Odwieczny problem - trądzik

31. Data: 2005-10-17 14:48:10

Temat: Re: Odwieczny problem - trądzik
Od: Trapez <t...@p...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Mon, 17 Oct 2005 10:49:33 +0200, na pl.sci.medycyna, Trapez napisał(a):

> Przykładowo wczesne chodzenie spać jest także
> świetnym sposobem na odnowienie organizmu, ale żeby wcześnie zasnąć nie
> można nic jeść paę godzin przed snem.

Mała poprawka: aby się prawidłowo wyspać, bo po lekkim struciu człowiek też
robi się senny.

Trapez
www.trapezonet.republika.pl

32. Data: 2005-10-17 15:17:12

Od: Hektor <m...@N...alternatywa.net> szukaj wiadomości tego autora

Trapez <t...@p...wp.pl> napisał(a)
wnews:47nqseixwjd1.161qxh5t0176c$.dlg@40tude.net:

> Ciakawe ilu próbowało.

Ja probowalem. Roznica niewielka, ale jestem wytrwaly i staram sie trzymac
odpowiednia diete. Sa okresy gdzie stan jest lagodniejszy, a czasami sa
takie nawroty, "ataki" tradziku, ze az na psychike siada.

--
Pozdr. Hektor

33. Data: 2005-10-17 16:45:57

Od: Łasica <w...@N...com> szukaj wiadomości tego autora

Hektor napisał(a):
> [...]
> odpowiednia diete. Sa okresy gdzie stan jest lagodniejszy, a czasami sa
> takie nawroty, "ataki" tradziku, ze az na psychike siada.

Ja również próbowałam, niestety efekt niewielki. Staram się nie zrażać i
walczę z tym paskudztwem dalej. Chociaż przyznam, że czasem mam już
naprawdę dość!!!

Łasica

34. Data: 2005-10-17 19:05:56

Od: Hektor <m...@N...alternatywa.net> szukaj wiadomości tego autora

Łasica <w...@N...com> napisał(a)
wnews:dj0kfn$kh1$1@inews.gazeta.pl:

> Ja również próbowałam, niestety efekt niewielki. Staram się nie zrażać i
> walczę z tym paskudztwem dalej. Chociaż przyznam, że czasem mam już
> naprawdę dość!!!

No ja rowniez. Najgorsze jest to, ze sa momenty nadzieji, a potem znowu od
nowa...br

--
Pozdr. Hektor

35. Data: 2005-10-17 19:42:29

Od: Kasienka <K...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Łasica napisał(a):

> [...]
> wykluczyć z diety.
>
> Dermatolog może jedynie chwilowo zniwelować skutek, ale przyczyna

> Absurdalne stwierdzenie.Dermatolog jak każdy lekarz szuka przyczyn
> choroby, a nie ogranicza się jedynie do leczenia skutków.
> Profesjonalista przeprowadza szczegółowy wywiad z pacjentem, zapoznaje
> sie z historią choroby, zleca ewentualne badania jeśli oczywiście
> istnieje taka konieczność i następnie na takiej podstawie, dobiera
> odpowiednią kuracje np. antybiotyki. Przyczyna choroby nie leży w
> postępowaniu pacjenta za wyjątkiem nie przestrzegania leczenia czy też

Dokładnie, popieram Łasicę. W większości przypadków problemy z
trądzikiem mają podłoże hormonalne, a nie sposób odżywiania. Z resztą to
zostało już dawno udowodnione, wiec nie ma nad czym dyskutować.

Bez dermatologa mój drogi chyba nie dasz rady w tej wojnie ;)

Pozdrawiam :)

36. Data: 2005-10-18 17:25:32

Od: Hektor <m...@N...alternatywa.net> szukaj wiadomości tego autora

Kasienka <K...@w...pl> napisał(a)
wnews:dj0urd$dg6$1@atlantis.news.tpi.pl:

> Bez dermatologa mój drogi chyba nie dasz rady w tej wojnie ;)

To zalezy od wiedzy jaka posiada.

--
Pozdr. Hektor

37. Data: 2005-10-18 17:31:38

Od: Łasica <w...@N...com> szukaj wiadomości tego autora

Hektor napisał(a):

> No ja rowniez. Najgorsze jest to, ze sa momenty nadzieji, a potem znowu od
> nowa...br

Doskonale rozumiem!!! Systematycznie smarujesz paskudki maściami rano i
wieczorem, łykasz przeróżne tableteczki, następuje poprawa!!!
Człowiekowi znów chce się żyć, myśli że tak już zostanie, aż któregoś
dnia budzi się spogląda rano w lustro i nie dowierza!!!! To znów one-
trądzik powrócił!!!

Łasica

38. Data: 2005-10-19 07:52:19

Od: Trapez <t...@p...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Tue, 18 Oct 2005 17:25:32 +0000 (UTC), na pl.sci.medycyna, Hektor
napisał(a):

> To zalezy od wiedzy jaka posiada.

Jeżeli dermatolog jest tylko specjalistą w wąskiej dziedzinie, to na pewno
nie będzie miał holistycznego podejścia jakie jest potrzebne w większości
chorób.

Trapez
www.trapezonet.republika.pl

Prosze o rade.