Odzywki proteinowe, pokrzywka i male jaderka;)

11. Data: 2007-01-18 12:30:57

Temat: Re: Odzywki proteinowe, pokrzywka i male jaderka;)
Od: Akryl <a...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

bruno.schulz napisał(a):
> [...]
> proteinowo-weglowodanowe. Co wiecej wywiazal sie z tego taki temat iz
> wg tego pana odzywki takowe zawieraja anaboliki i stanowczo mi odradzal
> ich stosowania. W skladzie oczywiscie nie podano zadnych hormonow.
> Mam pytanie - czy lekarz przesadzal czy faktycznie te preparaty
> zawieraja anaboliki i czy ich uzywanie moze okazac sie szkodliwe? Dla
> mnie to dosyc wazna sprawa bo przy moim galopujacym metabolizmie ciezko
> mi inaczej przytyc. Jesli ktos mial jakies przykre doswiadczenia z
> odzywkami badz wie gdzie moglbym sie dowiedziec jaka jest prawda prosze

Polecam odzywke PORTAGEN. Jest na recpete jednak odplatnosc 100 % ok 40
zl kosztuje.
Bardzo stawia na nogi.

12. Data: 2007-01-18 12:37:54

Od: "Dr.Endriu" <n...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

>No niech ktos poda jesli zna dobrego lekarza od przybierania masy!:)

Oglądałem ostatnio taki program nie wiemn chyba na jedynce w porannych
programach typu "kawa i cherbata". Wypowiadał się na nim może nie lekarz,
ale naprawdę specjalista. (Facet przypominał Szwarcenegera w najlepszym jego
rozkwicie).

Otóz podawał on iż organizm organizmowi nie równy, organizmy różnie
reagują na cwiczenia i dietę.
Jak mówił podstawą do rozpoczęcia procesu przybierania masy, jest pomiar
trzech skałdników ciała.
tłuszczu, wody, i mięśni. Z oszacowanych proporcji dopiero dobiera sie
odpowiedni trening i odpowiednią dietę.

Nieodpowiedni dobór diety (np zbyt duza ilość białka) powoduje że
człowiek po prostu chudnie, a przy okazji
dewastuje sobie układ trawienny (organizmowi cieżko przyswajać duże
ilości białka)....
Nieodpowiedni dobór ćwieczeń również skutkuje tym samym.

Jako tako z zasłyszanych mi danych co do diety kulturystycznej,(od
znajomych kolegów pakerów) dieta ta wygląda tak:

http://www.sfd.pl/Dieta_kulturystyczna_vs._syfy-t188
861.html

2 - 3 g białka na kilogram wagi ciała
4-7 g węglowodanów na kilogram wagi ciała
1-2 g tłuszcczów na kilogram wagi ciała

Z włąsnych prób nad tą dietą wiem że problem w tym aby utrzymać taką
dietę, trzeba zjeść przykąłdowo
2*75 kg = 150 g białka.
Jednorazowo w posiłku orgamnizm przyswoi 30g biaka.... czyli trzeba jeść
5 razy dziennie, zjeść porządny posiłek...

I tu pojawia się problem bo z układem trawiennym.... bo nie każdy
człowiek (a szczególnie w zanieczyszczonych aglomeracjach miejskich,
posiada jeszce tak zdrowy układ trawienny i watrobę - bo białko i
węglowodany rozkładane jest przy udziale wątroby:
patrz http://nmp1.w.interia.pl/ odnośnik Zdrowie . (rys na dole))
,aby długotrwale wytrzymywac takie bombardowanie bialkiem. Stosowanie takiej
diety długotrwale przez wyposażony w słabe jelita organizm, może nie dość że
nie pomóc to w znacznym stopniu zaszkodzić....

Stosowanie tej diety wymaga naprawdę zdrowego organizmu (a przedewszsytkim
jelit), tak że trzeba uważać aby w przypływie chęci zrobienia sobie dobrze,
konkretnie sobie nie zaszkodzić....

Dr.Endriu
nmp1(małpa)interia.pl
http://nmp1.w.interia.pl

13. Data: 2007-01-18 15:49:45

Od: "Dr.Endriu" <n...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

>I tu byc moze mi pomogles, podsunales pewna wskazowke... otoz odzywka
>jaka jem jest 20-80 czyli 20% bialka i 80% weglowodanow!!! Dodam, ze
>kiedys juz bralem preparaty proteinowe (malo weglowodanow) i nie mialem
>zadnych uczulen. Wiec jesli to odzywka jest przyczyna tej _pokrzywki_
>to moze zawarte w niej weglowodany to powoduja(?) Zreszta...do diabla z
>uczuleniem..wazniejsze czy naprawde tam nie ma anabolikow!

