo zniwelować
> skutek, ale przyczyna leży w Twoim postępowaniu.

A ja uwazam, ze odzywiam sie zdrowo i problem jest. Tylko prosze nie pisz
mi zebym stal sie wegetarianinem ;)

P.S
Wczoraj nabylem NO SCAR, po pierwszym uzyciu juz widac efekt. Jest bardzo
wydajny (a zarazem drogi).

Reasumujac...dermatolog musi pomoc.

--
Pozdr. Hektor

12. Data: 2005-10-14 08:44:43

Od: Emi <e...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

Hektor napisał(a):

> Pogielo Cie? Do dermatologa sie nie czeka na wizyte. Idziesz i tyle. W
> sumie to jeszcze zalezy gdzie sie jest zapisanym.

nie pogięło mnie...

na czekałam ponad miesiąc...

i to dlatego, że pojechałam do innej przychodzni...

bo w "mojej" czekałabym prawie 3 miesiące...

było to jakiś rok temu (ostatni raz)

wątpie, żeby nagle coś się zmieniło (chyba, że na gorsze)

--
E_m_i_

"Ci co poznali mrok, światło kochają,
Oczekują świtu, nocy się lękając" D.R.Koontz

13. Data: 2005-10-14 09:08:59

Od: Trapez <t...@p...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Fri, 14 Oct 2005 10:08:57 +0200, na pl.sci.medycyna, Mateusz Papiernik
napisał(a):

> Ale generalizacja, ughhh.

Może i generalizacja, ale faktem jest , że masz trądzik, a z niczego on się
nie bierze. Po prostu organizm nie nadąża z usuwaniem czegoś normalnymi
sposobami i wyłazi to przez skórę. To ostatnia bariera, przez którą
organizm wydala zanieczyszczenia i dlatego właśnie wymyślono saunę, aby ją
oczyszczać.
I nie jest tylko ważne co jesz, ale także w jaki sposób. Popijasz przy
jedzeniu na przykład? Jeśli tak, to już powód do odkładania się
zanieczyszczeń, bo układ trawienny nie może popijanego jedzenia dobrze
strawić.

Trapez
www.trapezonet.republika.pl

14. Data: 2005-10-14 09:13:22

Od: Trapez <t...@p...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Fri, 14 Oct 2005 08:38:36 +0000 (UTC), na pl.sci.medycyna, Hektor
napisał(a):

> A ja uwazam, ze odzywiam sie zdrowo i problem jest. Tylko prosze nie pisz
> mi zebym stal sie wegetarianinem ;)

Spróbuj nie mieszać mięsa z ziemniakami, tylko z samymi warzywami
chociażby, no i nie jeść tego mięsa później niż w południe.

> Wczoraj nabylem NO SCAR, po pierwszym uzyciu juz widac efekt. Jest bardzo
> wydajny (a zarazem drogi).

No tak, ale jak już pisałem w ten sposób likwiduje się skutek, a nie
przyczynę.

15. Data: 2005-10-14 10:38:26

Od: UE feat. Polska & GW (+Białoruś) <N...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

tak supertoksyczny benzacne (tylko nie wiem, pewnie już nie
produkują, bo skuteczny)...

16. Data: 2005-10-14 10:40:57

Od: Mateusz Papiernik <m...@m...net> szukaj wiadomości tego autora

Trapez napisał(a):
> Spróbuj nie mieszać mięsa z ziemniakami, tylko z samymi warzywami
> chociażby, no i nie jeść tego mięsa później niż w południe.

ojezu :>

--
[ Mateusz 'Mati' Papiernik, Maticomp Webdesign ]
[ http://www.maticomp.net II m...@m...net ]

17. Data: 2005-10-14 11:18:49

Od: Łasica <w...@N...com> szukaj wiadomości tego autora

Trapez napisał(a):

