Oferta Hobby Studio

1. Data: 2002-04-10 13:47:22

Temat: Oferta Hobby Studio
Od: "Elzbieta" <t...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dzisiaj dostalam nowa oferte wraz z cennikiem z Hobby Studio z Elblaga.
Maja malo obrazkow, nastawili sie teraz raczej na tkaniny, akcesoria, maja
kilka katalogow "Labores Hogar" z haftem krzyzykowym oraz z robootkami
szydelkowymi, jeden katalog Precious Moments -Dzieci, kilka katalogow z xxx
wyd. Rico Design, kilka z hardangerem, nici wszelkich mnostwo, mulina Anchor
po 1,75, DMC po 1,90, metalizowana DMC po 3,70, welny do haftu oraz retors,
nici do haftu, nawet Madeira po 1,95 za 5 m, bardzo duzo ramek, tamborkow,
igiel, karty passe-partout itd...
Sporo obrusow, ale glownie kwadraty 0,8 x 0,8 lub 0,9 x 0,9 z wrabianymi
pasami lub okraglym srodkiem z aidy - ceny powalajace, duzo tkanin do haftu,
rozne gestosci w kilku kolorach, tkaniny do hardangera, len, tkanina do
haftu przewlekanego po 81,90 zl (!!!!) za 1 m szer. 1,7 m (poszukiwana
przeze mnie, ale sie obejde:))), tasma aida szer. 2,5, 5 oraz 10 cm, no i
cala masa roznych rzeczy o mniej lub bardziej koszmarnych cenach.
Elzbieta
Od razu dodam, ze nie maja poczty e-mail (pan przez telefon mi powiedzial,
ze moze w tym roku, a na pytanie o strone www sie milo rozesmial) :))

1. Data: 2002-04-10 14:02:54

Temat: Re: Oferta Hobby Studio
Od: "maja" <m...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

moglabys mi powiedziec jak bardzo powalajace sa ceny obrusow z wrobionymi
pasami lub srodkiem z aidy ????

ps. dziwie sie panu od telefonu. kazda szanujaca sie firma tak szybko jak
moze udostepnia przynajmniej e-mail....

maja

1. Data: 2002-04-10 15:09:22

Od: Krysia Thompson <K...@h...fsnet.co.uk> szukaj wiadomości tego autora

>Elzbieta
>Od razu dodam, ze nie maja poczty e-mail (pan przez telefon mi powiedzial,
>ze moze w tym roku, a na pytanie o strone www sie milo rozesmial) :))

czy ten pan aby wszedl w wiek 21? wie, ze sie wojna skonczyla czy
nie?
Krysia
K.T. - starannie opakowana

http://www.newsfeeds.com The Largest Usenet Servers in the World!
------== Over 100,000 Newsgroups - Ulimited downloads - 19 servers ==-----

1. Data: 2002-04-10 16:57:44

Od: "Elzbieta" <t...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik maja <m...@c...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:a91gr4$s82$...@n...tpi.pl...
> moglabys mi powiedziec jak bardzo powalajace sa ceny obrusow z wrobionymi
> pasami lub srodkiem z aidy ????

Obrusy 80 x 80 oraz 90 x 90 cm w cenir od 56,90 do80 zl, obrus 110 x 110 za
94,90 (promocja), obrus 140 x 175 = 164,90 zl, w cenie kazdego wzor
dopasowany do aidy

> ps. dziwie sie panu od telefonu. kazda szanujaca sie firma tak szybko jak
> moze udostepnia przynajmniej e-mail....

Firma dziala wiele lat, przy niklej reklamie ma chyba wielu klientow, w roku
bodajze 98 kupowalam u nich lupe na prezent i wtedy mialam numer ok. 2500,
pewnie chca miec poczte elektroniczna, moze klopoty ze stalym laczem.

Elzbieta

1. Data: 2002-04-10 17:03:37

Od: "Elzbieta" <t...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Krysia Thompson <K...@h...fsnet.co.uk> w wiadomooci do
grup dyskusyjnych napisał:u...@4...com..
.

