Ogrodowe rozterki...

1. Data: 2002-01-30 01:04:04

Temat: Ogrodowe rozterki...
Od: "P.Siciarski" <p...@r...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam,

Jestem chyba nowy na tej grupie. Tym mocniej witam innych nowych!!!:-)

Przyznaję się bez bicia, że przez ostatnie dwa lata zajmowałem się
budowaniem, no i trochę przeprowadzkami do wielkich miast, nauką nowych dla
mnie zawodów itd.

I pośród tych budów, przeprowadzek i nauk pojawia się coraz to więcej
ogrodniczych pytań.

Pierwsze pytanie dotyczy ogrodów tematycznych przy budynkach instytucji. No
bo wiadomo, że teraz dbać trzeba o dobre imię firmy, jej odpowiednie
rozreklamowanie itd. poprzez ogród mający w temacie specyfikę firmy, taki
wiecie hortmarketing...

Jak wiadomo:
1.wokół wytwórni wina jest winnica,
2.wokół apteki rośliny farmakopealne,
3.skalniak tylko wokół kamieniołomu,
4.wokół firmy turystycznej: rośliny tarasowe, najlepiej "jadalne" (taniej
dla turystów)
5.kolorowo i duże ilości roślin słabej jakości (jak papier), wokół redakcji
znanych czasopism,
6.wokół uczelni wyższych: ogród mocno pracowicie/edukacyjny, gdzie uczymy
się na błędach (tzn. gdy wejdziemy na roślinę) i gdzie trzeba syzyfowo
pracować.
7.sklepy wędkarskie, to ogrody z oczkami wodnymi.
8.firmy telekomunikacyjne mają ogrody z wysokimi drzewami (przydatnych na
popularne "słupy")
9.firmy prawnicze: mnogość roślin o różnorodnych kształtach (jak §),
10.wokół kościołów: ogrody, w których wierzymy, że cokolwiek urośnie,
11.firmy informatyczne: płaskie ogrody z kwadratowymi płytkami chodnikowymi,
coby przypominały klawiaturę,
12.agencje mody: eleganckie ogrody z pięknymi kobietami
13. Nie piszę bo ponoć pechowa.....

No i właśnie tu pojawia się pytanie:
Jakie ogrody macie przed oknami?

--
Pozdrowienia:-)))
p...@r...pl

2. Data: 2002-01-30 02:50:18

Temat: Re: Ogrodowe rozterki...
Od: "Michal Misiurewicz" <m...@m...iupui.edu> szukaj wiadomości tego autora

"P.Siciarski" <p...@r...pl> wrote in message news:a37daj$pac$1@news.tpi.pl...

> No i właśnie tu pojawia się pytanie:
> Jakie ogrody macie przed oknami?

Ja mam oczywiscie przed swoim oknem ogrod matematyczny.
Siedze sobie z zalozonymi rekami i licze, licze, licze...
na to, ze mi cos wyrosnie :-)

Pozdrowienia,
Michal

--
Michal Misiurewicz
m...@m...iupui.edu

3. Data: 2002-01-30 09:12:53

Od: Krzysztof Wilk <w...@m...agh.edu.pl> szukaj wiadomości tego autora

"P.Siciarski" napisał:

> Witam,
>
> Jestem chyba nowy na tej grupie. Tym mocniej witam innych nowych!!!:-)
Chyba odnowiony po kwarantannie.
Witaj Piotrze serdecznie!

> No i właśnie tu pojawia się pytanie:
> Jakie ogrody macie przed oknami?

Według Twojej teorii muszę w pracy przed pawilonem metalurgii
zasadzić żeleźniaki.
Krzysztof

4. Data: 2002-01-30 11:28:46

Od: Krystyna Chiger <k...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

"P.Siciarski" napisal:

> Jestem chyba nowy na tej grupie. Tym mocniej witam innych nowych!!!:-)

Ooo, wróciłeś z wiosną jak ptaszek z ciepłych krajów? ;-)
WItamy, witamy....
(...)

> No i właśnie tu pojawia się pytanie:
> Jakie ogrody macie przed oknami?

W firmie to nie ja urządzam ogród, jest cały specjalny dział
do tego i to oni uczą się na błędach :-) A w domu to chyba
powinnam posadzić wyłącznie kocimiętkę i koniczynę.

