Oj Pole...

421. Data: 2011-06-15 20:13:30

Temat: Re: Oj Pole...
Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

=============

> Kiedyś chodziłam niemal 24 h na obcasach i to na wyższych. Nic mi nie
> dolegało. Teraz 10 cm to maksimum, odkąd sobie rozbiłam staw skokowy
> wypadłszy z brodzika na terakotę i walnąwszy kostką o krawędź tegoż.

...nie mówiąc o rozbitce na rowerze, wprost na granitową kostkę u
sąsiadów...
--
XL
człowieka." Roberto de Mattei

Prawda o GMO:
http://www.gmowpolsce.com.pl/custom/Lisowska%20J%20o
f%20Ecol%20and%20Health%202010.pdf

422. Data: 2011-06-15 20:13:34

Od: medea <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2011-06-15 21:40, Ikselka pisze:

> Wręcz niektórzy imputują mi tutaj, że komuś mogę
> ZAZDROŚCIĆ kredytu...

Bynajmniej tego nie imputowałam. Wydaje mi się tylko, że bardziej to
przeżywasz, niż Twoi zadłużeni znajomi, którzy na pewno świetnie sobie z
tym kredytem radzą, skoro mieszkania nie wynajmują, ani nie sprzedają.
A w ogóle - co Ci do cudzych finansów?

Ewa

423. Data: 2011-06-15 20:14:43

Od: Paulinka <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

=============

> Kiedyś chodziłam niemal 24 h na obcasach i to na wyższych. Nic mi nie
> dolegało. Teraz 10 cm to maksimum, odkąd sobie rozbiłam staw skokowy
> wypadłszy z brodzika na terakotę i walnąwszy kostką o krawędź tegoż.

No i na co Ci to było? Ja nawet teraz w zaawansowanej ciąży idąc na
zakupy z chłopakami mogę zahaczyć o jakiś plac zabaw i pokopać w piłkę :-)

--

Paulinka

424. Data: 2011-06-15 20:14:52

Od: "Chiron" <c...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Qrczak" napisał w wiadomości grup

> Czarny i czerwony. I trochę szarego. Przede wszystkim- czerń. A treści
> już nie pamiętam, choć i ona była ważna. Wiem, że coś się paliło-
> ale...jak chcesz zapytam małżowinki- może pamięta. Zauważ proszę, że w
> wypadku mandali czasem treść w ogóle nie ma znaczenia- bo są to tylko
> kolorowe plamy.

A co się tak czepiacie czarnego i czerwonego. No i szarego. Zwłaszcza
szarego. Niehalo to jakieś jest?
A Ciebie te barwy nastrajają optymistycznie?

--

Prawda, Prostota, Miłość

Chiron

425. Data: 2011-06-15 20:16:34

Od: medea <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2011-06-15 21:17, Ikselka pisze:

> Z Radkiem miałam okazję (oczywiście! jakżeby nie) się zetknąć osobiście -
> jego pewne cechy mnie odrzucają... no i poza tym nie cierpię wrażenia, że
> zaraz wpadnę w otwartą paszczę śpiewającego...

IMO świetnie śpiewa, a przede wszystkim wkłada w swoje występy dużo
serca, skoro na zwykłym koncerciku dla kilkudziesięcioosobowej
publiczności to robi.
A że paszcza otwarta? - u śpiewaka taka lepsza, niż zamknięta. IMO
oczywiście, ale każdy może mieć swoje zdanie. ;-P

Ewa

426. Data: 2011-06-15 20:17:14

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Wed, 15 Jun 2011 22:11:50 +0200, Qrczak napisał(a):

> Dnia 2011-06-15 22:04, niebożę Chiron wylazło do ludzi i marudzi:
et...

===========================

==============================

> A co się tak czepiacie czarnego i czerwonego. No i szarego. Zwłaszcza
> szarego. Niehalo to jakieś jest?

Nieno, czarne z czerwonym to nawet seksi jest :->

427. Data: 2011-06-15 20:18:00

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Wed, 15 Jun 2011 22:13:34 +0200, medea napisał(a):

> [...]
> przeżywasz, niż Twoi zadłużeni znajomi, którzy na pewno świetnie sobie z
> tym kredytem radzą, skoro mieszkania nie wynajmują, ani nie sprzedają.

Nadal nie rozumiesz, że nie chodzi mi o finanse, tylko o ludzi?

428. Data: 2011-06-15 20:18:02

Od: Qrczak <q...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2011-06-15 22:08, niebożę Ikselka wylazło do ludzi i marudzi:

> Tylko w spelunkach - gdzie na beżach byłoby ślady po niezadowolonych lub
> chamskich klientach widać.

Otóż po spelunkach nie chadzam. Wygoda, starość, siakieś traumy z
dzieciństwa...
Wszakoż jednakoż nadmiar beżobrązów nie sprzyja apetytowi. Knajpa dla
anorektycznych snobów się utrzyma.

Qra
--
szara mysza

429. Data: 2011-06-15 20:18:23

Od: medea <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2011-06-15 21:15, Ikselka pisze:

> "Pod Papugami" też ZWYCZAJNI ludzie nie znają.

No to o co chodzi?

Ewa

430. Data: 2011-06-15 20:18:34

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

=============

> No i na co Ci to było? Ja nawet teraz w zaawansowanej ciąży idąc na
> zakupy z chłopakami mogę zahaczyć o jakiś plac zabaw i pokopać w piłkę :-)

Te, piłka, nie podskakuj :-)
--
XL
człowieka." Roberto de Mattei

Prawda o GMO:
http://www.gmowpolsce.com.pl/custom/Lisowska%20J%20o
f%20Ecol%20and%20Health%202010.pdf

Merlot czy Kadarka
Umówmy się na związek...
Re: Urojeniowa interpretacja pewnych faktów...
bzykanko czy pacierz
e-coli a przesady