Najtańsza na rynku, i nieco lepszą odżywką pod względem zawartości biłaka
jest zwykłe mleko w proszku z Gostynina
3 zł za toerbkę 250 g....
Wartość odżywcza na 100g:

B 35,7
W: 51,2 (laktoza)
T: 0,8

Podstęp w odżywkach (również tych leczniczych, dla dzieci ze skazą
"białkową", a w rzeczywistości węglowodanową) polega na tym iż białko
zawarte tam poddane jest obróbce, efektem czego doczynienia w tych odżywkach
mamy nie z białkiem, a hydrolizatem białka - rozłożonym na drobniejsze
czynniki.

Sprawdź czy ta twoja karma jest hydrolizatem białka ...czy tylko zwykłym
mlekiem w proszku, od którego dostajesz uczulenia....

Dr.Endriu
nmp1(małpa)interia.pl
http://nmp1.w.interia.pl

14. Data: 2007-01-18 21:34:34

Od: Hektor <m...@N...alternatywa.net> szukaj wiadomości tego autora

Akryl <a...@o...pl> napisał(a) wnews:eonpbe$d6s$1@atlantis.news.tpi.pl:

> Polecam odzywke PORTAGEN. Jest na recpete jednak odplatnosc 100 % ok 40
> zl kosztuje.

Z ciekawosci spytam..ile gram..i jakie proporcje bialka?

--
Pozdr. Hektor

15. Data: 2007-01-18 21:35:56

Od: Hektor <m...@N...alternatywa.net> szukaj wiadomości tego autora

"Dr.Endriu" <n...@i...pl> napisał(a)
wnews:eoo4t3$d63$1@news.interia.pl:

> Najtańsza na rynku, i nieco lepszą odżywką pod względem zawartości
> biłaka jest zwykłe mleko w proszku z Gostynina

Nieprawda.

www.sfd.pl

I sprawdz archiwum.

--
Pozdr. Hektor

16. Data: 2007-01-19 07:30:01

Od: "Dr.Endriu" <n...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
>
>odzywka jaka jem jest 20-80 czyli 20% bialka i 80% weglowodanow!!!

>Najtańsza na rynku, i nieco lepszą odżywką pod względem zawartości biłaka

Może źle się wyraziłem. Nie lepszą, tylko z większa zawartościa białka....
Inna sprawą jest to że pomimo iz teoretycznie więcej białka znajduje się w
mleku niż w odżywce zapodanej przez bruno.shulz-a, to i tak mniej zostanie
wchłonięte, ponieważ hydrolizat to białko juz wcześniej podane rozkładowi na
czynniki pierwsze..o czym zresztą już pisałem....

Dr.Endriu
nmp1(małpa)interia.pl
http://nmp1.w.interia.pl

17. Data: 2007-01-21 19:50:07

Od: "bruno.schulz" <b...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dzieki za posta!
Ogolnie wiem jakie niby powinny byc proporcje, liczba posilkow i
treningi... jednak jak slusznie zauwazyles zeby wytrzymac taki napor
bialka i ogolne przeciazenie ukladu pokarmowego trzeba byc po prostu
silnym kolesiem...a jakbym nim byl to bym nie potrzebowal jesc tego
swinstwa;)
Chcialem tylko powiedziec, ze co do jelit to sie zgadzam - wysiadaja
przy takim obciazeniu - szczegolnie jak juz sie nie ma 20 lat:)

--
pozdrawiam.bruno

18. Data: 2007-02-04 16:46:45

Od: gg <g...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

cos na ten temat:
http://www.e-aptekarz.pl/viewfaq.php?vid=147&s=Jakie
-s%B1-skutki-przyjmowania-steryd%F3w-anabolicznych

Bongiorno napisał(a):
> Użytkownik "wasyl" <w...@s...cc> napisał w wiadomości

> Ja od kilku lat biore odżywki białkowe i oprócz czystej masy mięśniowej nie
> mam żadnych skutków ubocznych :)
>
> Pozdro.

Gwałtowna, jednostronna utrata słuchu
myśl o krzywych zębach...
Migdały i wszystkie plagi egipskie
oko - wrazenie malej muszki
Polska Homeopatia 100 lat za murzynami !?