Szok :-(((((((

71. Data: 2001-10-02 17:26:02

Temat: Re: 'Ofiarom przemocy A.D. 2001'
Od: "Krzysztof Marusiński" <o...@t...jest.to> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Magdalena Bassett" <m...@w...net> napisał w wiadomości
news:3BB8B1FF.D376DA7A@west.net...
........> Bardzo chetnie. Prosze dac znac dokladnie co i zaraz wykonam.

Myślę, że coś nawiązującego do World Trade Center? Drzewo? (rodzaj poda
Jagoda?). Może jakiś montaż? Sprawy techniczne pewnie określi Rafał?
Pojedynczy obraz nie powinien być większy niż 20-25 KB?
--
:-) http://ogrod.to.jest.to

72. Data: 2001-10-02 17:30:28

Temat: Czy mozna jeszcze robic sadzonki?
Od: g...@i...pl (Grzegorz Wójcik) szukaj wiadomości tego autora

U mojej mamy w ogrodzie znalazlam bardzo efektowna odmiane jałowca, ktorej
nigdy wczesniej nie widzialam w zadnej szkolce i zapragnelam miec ja takze u
siebie. No i wlasnie tu pytanie: czy jeszcze mozna robic sadzonki no i
przede wszystkim JAK to zrobic zeby wszystko bylo jak nalezy. Okaz jest
spory ok.2 m wysokosci wiec moge go poobcinac bez szkody.
Prosze o pomoc, ale cos mi sie widzi ze chyba juz za pozno.
Izabela Wójcik

73. Data: 2001-10-02 18:13:26

Temat: Re: ???!!!
Od: "Jerzy" <0...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Dobrze wyszło. Jeżeli chciałeś żeby wyszło dobrze, to ja to tak
odczytuje.
> Nie widzę żadnej niezręczności. No, może z mojej strony.
Z twojej, tez nie, bo ja wiedziałem co masz na myśli. I starałem się ci
pomóc. I nadal cię popieram chociaż [i nie zrozum tego źle] ale na to
odpowiem w innym wątku.
pozdr. Jerzy

74. Data: 2001-10-02 22:11:20

Od: "Jagoda" <b...@k...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

Rozumiem że rozmawiacie o projekcie napisu w kamieniu. Wg mnie powinien byc
prosty i czytelny. Moja propozycja jest taka żeby w tle (z prawej) dać mały
fragmemt Mannhatanu z WTC a z lewej napis "Drzewo ofiarom terroru". Ale czy
nie lepiej będzie dodać symbol "N.Y.2001", albo datę "11.09 2001" zamiast
"A.D.2001" ?

Drzewo? Ma być Klon cukrowy . Sylwek już szuka. Jak macie jakieś namiary na
szkółkę gdzie można go kupić, to proszę o informację. Jeśli nie znajdzie, to
wtedy będzie dąb czerwony.

Pozdrawiam - Jagoda

75. Data: 2001-10-03 09:23:10

Od: "Jerzy" <0...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

[...]
> Drzewo? Ma być Klon cukrowy . Sylwek już szuka.
Jest jeszcze forma kolumnowa 'NEWTON SENTRY'
Ale chyba tylko w Ameryce.

> Jak macie jakieś namiary na szkółkę gdzie można
> go kupić, to proszę o informację. Jeśli nie znajdzie,
> to wtedy będzie dąb czerwony.

Podaję gdzie rosną klony cukrowe, może ktoś się rozejrzy po okolicznych
szkółkach i je znajdzie?

1. http://www.parseta.org.pl/zmigdp/bialogard_aborteum.
htm

2. W Polsce stare okazy można obejrzeć w warszawskim
http://www.ihar.edu.pl/gene_bank/Gardens/Warszawa/pt
ob.html
{Przy wejściu do parku znajduje się punkt sprzedaży roślin (tel. (022)
629-32-48)} i wrocławskim ogrodzie botanicznym
http://www.ihar.edu.pl/gene_bank/Gardens/Wroclaw/pto
b.html
w Łańcucie i Gołuchowie.

3. Klon cukrowy mają w kolekcji ale nie w ofercie.
http://www.walaszczyk.pl/
Szkółka Krzewów Ozdobnych
Aleksander & Marcin WALASZCZYK
ul. Architektów 88 43-346 Bielsko-Biała
tel.: (0 33) 810 74 81
fax.: (0 33) 496 48 48
tel. kom.: 603 919 340

4. Klon cukrowy (Acer sacuharum Marsh.) rosnie w nadlesnictwach Kąty i
Karsko

http://www.lasypanstwowe.poznan.pl/n7.html ??
Kąty 82-110 Sztutowo Zalewowa 20 woj. pomorskie 055/247-84-22 ??

5. Taki klon cukrowy rośnie np. w Żelazowej Woli.
Pozdrawiam Jerzy

76. Data: 2001-10-03 16:50:01

Temat: Re: Czy mozna jeszcze robic sadzonki?
Od: "Krzysztof Marusiński" <o...@t...jest.to> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Grzegorz Wójcik" <g...@i...pl> napisał w wiadomości
...........>czy jeszcze mozna robic sadzonki no i
> przede wszystkim JAK to zrobic zeby wszystko bylo jak nalezy.

Teraz jest dobra pora do robienia sadzonek z jałowca. Opis ukorzeniania
znajdziesz na stronach pod adresem
http://ogrod.to.jest.to/ogrody/r_rozmnazanie.htm
--
:-) http://ogrod.to.jest.to

77. Data: 2001-10-04 15:07:18

Od: g...@i...pl (Grzegorz Wójcik) szukaj wiadomości tego autora

Dziekuje. Przejde sie na stronke i poczytam.
Iza Wójcik

78. Data: 2001-10-05 11:42:01

Od: a...@o...pl (Bogusław Radzimierski) szukaj wiadomości tego autora

[mailto:o...@n...pl]On Behalf Of Jerzy

[...]
> Drzewo? Ma być Klon cukrowy .
(...)
5. Taki klon cukrowy rośnie np. w Żelazowej Woli.
Pozdrawiam Jerzy
Rowniez w Rogowie.
Pozdrawiam.
Boguslaw Radzimierski.

http://www.ogrod-botaniczny.pl
ICQ: 101 088 940

Re: F_U_C_K chicks waiting for you! Our X-X-X adult site is free, check it out!9PL1YmUytzrVd
lawenda
Deren wielkowocowy
Pod wrazeniem
Bardzo wazna wiadomosc