> Nic dziwnego. Młodzież odżywia się bardzo nieprawidłowo i zanieczyszczenia
> przez to powstające wydostają się między innymi przez skórę tworząc
> trądzik.
Twoja wypowiedz jest żenująca!!! Chyba kompletnie nie masz pojęcia o
trądziku!!! Trądzik jest spowodowany przez zachwianą gospodarkę
hormonalną( np.nadmierny poziom androgenów),bakterie(np.
Propionibacterium acnes). Nie ma zaś żadnych jednoznacznych dowodów na
to, że produkty spożywcze takie jak np. czekolada, majonez itd.są
bezpośrednią przyczyna trądziku. Co najwyżej podkreślam tylko u
niektórych osób, mogą one zaostrzyć zmiany chorobowe, wówczas należy je
wykluczyć z diety.

Dermatolog może jedynie chwilowo zniwelować skutek, ale przyczyna
> leży w Twoim postępowaniu.

Absurdalne stwierdzenie.Dermatolog jak każdy lekarz szuka przyczyn
choroby, a nie ogranicza się jedynie do leczenia skutków.
Profesjonalista przeprowadza szczegółowy wywiad z pacjentem, zapoznaje
sie z historią choroby, zleca ewentualne badania jeśli oczywiście
istnieje taka konieczność i następnie na takiej podstawie, dobiera
odpowiednią kuracje np. antybiotyki. Przyczyna choroby nie leży w
postępowaniu pacjenta za wyjątkiem nie przestrzegania leczenia czy też
higieny!!!

Łasica

18. Data: 2005-10-14 12:00:01

Od: Hektor <m...@N...alternatywa.net> szukaj wiadomości tego autora

Emi <e...@c...pl> napisał(a) wnews:dinr60$qtg$2@news.onet.pl:

> bo w "mojej" czekałabym prawie 3 miesiące...

To wybacz. W Lublinie nie ma problemu. Wchodze do przychodni i wychodze po
10min. Z recepta od dermatologa i zaleceniami ;)

--
Pozdr. Hektor

19. Data: 2005-10-14 12:04:26

Od: Hektor <m...@N...alternatywa.net> szukaj wiadomości tego autora

Trapez <t...@p...wp.pl> napisał(a)
wnews:fl1iu1m1gibq.179mq0ah1w6lz$.dlg@40tude.net:

> [...]
> normalnymi sposobami i wyłazi to przez skórę. To ostatnia bariera,
> przez którą organizm wydala zanieczyszczenia i dlatego właśnie

Bzdury Wasc. Ucielem dalsze Twe wywody, bo akurat sie zgadzam z tym zeby
nie popijac jedzenia ;)

Mam wielu znajomych co jedza byle co, byle jak i jeszcze czesto pija
alkohol. Studenci...
Ja dbam o diete, o skore, o siebie ;) Nie pale, alkohol pije, ale w
porownaniu do innych to ja abstynent :)
Ja mam problem z tradzikiem, oni przez cale zycie nie mieli takiego
problemu!
I co Ty na to? Genetyka? Zle odzywianie? Co?
Jak im wspomne ze nie pije "kolorowych" napojow, czy np. ze tego nie jem bo
to niezdrowe, czy jest nafaszerowane chemia, to sie dziwia.

--
Pozdr. Hektor

20. Data: 2005-10-14 12:06:09

Od: Hektor <m...@N...alternatywa.net> szukaj wiadomości tego autora

Trapez <t...@p...wp.pl> napisał(a)
wnews:z2d81lilmhxc$.7fkolvtyiwsi.dlg@40tude.net:

> Spróbuj nie mieszać mięsa z ziemniakami, tylko z samymi warzywami
> chociażby, no i nie jeść tego mięsa później niż w południe.

Ok, postaram sie. Widze, ze Tombaka czytales ;)

Najlepszy stan ma moja skora w lecie. Kiedy jezdze duzo na rowerku.

--
Pozdr. Hektor

Prosze o rade.
poszukuję neurologa w warszawie?