Ogród Botaniczny we Wrocławiu - kwitną różaneczniki

1. Data: 2002-03-17 13:34:53

Temat: Ogród Botaniczny we Wrocławiu - kwitną różaneczniki
Od: "Bogusław Bielawski" <l...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Drodzy,
Spieszę donieść że od wczoraj czynny jest Ogród Botaniczny we Wrocławiu.
(normalna pora otwarcia to kwiecien więc przyspieszyli sporo, byłem dziś -
lato w pełni, opalać się można, dla wrażliwych na słońce jest sporo cienia
(16 st.C).
Generalnie wszystkie rośliny tak powyrastane że podejrzewałem
rozprowadzenie miedzy korzeniami systemu ogrzewania centralnego!
W pełnym rozkwicie: cebulice, przebiśniegi, śnieżyce, krokusy zaczynają
zawilce, szaleją wrzośce i przylaszczki, ranniki i ciemierniki już zmęczone
kwitnieniem.

Najbardziej dla mnie szokujące było kwitnienie różanecznika, jak się
okazało, ostrokonczystego (nie wiedzialem o istnieniu takiego do
dzisiaj).Jeden z krzaków liści nie miał jeszcze, najbardziej niesamowicie
wyglądają kwiaty nie rozkwitnięte - kremowe kuleczki.

Znalazłem historyczny jedyny post na związany z tym różanecznikiem autorstaw
Tomka
Uwaga wiadomość była z 25-go KWIETNIA! 1999
(w kontekście tej wiadomości tłumów nie było ale ludzi dość sporo.)

Pozdrawiam z Forycjowego Wrocławia - Trudno by tu chyba teraz znaleść
miejsce z którego nie bylo by widać szaleńczo żółtych krzewów
Bogusław Bielawski - BoG

Przy okazji jak bedziecie w ogrodzie botanicznym w Warszawie, to mozna
zobaczyc jak kwitna: Sniezyce wiosenne, przylaszki pospolite, snieżnik
lsniacy, cebulica syberyjska, rózanecznik ostrokonczysty, wrzosiec krwisty,
lepi??nik rózowy, przebisniegi, zawilce gajowe, krokusy, kokorycz pelna,
wisnia rózowa w odmianie placzacej, miodunka ?ma i ??o? ?ó?ta.
Poza tym w wolenj chwili warto porówna? jak przetrwa?y ró?ne ro?liny w
botanicznym w porównaniu z naszymi w?asnymi.
Ogród pusty. Mo?na liczy? na jak?? fajn? znajomo??.
Pozdrawiam,
Tomek Niemiec

----

2. Data: 2002-03-18 18:19:14

Od: "Rafal Wolski" <r...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

Ja nic nie rozumiem. List wysyla Boguslaw, a pozdrawia Tomek ??

--
Pozdrawiam.
Rafal Wolski

3. Data: 2002-03-18 19:16:04

Od: "Jerzy" <0...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Ja nic nie rozumiem. List wysyla Boguslaw, a pozdrawia Tomek ??

Ech, Bogusław zwycięzca.
Załatwił "Niemca".
pozdr. Jerzy

4. Data: 2002-03-18 20:37:51

Od: "Bogusław Bielawski" <l...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Może nie zaznaczyłem zbyt wyrażnie cytatu z 1999 z Tomka
Ale gdybys poczytał dokładniej trochę to zobaczysz że ja tez tam
pozdrawiam.
BoG nieuwazny pisarz (co widaćtez w moich kolejnych postach) i do tego
nieuwaznie czytany. :-(

5. Data: 2002-03-18 23:33:39

Od: "Bogusław Bielawski" <l...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Ech Jerzy,
Żebym musiał za Ciebie linka podawać !?? Wstyd! ;-)
Dla tych co nie wybierają się do Wrocławia (bo ci co się wybierają dostali
na priv)

http://www.republika.pl/elastar77/plan.htm

Bogusław Zwycięzca

6. Data: 2002-03-19 00:40:55

Od: "Jerzy" <0...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> Żebym musiał za Ciebie linka podawać !?? Wstyd! ;-)
> Dla tych co nie wybierają się do Wrocławia (bo ci co się wybierają

Wiesz dlaczego Sokole Oko stracił Brata?
pozdr. Jerzy

7. Data: 2002-03-19 02:59:49

Od: "Michal Misiurewicz" <m...@m...iupui.edu> szukaj wiadomości tego autora

"Jerzy" <0...@m...pl> wrote in message news:a76137$es4$1@sunsite.icm.edu.pl...

> Wiesz dlaczego Sokole Oko stracił Brata?

Nadepnal na grabie?

Pozdrowienia,
Michal

--
Michal Misiurewicz
m...@m...iupui.edu

8. Data: 2002-03-19 19:21:39

Od: "Rafal Wolski" <r...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

>BoG nieuwazny pisarz (co widaćtez w moich kolejnych postach) i do tego
>nieuwaznie czytany. :-(

Dokladnosc czytania postow jest u mnie odwrotnie proporcjonalna do ich
ilosci. To miedzy innymi dlatego ciezko Jerzemu wciagnac mnie w jego pelne
zlosliwosci dyskusje. Nigdy nie czytam na tyle dokladnie by po pierwsze
wiedziec o co chodzi a po drugie by sie moc ze spokojnym sumieniem obrazic
:-))))

Jerzy ja tylko zartuje.

No w kazdym razie przepraszam za swoja nieuwage.

--

wybor kosiarki-marka?
kominek w ogrodzie?
jak strzyc drzewko bonzai?