Odwiedziny z opóźnionym powiadomieniem

61. Data: 2003-02-15 13:37:08

Temat: Re: Odwiedziny z opóźnionym powiadomieniem
Od: Katarzyna Kulpa <k...@k...net> szukaj wiadomości tego autora

On Thu, 13 Feb 2003 18:51:40 +0100, MOLNARka <g...@h...pl> wrote:
:
: Naprawdę uważasz, ze warszawiacy są "mili, sympatyczni i empatyczni" ?
: Bo ja pomimo, że jestem wielką patriotką lokalną i uwielbiam 'być'
: warszawianką to dostrzegam wady tejże nacji .... i nie dziwi mnie negatywne
: uogólnienie i nieciekawe zdanie o mieszkańcach stolicy.

e tam. wszedzie ludzie sa podobni. tylko tu jest wiekszy tlum, a w tlumie
wiadomo, agresja rosnie.

kasica
--
"he that breaks the thing to find out what it is has left the path of
wisdom"

62. Data: 2003-02-16 13:23:24

Temat: Odp: Odwiedziny z opóźnionym powiadomieniem
Od: "Vad" <b...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Xena <t...@l...com.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:>

> A tak dobrze sie zapowiadałeś... Tej wredoty się na pierwszy rzut oka
> nie wyczuwało... ;-)
> Pozdrawiam
> Tatiana (ta sama)

Bo ;
- dobrze się maskuję :-)
- w opini Żony
- wredota ze mnie wyłazi jak mnie ktoś próbuje po języku deptać :-)
- no i najważniejsze , nie mogę złego przykładu latorośli dawać :-)
pozdr. do miłego zobaczenia vad

63. Data: 2003-02-17 07:21:55

Od: Basia Zygmańska <j...@s...gliwice.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Elżbieto - czyżbys sugerowała, że poznanie mnie na zywca to nadmiar
> szczęśćia? ;-)

Mi też było b. miło poznać wszystkich, w sumie szkoda ze tak krótko.

> Ja też sie przyłączam do tego zdania, ale Basia chyba nie wątpi, że
> straszliwie chciałam ja poznać. Wypowiedzie Basi mi impoują,
podobują
> się ;-) i w ogóle - a najważniejsze, że Basia jest z ukochanego
mojego
> Chorzowa i mieszka naprzeciw śp. Babci mojego męża!

Ja od urodzenia mieszkam w tym samym miejscu i to jest na przeciwko
koscioła !

Więc jak to możliwe ?

Pozdrowienia.

Basia

64. Data: 2003-02-17 07:24:55

Od: Basia Zygmańska <j...@s...gliwice.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Hi hi - szykowac siębędzie jak Hanka się przeprowadzi. A wtedy jej
nie
> popuścimy. Nawet jak widac MOLNARka sie wybiera i może Dominika
Widawska
> też - z tych dalej położonych ;-) Przenocuje wysztkich, którzy się
> zapowiedzą i są dostatecznie wredni i ze mną wytrzymają ;-)

Tylko wymyślcie termin jakis taki żeby mi sie z inną imprezą nie
pokrywało ! ;-)
Jak na razie mam już zaklepane po dwa terminy w marcu i w kwietniu
(między innymi robimy sobie spotkanie pl.rec.gory, tym razem w
Gorcach).

Pozdrowienia.

Basia

65. Data: 2003-02-17 08:44:09

Od: Hanka Skwarczyńska <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Elżbieta" <w...@b...pl> napisał w wiadomości

> Ja też chcę.
> Szkoda, że się nie załapałaś na "dzieciowy"
> zjazd w Gliwicach,[...]

Ja? Na dzieciowy zjazd? A cóż ja bym na dzieciowym zjeździe
robiła? Chyba za żyrafę dwugłową ;)))))))))))))))

Ale co się odwlecze, to nie uciecze, byle do wiosny :)

Hanka Skwarczyńska
i kotek Behemotek
KOTY. KOTY SĄ MIŁE

66. Data: 2003-02-18 23:56:27

Od: "Xena" <t...@l...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Osoba znana wszem i wobec jako Basia Zygmańska zamieszkała pod adresem
<j...@s...gliwice.pl>
w artykule <news:b2q2aa$l4h$1@news2.ipartners.pl> napisała w ten deseń:

> Mi też było b. miło poznać wszystkich, w sumie szkoda ze tak krótko.

> Ja od urodzenia mieszkam w tym samym miejscu i to jest na przeciwko
> koscioła !
>
> Więc jak to możliwe ?

Co jak możliwe? Codzi mi o miejsce zamieszkania babci jak zyła
oczywiście. Mieszkała na Powstańców 3 albo 5. Nigdy nie pamiętam. Dwa
domy za deltą. ZTCP mieszkasz na Powstańców - prawda? Chyba, że mi się
wszystko pozajączkowało. <spam> A kwiaciarnię naprzeciw kościoła
ewangelickiego znasz? taka w suterenie jakby. To wujostwo mojego
małżonka.</spam>

Tatiana

67. Data: 2003-02-19 07:14:43

Od: Basia Zygmańska <j...@s...gliwice.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> wszystko pozajączkowało. <spam> A kwiaciarnię naprzeciw kościoła
> ewangelickiego znasz? taka w suterenie jakby. To wujostwo mojego

No właśnie w tej kamienicy z kwiaciarnią mieszkam.
I znam tą Panią co ją prowadzi, a jej rodzina dobrze znała od lat tuż
powojennych mojej śp. Mamę.
Jej - jaki ten świat jest mały !

Pozdrowienia.

Basia

Pytanie do dziewczyn / kobiet
goście
Krótki poradnik hodowli mężczyzn [ DŁUGIE ]
Jak dzielić koszty utrzymania wspólnego gospodarstwa
idę do sądu-jak to jest??