Ogród na balkonie

31. Data: 2005-02-10 21:28:59

Temat: Re: Ogród na balkonie
Od: "Teresa" <t...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Miłka" <m...@t...pl> napisał w wiadomości
news:cugivo$9l5$1@atlantis.news.tpi.pl...

> Haha, może bombki i świeczkę po środku i na świąteczny stół ???

Nie robisz stroiszy na dworze??

Pozdrawiam TeresaR

32. Data: 2005-02-11 17:49:28

Od: "Miłka" <m...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Nie robisz stroiszy na dworze??
>
> Pozdrawiam TeresaR

Raczej nie bo mam śniegu pod dostatkiem.
A jeśli już mam coś okrywać to skrywam ściętą trawą ( jedyna ozdobna w
białe paski) lub pociętymi gałązkami owocowych lub łętami malin lub innych
ozdobnych bylin (odętki lub trzykrotki). W tym roku nie widziałam w lesie
ściętych gałązek igliwia a sama nigdy bym tego nie zrobiła. Były i owszem
sosnowe ale tym ponoć opadają igły wiosną, poza tym były zbyt daleko od domu
aby je zwozić pod pachą jadąc konno ;-)

Serdecznie Miłka.

33. Data: 2005-02-14 21:41:30

Od: "Teresa" <t...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> ściętych gałązek igliwia a sama nigdy bym tego nie zrobiła. Były i owszem
> sosnowe ale tym ponoć opadają igły wiosną, poza tym były zbyt daleko od

Pisząc stroisze miałam na myśli takie dla ozdoby ,świąteczne :-))
Właśnie Hellichrysum świetnie się do tego nadaje:-)
Zostawiasz w skrzyneczkach na zimę dodając tylko parę gałązek czegoś
zimozielonego:-)

Pozdrawiam TeresaR

34. Data: 2005-02-15 17:43:07

Od: "Miłka" <m...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Pisząc stroisze miałam na myśli takie dla ozdoby ,świąteczne :-))

Widzisz czyli za pierwszym razem dobrze myślałam. A co do ozdób
świątecznych to u mnie tylko choinka ze świecącymi lampkami a z naturalnych
to ostrokrzewy w czerwonych koralach i mahonie w granatowych ;-)

Serdecznie Miłka

35. Data: 2005-02-26 21:29:54

Od: e...@o...pl szukaj wiadomości tego autora

Dziękuję wszystkim za propozycje !!