Ogórkowa...

1. Data: 2005-06-23 19:31:20

Temat: Ogórkowa...
Od: Sławek SWP <s...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dlaczego jak zjem jeden talerz ogórkowej to muszę zjeść koniecznie i drugi?
Z innymi zupami nie mam takiego kłopotu, no właściwie miałem tak z
pomidorową z ryżem ale mi w miarę szybko przeszło.
A ogórkowa nie puszcza! Nie najem się jednym talerzem choćby brzuch był
wysadzony do przodu.
Rosół na ogórkową robię z golonki i jakiegoś kawałka wołowego, pieprz, ziele
angielskie, jałowiec, listki laurowe, 3 cebule, sól. Po ugotowaniu mięso
wyjmuję, całość studzę i zdejmuję tłuszcz, ziemniaki w kostkę a później już
tylko zetrzeć ogórki, zagotować i gotowe.

Zajrzyj tu: http://www.lysiak.chrzanik.com/index.php
To tak niedawno było http://www.dzienmisia.pl/

2. Data: 2005-06-23 20:12:20

Temat: Re: Ogórkowa...
Od: "Maciej Muran" <m...@s...gmail.com> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Sławek SWP"
> Dlaczego jak zjem jeden talerz ogórkowej to muszę zjeść koniecznie
> i drugi? Z innymi zupami nie mam takiego kłopotu, no właściwie
> miałem tak z pomidorową z ryżem ale mi w miarę szybko przeszło.

Na mój gust, trafiasz z tą ogórkową w aktualne zapotrzebowanie
organizmu na to, co w tej ogórkowej pływa.
Przeszło Ci z pomidorową, przejdzie i z ogórkową.
Chyba, że nie będziesz w stanie jeść nic innego, no to wtedy trzeba
się będzie zastanowić. A póki co - smacznego ;)

--
Maciek.

3. Data: 2005-06-23 20:30:18

Od: "@nn" <jurek@post> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Sławek SWP" <s...@w...pl> napisał w
wiadomości news:d9f2vd$1de$1@nemesis.news.tpi.pl...
> Dlaczego jak zjem jeden talerz ogórkowej to muszę zjeść koniecznie i
> drugi?

Mój TŻ ma tak z grochówką - je do oporu :)
Nieskromnie przyznam się że to moja zasługa :p
Ania
--
*~*~* Pisz tu: http://www.cerbermail.com/?Y8Pg93XYwQ *~*~*
*~*~* Chcesz zagrać? Szukaj na Kurniku: jainaproudmoore *~*~*

4. Data: 2005-06-23 21:14:21

Od: "gsk" <c...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "@nn" <jurek@post> napisał w wiadomości
> Użytkownik "Sławek SWP" <s...@w...pl> napisał w
> wiadomości news:d9f2vd$1de$1@nemesis.news.tpi.pl...
>
> Mój TŻ ma tak z grochówką - je do oporu :)

Oj to współczuje potem doznań węchowych.

5. Data: 2005-06-23 21:15:32

Od: Krysia Thompson <K...@h...fsnet.co.uk> szukaj wiadomości tego autora

On Thu, 23 Jun 2005 21:31:20 +0200, Sławek SWP
<s...@w...pl> wrote:

> [...]
>wyjmuję, całość studzę i zdejmuję tłuszcz, ziemniaki w kostkę a później już
>tylko zetrzeć ogórki, zagotować i gotowe.

Ja mam to samo z ogorkowa...gotuje rodzinie wielki sagan
kartoflanki, odlewam czesc dla siebie, dorzucam ogorki, zagotuje
i jem...na sniadanie, drugie sniadanie, obiad, podwieczorek,
kolacje a ok. 11 wieczorem chodze niespokojnie kolo
kuchni...pomijam juz fakt, ze mam straszna slabosc do ziemniakow
w zupach i wyjadam na zimno......

Pierz, zupozer
K.T. - starannie opakowana

6. Data: 2005-06-24 14:48:47

Od: "@nn" <jurek@post> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "gsk" <c...@w...pl> napisał w wiadomości

> Oj to współczuje potem doznań węchowych.

Zupełnie niepotrzebnie :> A chodziło mi o to, że jak coś jest naprawdę
bardzo smaczne to trudno przestać jeść....
Ania
--
*~*~* Pisz tu: http://www.cerbermail.com/?Y8Pg93XYwQ *~*~*
*~*~* Chcesz zagrać? Szukaj na Kurniku: jainaproudmoore *~*~*
~*~*~*~*~* Moje dziecki: http://tinyurl.com/bdgxw *~*~*~*~*~

do użytkowników robotów kuchennych?
Pomidor
smazone pomidory/sos