Krycha&Co(ty)

5. Data: 2002-01-30 13:17:07

Od: "krycha" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "P.Siciarski" <p...@r...pl> napisał w wiadomości
> [...]
>
> Przyznaję się bez bicia, że przez ostatnie dwa lata zajmowałem się
> budowaniem, no i trochę przeprowadzkami do wielkich miast, nauką nowych dla
(...)

Witaj Piotrze :-))
nowy, nowy :-)))
A spotkanie w Powsinie we wrześniu 2000 pamiętasz?
Ja pamiętam, bo dzięki Twojej parasolce nie zmokłam zbytnio. :-))
Pozdrawiam Krycha (była Krystyna)

6. Data: 2002-01-30 14:52:37

Od: "Michal Misiurewicz" <m...@m...iupui.edu> szukaj wiadomości tego autora

"Krystyna Chiger" <k...@p...pl> wrote in message

> A w domu to chyba
> powinnam posadzić wyłącznie kocimiętkę i koniczynę.
>
> Krycha&Co(ty)

Kocimietke - bo masz koty. Ale koniczyne - masz konie? :-)

Pozdrowienia,
Michal

7. Data: 2002-01-30 17:06:20

Od: "Kronopio" <c...@k...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

8. Data: 2002-01-30 17:32:20

Od: Andrzej Paplinski <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

"P.Siciarski" wrote:

> Witam,
>
> Jestem chyba nowy na tej grupie. Tym mocniej witam innych nowych!!!:-)

Czyzby to jakis inny Siciarski Piotr dawal mi ongis dobre rady (rzeczywiscie, z
moich pseudobonsai, najlepiej zimuja te, ktore sa dolowane na dzialce) i
zachwycal sie kotem ogrodnikiem, ktory obryzl wlasnie kolejny krzak bugenwlii,
ze niby na sadzonki?

> No i właśnie tu pojawia się pytanie:
> Jakie ogrody macie przed oknami?

hmm... Kancelarie Pana Prezydenta

Pozdrawiam
Andrzej

9. Data: 2002-01-30 18:23:21

Od: "Jacek Kaliszan" <s...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
>
> Przyznaję się bez bicia, że przez ostatnie dwa lata zajmowałem się
> budowaniem, no i trochę przeprowadzkami do wielkich miast, nauką nowych

Witaj .......Witaj w klubie....
;-D

Uszanowanie
Jacek

10. Data: 2002-01-30 22:49:48

Od: "Bogusław Bielawski" <l...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Wszyscy witacie i ja sie dołączam, choc Piotra znam z rozrzewnionych
wspomnień grupowiczow (a to sie Jagoda ucieszy...czy ktos juz zadzwonil do
niej?) i archiwum. Witacie a na pytanie nie odpowiadacie. Ja odpowiem.
Okien wciąż jeszcze nie ma ale powinny być w tym roku (to co będzie z niego
widać jest dostępne u Krzysia Marusinskiego wciąż w aktualiach - tyle że w
okolicy bardziej uprawionej). Teoretycznie to co znich widać (skoro ich nie
ma) tez powinno być jakąś pustką ale ... nie jest. Można to też sprawdzić w
archiwum w moim przynudnym sprawozdaniu z poprzedniego sezonu.

Wezmę pod uwagę p. 10 i rozwinę rozwinę tę trzynastkę - cmentarz mam na rzut
okiem i wbrew opiniom popularnym wyprowadzam z tego nastepujace wnioski dla
ogrodu:
13.1. Wielu niesamowicie spokojnych sąsiadów
13.2. "!!! Zawsze świeże kwiaty" .
13.3 Oświetlenie ogrodu przynajmniej raz w roku.

Przy okazji wyrazam nadzieję, że moje budowanie nie oddzieli mnie od grupy
na tak długo ...Podzielisz się jakimiś przestrogami Piotrze ? - dla
początkujących?
Pozdrawiam
Bogusław Bielawski

> [...]

> 10.wokół kościołów: ogrody, w których wierzymy, że cokolwiek urośnie,
> 11.firmy informatyczne: płaskie ogrody z kwadratowymi płytkami

coś na krety i nornice
Kaktusy - kiedy?
O klonie palmowym - przyczynek
Kursy i szkolenia o tematyce ogrodniczej
new photos from my party!