Ogłoszenie

1. Data: 2004-04-19 00:16:41

Temat: Ogłoszenie
Od: "tetr" <t...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam!

Chciał bym poinformować o powstaniu nowej strony poświęconej problemom ludzi
z urazami rdzenia kręgowego. www.tetraplegia.b-c.pl Strona jest ciągle w
trakcie rozbudowy ale znajduje się już na niej dość spora ilość materiału.

Pozdrawiam tetr

2. Data: 2004-04-19 14:46:16

Temat: Re: Ogłoszenie
Od: a...@i...org.pl (algraf) szukaj wiadomości tego autora

moze kogos to zaintesresuje...
http://www.zw.com.pl/apps/a/tekst.jsp?place=zw2_a_Li
stNews1&news_cat_id=1030
&news_id=37046

pozdr.
AA

3. Data: 2004-04-20 10:08:07

Od: "Lech Dubrowski" <l...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

W niedziele bylem w Palacu Kultury i Nauki, ktory jest niby przystosowany
dla wozkowcow, ale bez pomocy dwoch chodzacych osob nie dalbym sobie rady.

Leszek :)

4. Data: 2004-04-20 11:39:27

Od: "jojtek" <j...@m...org> szukaj wiadomości tego autora

Dlaczego ? O ile pamietam w Palacu kultury, na zewnatrz przy schodach jest
winda. wchodzisz lewa strona, tam sa szerokie, nieobrotowe drzwi( fakt ,ze
troche ciezkie, ale do przebicia ) . sa tez windy przy schodach w srodku
( przynajminej byly jak bylem w ubieglym roku ) na sama gore sie wyjezdza na
34 pietro chyba ( dla zwiedzajacych )no i tam moze byc problem faktycznie ze
schodkami na taras widokowy....masz troche racji :)

ale gdybyscie chcieli odwiedzic muzeum narodowe w krakowie to juz jest kicha
na wstepie...wejscie podobne jak w palacu kultury...mniej wiecej tyle samo
schodow i z boku winda...tylko ze trzeba najpierw poprosic kogos w srodku
budynku, zeby ja uruchomic...gdyby nie to, ze obok jest platny parking i
stroz...to przekichane sie odstac do srodka, bo w poblizu nie ma zbyt wielu
ludzi.

Pozdrawiam
Wojtek

5. Data: 2004-04-20 11:43:15

Od: "jojtek" <j...@m...org> szukaj wiadomości tego autora

Strona ciekawa merytorycznie, z pewnoscia wielu sie przyda, ale malo
intuicyjne rozwiazanie z podstronami...zrobiles działy, trzeba na nie
kliknac,zeby zbaczycz znak zapytania z instrukacja dalszego klikania...to
zniecheca..niestety, troche moim zdaniem tez za ciemna...kolor granatowy
srednio nadaje sie na tlo strony.. lepsze efekty uzyskasz stosujac jasne
tlo, wtedy wzrok mniej sie meczy i chetniej sie czyta ..... ja sie
zniechecilem do czytania po kilku linijkach..proponuje. wizualnie slabo,
merytorycznie ok.
pozdrawiam wojtek

6. Data: 2004-04-20 12:01:59

Od: "Lech Dubrowski" <l...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
ze
> schodkami na taras widokowy....masz troche racji :)

Winda przy wejsciu glownym jest ale nie moglem jej uruchomic. Trzeba bylo
zawolac ochroniarza, ktory ja zatrzasnal hukiem i dopiero ruszyla :-)

Windy przy schodach w srodku sa za waskie na mojego activa :-)

Dopiero z wejsciem na taras widokowy nie bylo problemu bo 4 ochroniarze
rzucili sie do pomocy jak zobaczyli troje na wozkach.

Szkoda, ze w sobote w Warszawie byla mgla i z 30 pietra nie wiele bylo widac

Leszek :)

zasilek pielegnacyjny po 1 maja
Pogwalcenie praw niepelnosprawnego??
kto to wykona szukam adresow firm