Ogród Botaniczny w Lublinie

1. Data: 2005-05-04 21:08:27

Temat: Ogród Botaniczny w Lublinie
Od: "Zielka" <z...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Rosną tam olbrzymie świerki o gałęziach zwisających pionowo w dół.
Czy ktoś z Lublinian wie jaki to gatunek i odmiana?
OB Lublin nie ma tabliczek z nazwami roślin. Lenistwo, niechlujstwo,
lekceważenie ludzi a może własna ignorancja ?
Ale kolekcja piwonii przyprawiła mnie o palpitację serca :))
Pozdrawiam, Krystyna

2. Data: 2005-05-05 08:52:17

Temat: Re: Ogród Botaniczny w Lublinie
Od: e...@o...pl szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> lekceważenie ludzi a może własna ignorancja ?
> Ale kolekcja piwonii przyprawiła mnie o palpitację serca :))

Witam!
Ogród Botaniczny we Wrocławiu prezentuje się znakomicie.Jestem dosć częstym
gosciem i bardzo lubię oglądać tam roslinki.Oznaczony jest każdy najmniejszy
krzaczek.Dlugopis i natesik warto mieć ze sobą.
Pozdrwaiam ,Elzbieta

3. Data: 2005-05-06 16:53:18

Od: "Zielka" <z...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Rosną tam olbrzymie świerki o gałęziach zwisających pionowo w dół.
> Czy ktoś z Lublinian wie jaki to gatunek i odmiana?

Dostałam emaila z OB.
Te świerki to Picea abies "Cranstonii".
Są fantastyczne :))
Pozdrawiam, Krystyna