Odżywki na wzmocnienie stawów

1. Data: 2004-02-18 19:43:11

Temat: Odżywki na wzmocnienie stawów
Od: "Adam -Nalfein- Dziendziel" <whiteraven@n_o2_spam.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witajcie!

W tym sezonie zabrałem się za narty i zauważyłem, że po wyjazdach strasznie
bolą mnie kolana, jakbym miał reumatyzm, a w moim wieku to raczej niemożliwe
(18 lat :)). I tu pytanie - czy są jakieś "witaminy" na wzmocnienie stawów?
O żelatynie wiem od babci ;P Gdy złamałem rękę lekarz polecił mi Ossopan,
ale z tego co wyczytałem z ulotki dobry on jest na wzmocnienie kości, a nie
stawów (poprawcie, jeśli się mylę). Możecie coś polecić?

Pozdr,
Nalf

2. Data: 2004-02-18 20:20:04

Temat: Re: Odżywki na wzmocnienie stawów
Od: "pestifer" <p...@C...fm> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Adam -Nalfein- Dziendziel" <whiteraven@n_o2_spam.pl> napisał w
wiadomości news:c10fd7$okc$1@nemesis.news.tpi.pl...
> [...]
nie
> stawów (poprawcie, jeśli się mylę). Możecie coś polecić?

np glukozamina wplywa na odzywienie chrzastki stawowej ale czy takie
preparaty sa potrzebne w twoim przypadku tego nie wiem
sam bol moze swiadczyc tylko i wylacznie o braku treningu przed podjetym
wysilkiem

3. Data: 2004-02-18 21:17:05

Od: "Norbert" <p...@n...gg> szukaj wiadomości tego autora

> np glukozamina wplywa na odzywienie chrzastki stawowej ale czy takie

Ja mam pytanie. Czy chrzastki stawowe sie odnawiaja bo przeciez takowe nie
posiadaja ochrzestnej (no i fibroblastow)?! Jak to jest.

--
Norbert
www.zdjecianorberta.prv.pl

4. Data: 2004-02-18 22:37:06

Od: POKREC <p...@w...interia.pl> szukaj wiadomości tego autora

Norbert wrote:

> Ja mam pytanie. Czy chrzastki stawowe sie odnawiaja bo przeciez takowe nie
> posiadaja ochrzestnej (no i fibroblastow)?! Jak to jest.

Z tego, co wiem, to owszem, ale bardzo powoli. Wiem to z rowerowania -
na pl.rec.rowery mozna bylo poczytac o przejsciach ludzi, ktorzy
intensywnie jezdzili na rowerach (zwlaszcza zima) i pewnego pieknego
dnia podczas zchodzenia ze schodow zawyli z bolu. Konczy sie to
kilkuletnim zakazem jazdy na rowerze i chodzenia po schodach. Sam
przejezdzilem cala zime 3 lata temu. Do dzis czasem czuje, ze prawe
kolano cos czasem nawala. Wiec zima na rowerze nie jezdze i sytuacja
jakby powoli sie poprawiala - kolano pobolewa coraz slabiej i coraz
rzadziej. Takie problemy maja kurierzy rowerowi po roku - poltora - 150
km dziennie niezaleznie od pogody daje w kosc (a raczej w stawy). Wydaje
mi sie, ze kolana sa zdradliwe - zaczynaja bolec, jak juz jest za pozno,
wiec nie nalezy lekcewazyc nawet charakterystycznego tepego mrowienia.
Pzdr,
POKREC.

5. Data: 2004-02-18 23:20:08

Od: "pestifer" <p...@C...fm> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Norbert" <p...@n...gg> napisał w wiadomości

> Ja mam pytanie. Czy chrzastki stawowe sie odnawiaja bo przeciez takowe nie
> posiadaja ochrzestnej (no i fibroblastow)?! Jak to jest.

rzeczywista regenaracja nie jest mozliwa
wytwarza sie zastepcza tkanka wloknisto-chrzestna

6. Data: 2004-02-19 10:58:47

Od: "Adam -Nalfein- Dziendziel" <whiteraven@n_o2_spam.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "pestifer" <p...@C...fm> napisał w wiadomości
> [...]
> preparaty sa potrzebne w twoim przypadku tego nie wiem
> sam bol moze swiadczyc tylko i wylacznie o braku treningu przed podjetym

o treningu pamiętam. Ogólnie kondycję wytrzymałościową mam dobrą, z
rozciągnięciem jednak jeszcze nie jest tak jak być powinno. Ćwiczę, robię
przysiady, krzesełka, ale szukam jeszcze czegoś wspomagającego

7. Data: 2004-02-19 13:56:58

Od: "petresku" <p...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

STAVOMAX (siarczan glukozaminy) do nabycia w aptece.
Kuracja trwa od 60 do 80 dni po trzy tabletki dziennie,

Piotrek

8. Data: 2004-02-19 17:41:38

Od: "Adam -Nalfein- Dziendziel" <whiteraven@n_o2_spam.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "petresku" <p...@o...pl> napisał w wiadomości
> STAVOMAX (siarczan glukozaminy) do nabycia w aptece.
> Kuracja trwa od 60 do 80 dni po trzy tabletki dziennie,

Dzięki. Cena jest przystępna? Słyszałem o innym preparacie Artreum - jest to
odpowiednik (też glukozamina)?

9. Data: 2004-02-19 21:45:01

Od: "justy" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Słyszałem o innym preparacie Artreum - jest to
> odpowiednik (też glukozamina)?

tak, to dokładny odpowiednik, a jednocześnie najtańsza glukozamina na rynku
w tej chwili

10. Data: 2004-02-20 13:59:40

Od: "Adam -Nalfein- Dziendziel" <whiteraven@n_o2_spam.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "justy" <m...@o...pl> napisał w wiadomości

> tak, to dokładny odpowiednik, a jednocześnie najtańsza glukozamina na
rynku
> w tej chwili

Dziękuję!

Antybiotyki a hormony
Skierowanie
Szukam orzecznika ZUS lub kogos z podobna wiedza:-)
toksoplazmoza
Tańsze leki dla honorowych krwiodawców