> czy ten pan aby wszedl w wiek 21? wie, ze sie wojna skonczyla czy
> nie?

Z cala pewnoscia wszedl, moze maja klopoty ze stalym laczem, roznie bywa z
tpsa, moj dopisek byl gwoli wyjasnienia, zebyscie nie szukaly ich w necie,
firma jest mila, bardzo slowna, szybka i maja naprawde ladne rzeczy, drogie
jak wszedzie, ale w innych polskich firmach nie widzialam tak ladnych
materialow czy obrusow, dolaczaja probki materialow, widac splot, kolor,
naprawde ich chwale (poza cenami, ale takie sa wszedzie na zachodnie
tkaniny).
Elzbieta

1. Data: 2002-04-10 17:50:08

Od: Krysia Thompson <K...@h...fsnet.co.uk> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
>materialow czy obrusow, dolaczaja probki materialow, widac splot, kolor,
>naprawde ich chwale (poza cenami, ale takie sa wszedzie na zachodnie

To wiesz co? Rece opadywuja same...Telekomunikacja Polska tak
dziala czy jak...przeciez to straszy, zeby tak bylo...jakie sa
prognozy na lacza stale dla ludzi w wiekszej ilosci niz to jest
teraz? biedny pan. a jeszcze ja mu dolozylam...tylko mu nie mow!

1. Data: 2002-04-11 05:55:17

Od: "Elzbieta" <t...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Krysia Thompson <K...@h...fsnet.co.uk> w wiadomooci do
grup dyskusyjnych napisał:s...@4...com..
.
> To wiesz co? Rece opadywuja same...Telekomunikacja Polska tak
> dziala czy jak..

Ano tak dziala w w wielu miastach, trzeba czekac naprawde dlugo, bo brak
czegos tam (tzw. pólek) w centrali tel., centrala musi byc nowej generacji,
mozna po sieci tv kablowej, ale musi byc odpowiednia ilosc klientow w
danej okolicy, zeby sie oplacalo, firma moze byc w domku na przedmiesciu i
wtedy - cienko:( Z laczeniem przez modem mozna oszalec, bo wywali z 8 x,
zanim polaczy, a potem sie wlecze....
.
biedny pan. a jeszcze ja mu dolozylam...tylko mu nie mow!

Juz milcze:))

Elzbieta

1. Data: 2002-04-11 09:34:07

Od: "Kinga Tarkiewicz" <k...@y...com> szukaj wiadomości tego autora

A w jaki sposób ktoś taki jak ja, czyli początkujący robótkowicz,
przynajmniej jeśli chodzi o krzyżyki, może sobie taką ofertę zamówić?
Kinga

1. Data: 2002-04-11 10:54:28

Od: "Elzbieta" <t...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Kinga Tarkiewicz <k...@y...com> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:3...@n...vogel.pl...
> A w jaki sposób ktoś taki jak ja, czyli początkujący robótkowicz,
> przynajmniej jeśli chodzi o krzyżyki, może sobie taką ofertę zamówić?
> Kinga

Mozesz do nich napisac, wyslac fax lub zadzwonic:
Hobby Studio
ul. Stawidłowa 12
82-300 Elbląg
tel/fax 0-.. -55 232 44 72
Elzbieta

Nie znam warunkow otrzymania pierwszego katalogu, moze jest platny, poniewaz
kupilam u nich cos raz w 1988 jestem stalym klientem:)) i dostalam za
darmo.

1. Data: 2002-04-11 14:09:31

Od: Monga <m...@n...fm> szukaj wiadomości tego autora

"Kinga Tarkiewicz" <k...@y...com> :

> A w jaki sposób ktoś taki jak ja, czyli początkujący robótkowicz,
> przynajmniej jeśli chodzi o krzyżyki, może sobie taką ofertę zamówić?

Uprzedzilas moje pytanie, bo dokladnie to samo mnie intrygowalo ;)

Pozdrawiam,
Monika

--
m...@p...fm ** ftp://robotki.dhs.org:8228